Nee, koortslip is door het herpes simplex virus en waterpokken door het varicella-zoster virus. Ik denk dat je in de war bent met gordelroosquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sterker nog, koortslip is zelfse herpesvirus als waterpokken toch? Als in: je kunt ps een koortslip krijgen als je ooit waterpokken hebt gehad?
Zo had ik m onthouden in elk geval...

Heb ik ook gedaan. Ooit zei mijn schoonmoeder:"Eén kind is geen kind". Ik heb gevraagd of ze zich realiseerde dat ze daarmee haar kleinzoon ontkende en tot "niks" verklaarde. Ze heeft het nooit meer gezegd.quote:Op maandag 19 december 2016 09:45 schreef Sara82 het volgende:
Mariposas
(Ik vraag bij zo'n wanneer-komt de tweede-vraag altijd quasi-gepikeerd:
"Hoezo? Is deze niet goed gelukt dan ofzo?"
---"... Jawel maar"
"Ah mooi, dat vind ik ook."
Stomme vraag, dus sneren mag hoor. Dat nieuwsgierige gedoe altijd.)

We hebben voor onze eigen gemoedsrust straks een afspraak bij de ha. Vanochtend had ze in elk geval geen koorts meer, maar het jengelige gedrag en het verdriet om hetinste of geringste houdt nog wel aan, net als het slechte drinken.
 We hebben voor onze eigen gemoedsrust straks een afspraak bij de ha. Vanochtend had ze in elk geval geen koorts meer, maar het jengelige gedrag en het verdriet om hetinste of geringste houdt nog wel aan, net als het slechte drinken.  

Als wij dat zouden moeten, zou Twix nooit naar het kdv kunnen. Hij heeft 14 maanden structureel diarree gehad. Pas nu met aangepast dieet, verandert de structuur enigszins.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Beterschap, Sara! En selveria ook, ook al was er niets...
Ik moest t ook eerder ophalen van het kdv omdat hij diaree had. Moeten jullie dan ook de kinderen ophalen? Vind het een beetje gek, kunnen net zo goed tandjes zijn...
Verder ben ik super trots, t kan 6 kleine houten blokjes op elkaar stapelen! En in een boekje over dieren die uit de dierentuin zijn ontsnapt wijst hij consequent de olifant aan terwijl hij fant zegt

voor alle sneutjes
 voor alle sneutjes )
 ) - heeft zij ook een soort permanente derrie en geen drolletjes qua ontlasting. Vermoedelijk hebben ze een ander protocol in Duitsland?
 - heeft zij ook een soort permanente derrie en geen drolletjes qua ontlasting. Vermoedelijk hebben ze een ander protocol in Duitsland?

ik krijg die pokkeschijtfamilyfixstoel niet in de auto en nou kan ik niet weg uit dit dorp en ik verveel me deaud hier, aaargh!
 ik krijg die pokkeschijtfamilyfixstoel niet in de auto en nou kan ik niet weg uit dit dorp en ik verveel me deaud hier, aaargh!   

Kan ik helpen? Helpt het als je de hoofdsteun uit je auto haalt?quote:Op woensdag 21 december 2016 10:28 schreef Sara82 het volgende:
Random klacht:

Bwaaaaah, wat ben ik sjacherijnig zeg, mčččnnnnnn.

Nog meer zieken, beterschap allemaal.

Haha, bedankt voor het meedenken. Zo ver ben ik niet eens gekomen joh, ik blijf al steken op het "klik de gele ijzertjes op de isofixaansluiting."quote:Op woensdag 21 december 2016 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan ik helpen? Helpt het als je de hoofdsteun uit je auto haalt?

.
.

En als je nu gewoon dat stoeltje even met de gordel vastzet? Zodat je toch weg kunt...quote:Op woensdag 21 december 2016 12:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het meedenken. Zo ver ben ik niet eens gekomen joh, ik blijf al steken op het "klik de gele ijzertjes op de isofixaansluiting."
En dat er dan twee nieuwsgierige bejaarden in je auto gaan staan kijken naar waarom je half op de kop op een stoeltje staat te duwen.
Ga. Weg.
Nou ja, maar weer ff een rondje gelopen met de kinderwagen. Gelukkig houden kinderen wél van herhaling.

En als je overdag melk in een bekertje aanbied? Drinkt ze dat dan wel? Of gast het echt om de fles en om het moment waarop zij het wil?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:36 schreef ingee het volgende:
Sara, sterkte met je durp!
R drinkt overdag niet zo veel, maar wil steeds vaker een flesje melk 's avonds / 's nachts. Gisteren 4 in totaal, dus nog 600 ml melk naast de gewone bekers drinken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |