Zo denkt 'The Next Generation' er dus overquote:Feyenoord is geen topclub meer, zo luiden de woorden van de zeventienjarige AZ-speler Owen Wijndal. Hij gaat als een speer, debuteerde onlangs bij Jong AZ en Oranje onder 19 en heeft een duidelijke mening.
De linksback tekende afgelopen seizoen bij AZ, terwijl meerdere clubs hem wilden hebben. "Manchester United en Ajax toonden interesse. Maar bij AZ acht ik de kans op een doorbraak in het eerste het grootst. Ik was uitgenodigd in Manchester. Maar besloot niet te gaan, uit angst om te gaan twijfelen", aldus de jonge back tegenover het Noordhollands Dagblad.
José Fortes Rodriguez en zaakwaarnemer Mino Raiola begeleiden hem. Over de agent van onder meer Zlatan Ibrahimovic zegt Wijndal: "Mensen denken dat hij graag wil dat je een transfer naar het buitenland maakt, maar hij laat mij helemaal vrij in mijn keuzes." Het talent heeft flinke ambities bij AZ. "Volgend seizoen hoop ik deel uit te maken van de A-selectie."
"Ik hoop snel mijn debuut te maken voor het eerste. Momenteel ben ik de derde linksback, achter Ridgeciano Haps en Thomas Ouwejan", weet Wijndal, die een droom heeft. "Na AZ wil ik de stap maken naar Ajax of PSV. Feyenoord vind ik geen topclub meer. En daarna hopelijk Real Madrid, dat is mijn droomclub."
Achttien jaar geleden.. Dildo..quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:08 schreef PSVCL het volgende:
3x kampioen in 40 jaar... dan ben je idd geen topclub meer.
En de laatste keer is inmiddels al bijna 17 jaar geleden.
Grappig dat mensen als Van Hooijdonk, Robin van Persie, Dirk Kuyt, et cetera niet in zukke lijstjes staan.. Die leven nog, voetballen nog, hebben in recente finales gespeeld, die kun je nog gewoon een hand geven.. Zijn gewoon helden in het recente verleden van Feyenoord.. Paprika? Of gewoon?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
Coen Moulijn
Wim van Hanegem
Eddy P.G
Guus Haak
Ove Kindvall
Regi Blinker
Ruud Geels
Ijzeren Rinus
De Tank
Eddie Treytel
Theo van Duivenboorde
Cor van de Gijp
Henk Groot
Hans Kraaij Sr.
Frans hasil
Wim Jansen
Henk Wery
Ed de Goeij
Wiel Coerver......
Ernst Happel........
Zoek eens op van Hooijdonck van Persie en kuijt op tong80. Wie ben jij menneke ? Eet m'n schoenen als Ajacied. Je bent helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen als Van Hooijdonk, Robin van Persie, Dirk Kuyt, et cetera niet in zukke lijstjes staan.. Die leven nog, voetballen nog, die kun je gewoon een hand geven.. Zijn gewoon helden in het recente verleden van Feyenoord..
Ik ben bijna half jouw leeftijd, en toch een stukje meer erudiet en minder mensonterend dan/als (jij mag kiezen, strikvraag..) jij/jouw (jij mag kiezen, strikvraag..)..quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoek eens op van Hooijdonck van Persie en kuijt op tong80. Wie ben jij menneke ? Eet m'n schoenen als Ajacied. Je bent helemaal niks.
Dat jij nu al zegt dat ze goed presteren terwijl ze overal wankelen zegt al genoeg. Ze presteren inderdaad geweldig voor een subtopper.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:02 schreef AnanYaw het volgende:
Het is een opmerkelijk moment om dat te zeggen, nu Feyenoord zeer goed presteert, maar ik ben die mening ook al een aantal jaar toegedaan.
Was Wijnaldum de laatste?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:17 schreef Vasion het volgende:
Ja, want na Feyenoord maak je inderdaad de stap naar PSV of Ajax.Die tijden zijn gelukkig voorbij.
Of naar Twente, nog veel erger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:17 schreef Vasion het volgende:
Ja, want na Feyenoord maak je inderdaad de stap naar PSV of Ajax.Die tijden zijn gelukkig voorbij.
In Nederland zijn dat gewoon topclubprestaties, aangezien de concurrentie ook genoeg wankelingen vertoont.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat jij nu al zegt dat ze goed presteren terwijl ze overal wankelen zegt al genoeg. Ze presteren inderdaad geweldig voor een subtopper.
Maar wat bepaald dan wel of je een topclub bent? Historie? Dus als je vijftig jaar geleden fantastisch hebt gepresteerd ben je voor de rest van je bestaan een topclub? Ok...quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:23 schreef patrickt37 het volgende:
In mijn ogen hebben prestaties niets te maken met het feit of je wel of niet topclub bent.
Feyenoord is/blijft een Nederlandse club uit de top 3, dus ja...een topclub.
Ik ben absoluut helemaal anti Feyenoord, maar de club ademt meer voetbal dan dat ze in Eindhoven ooit gaan doen.
Haha madquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oke, dus nu is het de bedoeling dat we ons heel erg druk gaan maken over het meninkje van meneer Owen Wijndals? Ik schat zo in dat hij ná 2002 aan wal gespoeld is bij Lampedusa, dus je kan zo'n jongen eigenlijk niks kwalijk nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |