abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167464519
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Sterker nog, koortslip is zelfse herpesvirus als waterpokken toch? Als in: je kunt ps een koortslip krijgen als je ooit waterpokken hebt gehad?

Zo had ik m onthouden in elk geval...
Nee, koortslip is door het herpes simplex virus en waterpokken door het varicella-zoster virus. Ik denk dat je in de war bent met gordelroos
pi_167465971
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:45 schreef Sara82 het volgende:

Mariposas :*

(Ik vraag bij zo'n wanneer-komt de tweede-vraag altijd quasi-gepikeerd:

"Hoezo? Is deze niet goed gelukt dan ofzo?"

---"... Jawel maar"

"Ah mooi, dat vind ik ook."

Stomme vraag, dus sneren mag hoor. Dat nieuwsgierige gedoe altijd.)
Heb ik ook gedaan. Ooit zei mijn schoonmoeder:"Eén kind is geen kind". Ik heb gevraagd of ze zich realiseerde dat ze daarmee haar kleinzoon ontkende en tot "niks" verklaarde. Ze heeft het nooit meer gezegd.

Mariposas, ik begrijp dat je man geen tweede wil?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167470744
Dank voor jullie reacties. ^O^ We hebben voor onze eigen gemoedsrust straks een afspraak bij de ha. Vanochtend had ze in elk geval geen koorts meer, maar het jengelige gedrag en het verdriet om hetinste of geringste houdt nog wel aan, net als het slechte drinken.

Nu lekker samen bijkomen Cactus! Fijn dat jullie er zijn. O+
  dinsdag 20 december 2016 @ 13:39:18 #179
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_167471927
Fijn dat je er bent Cactus! Nu genieten daar! Dat hebben jullie verdiend.

Selvaria, altijd goed om even te laten checken bij de HA.

2e kind, die vraag krijg ik nooit ;)
Nu blijft het ook gewoon bij N en L!
pi_167473935
Ivm de aanhoudende huilie-brullie-snottie-verhoging-weinigeets toch ook maar ff naar de huisarts geweest.

Oorontsteking. Whoops. (Maar toch goed dat we de afspraak gisteren hadden gemaakt, want vanmorgen ging het wel weer aardig, en dan denk je weer: Ah zie, eieieieindelijk, hij wordt beter, we hoeven niet! Maar hij stortte een paar uur later alweer in mekaar.)

Bij jullie wat gevonden Selvaria?
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:23:35 #181
360012 Shopaholic1984
pi_167474792
Ahhh Sara, beterschap!
Wat lees ik veel over kinderen met oorontsteking de laatste tijd!
pi_167476507
Hier niks, keel zag er goed uit, longen klonken goed en oortjes ook prima. Ze doet het sowieso vandaag een stukje beter dan de dagen hiervoor. We mogen neusspray en Ventolin blijven geven en het verder in de gaten houden en terugkomen als we het niet vertrouwen. :)
pi_167476646
Beterschap, Sara! En selveria ook, ook al was er niets...

Ik moest t ook eerder ophalen van het kdv omdat hij diaree had. Moeten jullie dan ook de kinderen ophalen? Vind het een beetje gek, kunnen net zo goed tandjes zijn...

Verder ben ik super trots, t kan 6 kleine houten blokjes op elkaar stapelen! En in een boekje over dieren die uit de dierentuin zijn ontsnapt wijst hij consequent de olifant aan terwijl hij fant zegt O+
pi_167477280
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Beterschap, Sara! En selveria ook, ook al was er niets...

Ik moest t ook eerder ophalen van het kdv omdat hij diaree had. Moeten jullie dan ook de kinderen ophalen? Vind het een beetje gek, kunnen net zo goed tandjes zijn...

Verder ben ik super trots, t kan 6 kleine houten blokjes op elkaar stapelen! En in een boekje over dieren die uit de dierentuin zijn ontsnapt wijst hij consequent de olifant aan terwijl hij fant zegt O+
Als wij dat zouden moeten, zou Twix nooit naar het kdv kunnen. Hij heeft 14 maanden structureel diarree gehad. Pas nu met aangepast dieet, verandert de structuur enigszins.

En goed zo T! Knapzak!
pi_167481102
Zo, eindelijk bijgelezen.

MwC fijn dat jullie er eindelijk zijn! Geniet ervan.

:* voor alle sneutjes

Nog over 2e kindjes: ik vind dat eigenlijk best ongepaste vragen van anderen. Hoewel ik me tegelijkertijd besef dat het -meestal- goedbedoelde vragen of opmerkingen zijn. Net als dat ik nu al verwacht dat de hele familie bij ons gaat zeggen dat ze hopen dat we nu een jongetje krijgen, want dan zijn we compleet. Dat vind ik ook altijd van die typische opmerkingen. Alsof dat met 1 kind of met 2 van hetzelfde geslacht niet kan. (En misschien willen we er ooit wel 3.. :P )

Jagar: wat gek. M. is nog nooit met diarree naar huis gestuurd. En eerlijk gezegd - sorry tmi vast :Y) - heeft zij ook een soort permanente derrie en geen drolletjes qua ontlasting. Vermoedelijk hebben ze een ander protocol in Duitsland?
pi_167492028
Morning!

Hoe is het net alle ziekies?

L. vond het gisteravond half 10 de hoogste tijd om op te staan. Wakker en spelen mamma! Uiteindelijk is ze half 12 tegen me aan in slaap gevallen terwijl ik een boekje voorlas. Dan is ze ineens weer zo klein.

Verder stinkt ze enorm uit d'r mond en ben ik bang dat we de ziektedans niet gaan ontspringen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167492150
Hier ook een zieke dreumes uit bed gevist... Koorts en een blafhoest. Ligt nu op papa te slapen, awwww O+

Beterschap allen!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_167492410
Wat een gezelligheid, hier ook een koortsig zeehondje uit bed gehaald vanmorgen. Vandaag is gelukkig papa thuis.
Sterkte en beterschap allemaal! :*
pi_167492510
Laat ik dan maar de c-c-combobreaker zijn, hier een actief ventje die een voor een zijn Duplo naar me komt brengen, terwijl ik moe op de bank lig. Hij is al een week lang minimaal twee keer per nacht wakker, en ik merk dat ik dat icm drukke werkdagen even niet trek. Maar vandaag vrij, dus als hij straks gaat slapen kan ik ook nog even zodat we vanmiddag beide fit zijn en nog iets kunnen doen.

Beterschap iig allemaal!
pi_167492573
Beterschap voor alle zieke kindjes en moeders!
pi_167493542
Random klacht:

:( ik krijg die pokkeschijtfamilyfixstoel niet in de auto en nou kan ik niet weg uit dit dorp en ik verveel me deaud hier, aaargh! :(

Bwaaaaah, wat ben ik sjacherijnig zeg, mčččnnnnnn. :( :( :(

Nog meer zieken, beterschap allemaal.
pi_167493795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:28 schreef Sara82 het volgende:
Random klacht:

:( ik krijg die pokkeschijtfamilyfixstoel niet in de auto en nou kan ik niet weg uit dit dorp en ik verveel me deaud hier, aaargh! :(

Bwaaaaah, wat ben ik sjacherijnig zeg, mčččnnnnnn. :( :( :(

Nog meer zieken, beterschap allemaal.
Kan ik helpen? Helpt het als je de hoofdsteun uit je auto haalt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_167495336
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Kan ik helpen? Helpt het als je de hoofdsteun uit je auto haalt?
Haha, bedankt voor het meedenken. Zo ver ben ik niet eens gekomen joh, ik blijf al steken op het "klik de gele ijzertjes op de isofixaansluiting."

En dat er dan twee nieuwsgierige bejaarden in je auto gaan staan kijken naar waarom je half op de kop op een stoeltje staat te duwen.

Ga. Weg.

Nou ja, maar weer ff een rondje gelopen met de kinderwagen. Gelukkig houden kinderen wél van herhaling.

:)
pi_167495678
Ik heb daar ook altijd moeite mee Sara. Na 5 minuten proberen met beleid ram ik daarna vaak uit frustratie maar wat, met positief gevolg. *)
pi_167495949
Oh! Ja die knoppen moet he precies goed indrukken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_167496391
Alleen de base aansluiten lukt me nog wel maar base met stoel eraan vast lijkt me ook een hele uitdaging! Balen dat het niet gelukt is Sara. Kan je die er niet vast in laten zitten voortaan?

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Hier gaat er met moeite 2x 90cc melk in en zo'n 90cc water ofzo. Ik geef nu nog een (extra) aangelengd flesje melk voor het slapen gaan a 140cc oid om meer vocht erin te krijgen. Ze lust graag water maar schudt vaak resoluut nee als ik het aanbiedt, beker staat op de grond dus ze kan er zelf ook bij, diksap wil ze ook niet. Nog tips? Ik vind 300cc vocht op een dag anders bar weinig.. ga voorlopig het flesje melk dus ook nog niet eraf halen zo :{.
  woensdag 21 december 2016 @ 13:06:55 #197
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_167496486
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:11 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Haha, bedankt voor het meedenken. Zo ver ben ik niet eens gekomen joh, ik blijf al steken op het "klik de gele ijzertjes op de isofixaansluiting."

En dat er dan twee nieuwsgierige bejaarden in je auto gaan staan kijken naar waarom je half op de kop op een stoeltje staat te duwen.

Ga. Weg.

Nou ja, maar weer ff een rondje gelopen met de kinderwagen. Gelukkig houden kinderen wél van herhaling.

:)
En als je nu gewoon dat stoeltje even met de gordel vastzet? Zodat je toch weg kunt...
  woensdag 21 december 2016 @ 13:13:56 #198
360012 Shopaholic1984
pi_167496582
O balen Sara,
Ik heb vorige keer ook de base terug in de auto moeten zetten. Toen heb ik eerst J maar even gebeld voor uitleg. Gelukkig lukte het toen wel. Gewoon de stoelen voortaan laten zitten, kan er niemand meerijden ook met ons ;)

MM, ons stoeltje kan alleen op de base, niet los in de gordel. Ik weet niet of dat bij Sara ook zo is. Handig is anders.
pi_167496940
Sara, sterkte met je durp! ;(

R drinkt overdag niet zo veel, maar wil steeds vaker een flesje melk 's avonds / 's nachts. Gisteren 4 in totaal, dus nog 600 ml melk naast de gewone bekers drinken.
  woensdag 21 december 2016 @ 13:39:26 #200
360012 Shopaholic1984
pi_167497000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:36 schreef ingee het volgende:
Sara, sterkte met je durp! ;(

R drinkt overdag niet zo veel, maar wil steeds vaker een flesje melk 's avonds / 's nachts. Gisteren 4 in totaal, dus nog 600 ml melk naast de gewone bekers drinken.
En als je overdag melk in een bekertje aanbied? Drinkt ze dat dan wel? Of gast het echt om de fles en om het moment waarop zij het wil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')