IJsselmeervogels zit nog niet eens in de Tweede Divisie. Maar vooral, die clubs zitten er niet zo op te wachten geloof ik, vanwege alle (financiële) verplichtingen die het met zich meebrengt. Bovendien is het de vraag of ze dan wel evenveel publiek trekken op vrijdagavond. Tenslotte zitten de meeste fans meer te wachten op amateurkrakers als Spakenburg - Kozakken Boys dan op wedstrijden tegen JL-ploegen denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong AZ zou mooi zijn ja, al zou een cultclub als IJsselmeervogels of Katwijk of Spakenburg ook mooi zijn
Chanant.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
De gemeente Maastricht legde een verplichte buscombi op voor supporters van De Graafschap die de wedstrijd tegen MVV wilden bezoeken. Dat er in Maastricht goed gecontroleerd werd op aanwezige Superboeren ondervond De Graafschap-voorzitter Martin Mos.
De preses van de Achterhoekse club meldde zich bij de hoofdingang met zijn clubsjaal van De Graafschap, maar dat voorwerp moest hij inleveren. “Gestoord, gestoorder en nog meer gestoord”, foetert Mos op Twitter.
RIP sjaal
SCC wordt nog steeds kampioen. Ik houd hoop.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV en MVV zijn wel de enige ploegen die echt stabiel presteren. Bij deze standen staat de beste club buiten Jong Ploegen 4 punten achter MVV.
VVV, Mex. VVV.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SCC wordt nog steeds kampioen. Ik houd hoop.
Zie mijn post over Manschot in het vorige topic.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de tyfus is dat een penalty voor MVV.
Geen zin in, maar ik zie hem de laatste weken echt bizarre blunders maken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie mijn post over Manschot in het vorige topic.
Ik ben benieuwd of ze dit gaan herhalen bij de topduels in de tweede seizoenshelftquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren..[ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Niet, zo wisselvalligquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:12 schreef Brammess het volgende:
Hoe reëel zijn de promotie kansen voor Volendam?
Roep dit nu niet te hardquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Rob Maas gaat nu nog harder voor schut nu Cambuur het zo goed doet zonder hem.
Bovendien kan iedereen winnen van de lamme en de blinde.quote:
Jammer, kan de heen en weer niet van stal.quote:
Ik hoop op Cambuur dan, die hebben toch de potentie om een stabiele Eredivisieclub te worden (zeker als ze een nieuw stadion krijgen)quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie VVV als ultieme kanshebber. MVV zal normaal gesproken een uitdager zijn en als Cambuur zo goed doorstoomt, waarom niet?
Zie ik ook nog wel promoveren ergens in de komende seizoenen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Almere staat ook weer strak te voetballen.
Dat Jong Utrecht draait ook niet lekker hè.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
2-2 Jong Utrecht.
Haha Mexicanobakker.
allemaal jouw schuld, je hebt het gejinxtquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
2-2 Jong Utrecht.
Haha Mexicanobakker.
Tegen Rostov?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Speelt een wereldpot.
Tijd voor zijn EL debuut.
Volgend jaar meer bij het eerste halen. Dan als middenveld:quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Speelt een wereldpot.
Tijd voor zijn EL debuut.
Als hij gecoacht zou worden door Cocu zou hij ook geen zier creëren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij alleen zou al meer kansen creëren dan de voltallige PSV selectie afgelopen dinsdag.
Bij dat Jong PSV gaat toch niemand een basisspeler worden in het eerste, op Hendrix na.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elftal vol brandhout toch beter dan Jong PSV
En dat terwijl er met vijf verdedigers achter je toch alle ruimte is om een risicovolle pass te geven.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij gecoacht zou worden door Cocu zou hij ook geen zier creëren.
VVV, die 1-2 voorstaan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt er met deze stand periodekampioen?
VVV, maar die heeft het al. Jong Ajax 2e. Almere City dan? Of wordt het dan niet gegevenquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt er met deze stand periodekampioen?
Het moet weer met alle moeitequote:
Helmond Sport dusquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VVV, maar die heeft het al. Jong Ajax 2e. Almere City dan? Of wordt het dan niet gegeven
Willen gewoon terug naar het amateurvoetbal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achilles zet zicht vandaag echt ONTIEGELIJK voor paal.
Nopequote:
Oh die commentator bij Jong Ajax zei dat.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope
in eerste instantie worden ingenomen door de nummer twee op de ranglijst van die periode. Heeft dit team al een periodetitel of is dit team uitgesloten van deelname aan de play-offwedstrijden dan zal deze plaats worden ingenomen door het best geklasseerde team in de eindrangschikking van de Eerste Divisie seizoen 2016/’17 dat geen periodetitel heeft behaald.
Regels zijn dan ook beetje vaag imho.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die commentator bij Jong Ajax zei dat.
Ik vind dat hele periodetitelsysteem sowieso maar vaag eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regels zijn dan ook beetje vaag imho.
Het was zo simpel tot de Jong ploegen kwamen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat hele periodetitelsysteem sowieso maar vaag eigenlijk.
Ik vind dat ze het beter kunnen afschaffen. Gewoon de bovenste twee van de JL laten promoveren, en dan de nummer drie het laten uitvechten met de nr. 16 van de Eredivisie in een play-off.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was zo simpel tot de Jong ploegen kwamen.
voor?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel goals heeft Almere nog nodig?
de periode als helmond verliestquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de periode als helmond verliest
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope
in eerste instantie worden ingenomen door de nummer twee op de ranglijst van die periode. Heeft dit team al een periodetitel of is dit team uitgesloten van deelname aan de play-offwedstrijden dan zal deze plaats worden ingenomen door het best geklasseerde team in de eindrangschikking van de Eerste Divisie seizoen 2016/’17 dat geen periodetitel heeft behaald.
Wat heeft Helmond in de Eredivisie te zoeken dan?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar als het nu zo blijft wordt Helmond tweede en dus periode?
Zou zo mooi zijn als ze eens promoveren.
Qua voetbal helemaal niks natuurlijk. Maar ik kan er om een of andere manier altijd wel om lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Helmond in de Eredivisie te zoeken dan?
Heb liever dat NAC terugkeert als er dan een Brabantse vereniging terugkeert.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Qua voetbal helemaal niks natuurlijk. Maar ik kan er om een of andere manier altijd wel om lachen.
Aan de ene kant is het natuurlijk mooi dat NAK een niveau lager speelt. Maar aan de andere kant zijn die derbies ook wel weer de mooiste wedstrijden van het jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb liever dat NAC terugkeert als er dan een Brabantse vereniging terugkeert.
Al zal jij daar wel tegen zijn als Willem II fan
Dan maar beter gaan voor de derby en dan boven NAC eindigen in de competitiequote:Op vrijdag 9 december 2016 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk mooi dat NAK een niveau lager speelt. Maar aan de andere kant zijn die derbies ook wel weer de mooiste wedstrijden van het jaar.
Beetje dubbel gevoel dus
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het beter kunnen afschaffen. Gewoon de bovenste twee van de JL laten promoveren, en dan de nummer drie het laten uitvechten met de nr. 16 van de Eredivisie in een play-off.
Dit ook doen met de Jupiler League en Tweede Divisie dan.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ook doen met de Jupiler League en Tweede Divisie dan.
Komt de doorstroming beter op gang.
Samen met IJsselmeervogels dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik wil Spakenburg zsm in de eredivisie zien
Dan moet één van de twee sowieso van de Westmaat vertrekken, anders komt het echt niet goedquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met IJsselmeervogels dan.
Als ze in de Eredivisie gaan spelen moet er toch wel een nieuw stadion komen lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2016 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet één van de twee sowieso van de Westmaat vertrekken, anders komt het echt niet goed
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
Hallo vrienden!Ik ben thuis en ik kijk ook!
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
Ga jij ook al naar die onzin kijken?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:00 schreef GGMM het volgende:
Zoals ik net al in het Badr vs Rico topic zei:
[..]
[..]
Nee, ik kijk niet naar sport voor proletenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij ook al naar die onzin kijken?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet naar sport voor proleten
Om te trollen natuurlijk duh :Squote:Op zaterdag 10 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok al
Maar waarom had je dat topic dan open?
Ik zie er helaas nog geen leuke troll staan, dus ik hoop dat je die nog aan het verzinnen bent.quote:
Nou ja, inmiddels sta ik zelf voor lul omdat ik dingen in het verkeerde topic post, dus ik wacht even af totdat dat overgewaaid is en dan sla ik zelf hard toe natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er helaas nog geen leuke troll staan, dus ik hoop dat je die nog aan het verzinnen bent.
quote:
Waarom kijk je dan voetbal?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet naar sport voor proleten
Ik heb nu erg hoge verwachtingen, dus hopelijk maak je die waarquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, inmiddels sta ik zelf voor lul omdat ik dingen in het verkeerde topic post, dus ik wacht even af totdat dat overgewaaid is en dan sla ik zelf hard toe natuurlijk.
Natuurlijk is het patat.quote:
quote:
Uh ja goeiequote:
Je kan op me rekenen makker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu erg hoge verwachtingen, dus hopelijk maak je die waar
Vadsige koequote:Op zaterdag 10 december 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar een pizza in de oven gooien, of wat kip grillen. We gaan het zo maar eens op het gemakje bekijken.
Einde mededeling.
Dikke bigquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar een pizza in de oven gooien, of wat kip grillen. We gaan het zo maar eens op het gemakje bekijken.
Einde mededeling.
Harde kern he, ik zit altijd op de foks.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent jarig vandaag en ondanks dat je verjaardag op een zaterdag valt zit je op FOK, dus ik zal je niet plagen vandaag.
Beter hier op FOK! dan in zo'n kring:quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harde kern he, ik zit altijd op de foks.
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
Den Haag is echt kankertjeslecht trouwens. Mijn god.
foxgod.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Caland het volgende:
Best een lekker wijf bij fox in Nijmegen
pics?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Caland het volgende:
Best een lekker wijf bij fox in Nijmegen
imquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, zie dat ADO er niet echt zin in heeft.
Ik weet toch niet hoe dat wijf heet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf ook internet, koekwaus.
IK TOCH OOK NIETquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe dat wijf heet.
Caland kan niet lezenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees je die naamgraphics niet ofzo
Is ook een middelbare scholier die het inspreekt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
Degene die die promos maakt pest ons gewoon
Werkt Stijn bij fox?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook een middelbare scholier die het inspreekt.
Dat sluit ik niet uit, zal wel vooral Jan-Joost moeten helpen. Prullenbakjes legen, koffie zetten je kent het wel.quote:
Inb4 aangifte wegens discriminatiequote:Op zaterdag 10 december 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
Het NEC publiek zingt Nasi Goreng ole ole ole
Ludiek
Racisme is leuk, maar alleen tegen Aziaten want dan mag hetquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
Ludiek
Die (hierstondeenwoordwatslechtkanvallenbijpermanentgekwetsten)spleetogen zijn zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Racisme is leuk, maar alleen tegen Aziaten want dan mag het
110% anti foxquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:47 schreef Pascalus het volgende:
Waarom heb ik met die standaard player beter beeld dan met die uitgebreide nieuwe player op de Fox website?
Lekker voor jequote:Op zaterdag 10 december 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Mijn pizza shoarma is er nog steeds niet.
Teringturkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker voor je
Even wachten nog...
Die turk rijdt nog toeterend door de straat omdat Fenerbahce gewonnen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Mijn pizza shoarma is er nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
Ludiek
Rens gaat nu door het lintquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:52 schreef Pascalus het volgende:
Groenleven feliciteert Nieuw Noord
beetje vreemde sponsor wel
Huh?quote:
Je weet dat GAE onderaan staat hè?quote:
Je weet dat PSV thuis speelt he?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je weet dat GAE onderaan staat hè?
Nou en, ze spelen tegen PSV.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je weet dat GAE onderaan staat hè?
Ja, maar GAE is in uitwedstrijden nog slechter dan PSV in thuiswedstrijdenquote:
Eindheldquote:
Ja, toen speelde GAE thuis, voor die ploeg een wereld van verschilquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
Feyenoord staat bovenaan en die verliezen ook gewoon van Kowet.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens heeft weer vuurwerk in zijn reet meegesmokkeld.
met een gebroken handquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:04 schreef WethouderHekking het volgende:
PSV grijpt Go Ahead bij de strot.
EINTOVUHHH EINTOVUHHH EINTOVUHHH!!!quote:
Wat aardig van haarquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het clublied van PSV is geschreven door Tina Turner hoor.
Dat heeft wat mogen kosten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het clublied van PSV is geschreven door Tina Turner hoor.
forza peesvee, forza peesveequote:
Een parkeerplaats denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat heeft wat mogen kosten.
metquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:12 schreef Slobeend het volgende:
De Jong wordt bijna met zo irritant als Weghorst.
Dat gaat iets anders:quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
forza peesvee, forza peesvee
forza peesvee olee oleeeeeee
forza peesvee ole oleeee
Dat is de alternatieve versiequote:
Younes levert em in nadat ie iemand voorbij is, Narsingh levert em in terwijl ie iemand voorbij probeert te komenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Narsingh op linksbuiten is echt vreselijk.
Je zou nog bijna blij zijn met Younes.
Mensonterende tvquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Heerenveen - Excelsior vreselijk om naar te kijken.
madquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld Strootman-Toivonen-van Bommel
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Narsingh op linksbuiten is echt vreselijk.
Je zou nog bijna blij zijn met Younes.
Om de paar seconden ligt het spel weer stil omdat iemand een vinger in zijn buik gekregen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:17 schreef Coco98 het volgende:
U kunt overschakelen naar PSV, daar is geen mist. Alleen PSV mist.
sowquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:17 schreef Coco98 het volgende:
U kunt overschakelen naar PSV, daar is geen mist. Alleen PSV mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:19 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
KNOTSGEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
TopshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Holy shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Jammer genoeg heb ik alleen een eredivisie abonnementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik alleen een eredivisie abonnement
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit feest werd u aangeboden door Ziggo Sport.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fox heeft de Prumjur Liek niet eens, daarvoor moet je Sieggoo hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]even streamables kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat zegt Sierd altijdquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit feest werd u aangeboden door Ziggo Sport.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ieder in dit topic had al gereageerd op de spoilers. Kom op hé.
Er zijn ook lurkers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Je gedraagt je maar gewoon ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |