En daarna elkaar de hersens inslaanquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Meer wat Scrummie zegt. Echt een gevoel van saamhorigheid
Ik zag het ja. Ik heb toch maar gekozen voor nieuwsuur.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Jeugdsentiment; Last Action Hero op RTL7
1 keer een vechtpartij gezien in het stadion. Maar hey, er komen ergens 50.000 mensen bij elkaar. Dat zie ik ook op een dancefeest gebeuren. Dat gebeurt overal wel eens. Maar daar wil ik "het voetbal" niet als hoofdschuldige aanwijzen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarna elkaar de hersens inslaan.
Dat ligt niet aan t voetbal nee. Wel aan de idioten die erop af komen om daarna te gaan knokken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 keer een vechtpartij gezien in het stadion. Maar hey, er komen ergens 50.000 mensen bij elkaar. Dat zie ik ook op een dancefeest gebeuren. Dat gebeurt overal wel eens. Maar daar wil ik "het voetbal" niet als hoofdschuldige aanwijzen.
Nu stigmatiseer jequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan t voetbal nee. Wel aan de idioten die erop af komen om daarna te gaan knokken.
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen ben ik inmiddels aan het werk! Woohoo.
Zo'n rechtszaak past wel prima in deze vreemde tijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben blij dat die Geert Wilders show nu voorbij is.
Hoewel Knoops in hoger beroep gaat
Is ook wel. Al doe ik voornamelijk techniek, niet zoveel ontwerp. Vind ik eigenlijk leuker maar ik ben daar niet creatief genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me wel gaaf om te kunnen.
Ik welquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook wel. Al doe ik voornamelijk techniek, niet zoveel ontwerp. Vind ik eigenlijk leuker maar ik ben daar niet creatief genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |