En daarna elkaar de hersens inslaanquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Meer wat Scrummie zegt. Echt een gevoel van saamhorigheid
Ik zag het ja. Ik heb toch maar gekozen voor nieuwsuur.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Jeugdsentiment; Last Action Hero op RTL7
1 keer een vechtpartij gezien in het stadion. Maar hey, er komen ergens 50.000 mensen bij elkaar. Dat zie ik ook op een dancefeest gebeuren. Dat gebeurt overal wel eens. Maar daar wil ik "het voetbal" niet als hoofdschuldige aanwijzen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarna elkaar de hersens inslaan.
Dat ligt niet aan t voetbal nee. Wel aan de idioten die erop af komen om daarna te gaan knokken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 keer een vechtpartij gezien in het stadion. Maar hey, er komen ergens 50.000 mensen bij elkaar. Dat zie ik ook op een dancefeest gebeuren. Dat gebeurt overal wel eens. Maar daar wil ik "het voetbal" niet als hoofdschuldige aanwijzen.
Nu stigmatiseer jequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan t voetbal nee. Wel aan de idioten die erop af komen om daarna te gaan knokken.
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen ben ik inmiddels aan het werk! Woohoo.
Zo'n rechtszaak past wel prima in deze vreemde tijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben blij dat die Geert Wilders show nu voorbij is.
Hoewel Knoops in hoger beroep gaat
Is ook wel. Al doe ik voornamelijk techniek, niet zoveel ontwerp. Vind ik eigenlijk leuker maar ik ben daar niet creatief genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me wel gaaf om te kunnen.
Ik welquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook wel. Al doe ik voornamelijk techniek, niet zoveel ontwerp. Vind ik eigenlijk leuker maar ik ben daar niet creatief genoeg voor.
Scrum en ik gaan al naar Spanje emigreren en een vakantiepark beginnen.quote:
Wordt dit ook opgenomen voor ik vertrek?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scrum en ik gaan al naar Spanje emigreren en een vakantiepark beginnen.
Gratis entree voor alle BNW SC ledenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar baast 40 uur werken, honden, huishouden en andere hobby's, heb ik geen zin er tijd voor vrij te makenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je creatief genoeg bent kan je het leren natuurlijk.
Hoe is het met je vrouw?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wordt dit ook opgenomen voor ik vertrek?
Cool. Hoewel ik een gelikte en technisch zeer sterke website niet direct associeer met een vakantiepark in Spanjequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. De online experience krijg je van S., de offline experience van mijquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cool. Hoewel ik een gelikte en technisch zeer sterke website niet direct associeer met een vakantiepark in Spanje
quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. De online experience krijg je van S., de offline experience van mij.
Best of both worldsquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. De online experience krijg je van S., de offline experience van mij.
Poëziequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best of both worldsWe zijn net twee helften van een sinaasappel. Fruitig en fris van smaak, zoetsappig van binnen, voeg je de twee helften samen krijg je een sterk geheel.
Wat ga je stemmen straks?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Asscher is ook vermoeiend. Alle politici zijn vermoeiend
Ik weet het echt nog niet. Ik wacht nog op wat partijprogramma's en een goede kieswijzer, jij?quote:
Hetzelfde eigenlijk. Ik gok dat mijn kieswijzer wel naar PVV zal wijzen, maar ik moet die partij eigenlijk totaal niet wat betreft hun moslim gedoe en ik ben er niet gerust op dat ze stabiel (en capabel) genoeg kunnen zijn om te regeren. Naast de PVV weet ik het ook echt nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet. Ik wacht nog op wat partijprogramma's en een goede kieswijzer, jij?
Dan zal de SP wel 2e staan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Ik gok dat mijn kieswijzer wel naar PVV zal wijzen, maar ik moet die partij eigenlijk totaal niet wat betreft hun moslim gedoe en ik ben er niet gerust op dat ze stabiel (en capabel) genoeg kunnen zijn om te regeren. Naast de PVV weet ik het ook echt nog niet.
Ik neig ook naar SGP. Niet omdat ze zo gelovig zijn want er is geen grotere atheïst als ik. Maar meer om hun beleid omtrent veiligheid en standpunt m.b.t. de hypotheekrente aftrek en economische ideeën.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik neig richting CU en ik ben niet eens Christelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |