www.voetbalprimeur.nl/mob(...)n-topclub-meer-.htmlquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Leuk en aardig die Gudelj, maar AZ is wel zijn top gebleken. Niet halen dus.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
www.voetbalprimeur.nl/mob(...)n-topclub-meer-.html
Kerel is natuurlijk ook wel 30+ dus er moet sowieso wel een keer vervanging komen. Tapia en Vejinovic gaan het in ieder geval niet worden. Voor Roda uit, Willem II thuis en NEC thuis en waarschijnlijk een kwartfinale van de beker ga je in ieder geval geen uitzendkracht halen mag ik hopen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:16 schreef hhh38 het volgende:
Probeer het gewoon met de spelers die we hebben. Voordat zo'n nieuwe speler is ingepast in het team is KEA alweer terug.
Ik wil Tapia nog wel wat vaker zien voordat ik hem afschrijf. Daar is die wedstrijdenreeks prima geschikt voor. Als het dan toch niet is wat we hopen kunnen we altijd in de zomer een nieuwe middenvelder halen. Maar het is verre van prio nr 1 op dit moment, we hebben eventueel ook Hamer nog, die heeft nog niet eens z'n debuut gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Kerel is natuurlijk ook wel 30+ dus er moet sowieso wel een keer vervanging komen. Tapia en Vejinovic gaan het in ieder geval niet worden. Voor Roda uit, Willem II thuis en NEC thuis en waarschijnlijk een kwartfinale van de beker ga je in ieder geval geen uitzendkracht halen mag ik hopen.
Een wederopstanding zou betekenen dat hij er überhaupt al wat van heeft gebakken. Bij Vitesse was hij al matig, bij Feijenoord heeft hij nog helemaal niets laten zien. Zal best een prima gozert zijn verder, maar die kun je gewoon afschrijven.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigenlijk met Vejinovic gebeurd? Is echt helemaal niks meer van over, misschien krijgt hij ooit een wederopstanding net als Toornstra
Nemanja zou voor Feyenoord echt een top speler zijn hoor. Ja, voor Ajax komt hij net wat te kort, maar dit zou echt een geweldige zet voor Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Leuk en aardig die Gudelj, maar AZ is wel zijn top gebleken. Niet halen dus.
Oooooow!!! POW!quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nemanja zou voor Feyenoord echt een top speler zijn hoor. Ja, voor Ajax komt hij net wat te kort, maar dit zou echt een geweldige zet voor Feyenoord zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nemanja zou voor Feyenoord echt een top speler zijn hoor. Ja, voor Ajax komt hij net wat te kort, maar dit zou echt een geweldige zet voor Feyenoord zijn.
Een 17 jarig ventje serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
www.voetbalprimeur.nl/mob(...)n-topclub-meer-.html
Verschil is dat ik het wel meen. Waarom zou Gudelj niet goed zijn voor Feyenoord? Zo slecht is hij niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:00 schreef Caland het volgende:
Gwailow moet toch wel de slechtste troll sinds shreyas zijn.
Het zijn domme uitspraken in elk geval.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Een 17 jarig ventje serieus nemen.
Is zo'n type dat Verbeek en Been zou hebben weggestemdquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verschil is dat ik het wel meen. Waarom zou Gudelj niet goed zijn voor Feyenoord? Zo slecht is hij niet hoor
Niet handig als je nog niks bewezen hebt, sowieso om al over je vervolgstap na AZ te beginnen als je het daar nog niet eens hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn domme uitspraken in elk geval.
Hij is 17 jaar en heeft Feyenoord nog nooit wat zien winnen op 1 bekertje na, voor hem is het gewoon geen topclub.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Een 17 jarig ventje serieus nemen.
Dan zou hij Feyenoord op z'n minst 2 bekers moeten hebben zien winnen, en gedurende zijn leven heeft Feyenoord de UEFA Cup gewonnen, al zal hij dat niet bewust hebben meegekregen, toen was hij 2 of 3.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is 17 jaar en heeft Feyenoord nog nooit wat zien winnen op 1 bekertje na, voor hem is het gewoon geen topclub.
Ja klopt, vanuit zijn oogpunt is het toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zou hij Feyenoord op z'n minst 2 bekers moeten hebben zien winnen, en gedurende zijn leven heeft Feyenoord de UEFA Cup gewonnen, al zal hij dat niet bewust hebben meegekregen, toen was hij 2 of 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |