Heb je zelf wel eens in de gevangenis gezeten? Weet je uberhaupt hoe het voelt om meerdere jaren te zitten?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:36 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan met elkaar van mening over.
Als je iemand doodslaat in een gevecht en daarna erger in de fout gaat, met een pistool.
Dan vind ik 14 jaar niet gepast, maar dat is mijn mening.
Nou, begin maar over hoe dat voeltquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens in de gevangenis gezeten? Weet je uberhaupt hoe het voelt om meerdere jaren te zitten?
Ja dus geef je geen levenslang en zeker in die omstandigheden niet.. Dan zouden de gevangenissen stampvol zitten...quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:34 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Levenslang is de max straf he, je kunt wel 1000 jaar of 3000 jaar geven voor de show maar dat boeit natuurlijk niet.
Want het is zielig ofzo ?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens in de gevangenis gezeten? Weet je uberhaupt hoe het voelt om meerdere jaren te zitten?
Ik heb wel eens een scheet gelaten op een barkruk.. dat dan weer wel..quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ben je zelf wel eens met een barkruk doodgeslagen?
Als ik jou maar gek genoeg maak pleeg jij ook een moord...quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Want het is zielig ofzo ?
Nederland een van de beste landen om te zitten, op Noorwegen na.
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat als nog een keer erger in de fout gaat je 14 jaar krijgt.
Nu zal die wrs ook nog korting hebben gekregen, lekker is dat loopt er zo'n gek rond die ieder moment wat hem niet aanstaat zn gun kan gaan pakken....
Als je me quote doe dan de hele post en niet 1 zin. Dan haal je het uit de context.quote:
Laat ze het maar niet horen, heel Elfia staat in al brand.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat heeft hem vast de das om gedaan.
Zouden de LARPen erachter zitten? Dan zouden er toch op de PD paardensporen te vinden moeten zijn, en kruisboogpijlen enzo.
Of de maatjes van Struik uit de kindervriendenwereld. Zou Joris Demmink een alibi hebben?
want kok werd gek gemaakt omdat zn vriennetje met een ander ging ? boehh nou hoor wat erg!!!quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik jou maar gek genoeg maak pleeg jij ook een moord...
Nog dan ga maar eens wat kranten lezen vanaf nu. De strafmaten in Nederland zijn over het algemeen nog aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:36 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan met elkaar van mening over.
Als je iemand doodslaat in een gevecht en daarna erger in de fout gaat, met een pistool.
Dan vind ik 14 jaar niet gepast, maar dat is mijn mening.
Het feit dat je dit zegt, zegt genoeg, kijk maar eens naar een gemiddelde reality show, waarom denk je dat bijna geen hond het langer dan een halfjaar volhoud?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Want het is zielig ofzo ?
Nederland een van de beste landen om te zitten, op Noorwegen na.
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat als nog een keer erger in de fout gaat je 14 jaar krijgt.
Nu zal die wrs ook nog korting hebben gekregen, lekker is dat loopt er zo'n gek rond die ieder moment wat hem niet aanstaat zn gun kan gaan pakken....
Het ging me om die laatste zin. Dan geeft het weinig nut alles te quoten. Een meervoudig moordenaar die daar ook geld mee wil verdienen, kan niet echt slecht zijn. Want hij houdt van dieren. Dat deed het baasje van Blondi ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:44 schreef bladwijzer het volgende:
Als je me quote doe dan de hele post en niet 1 zin. Dan haal je het uit de context.
Verder heb ik de indruk dat je je mening geeft terwijl je hiervoor nog niets wist over zijn persoon.
Maar goed, dat is niet verboden. Iets met de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ehhh vergeleken met bobbejaanland ?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nog dan ga maar eens wat kranten lezen vanaf nu. De strafmaten in Nederland zijn over het algemeen nog aan de hoge kant.
kom je weer grapjes maken ?quote:
Nee.. lees je eerst maar eens in...quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:48 schreef MrSweets het volgende:
[..]
want kok werd gek gemaakt omdat zn vriennetje met een ander ging ? boehh nou hoor wat erg!!!
Nee nu snap ik het zeker.
Mijn post was een reactie op jouw post dat je ergens gelezen had dat hij een walgelijk stuk vreten zou zijn. Ik bracht meerdere kanten van hem naar voren omdat jij kennelijk geen idee had waar je op reageerde omdat je de man totaal niet kende.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging me om die laatste zin. Dan geeft het weinig nut alles te quoten. Een meervoudig moordenaar die daar ook geld mee wil verdienen, kan niet echt slecht zijn. Want hij houdt van dieren. Dat deed het baasje van Blondi ook.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee.. lees je eerst maar eens in...
Ik kan tactvollere manieren bedenken om deze situatie op te lossen.quote:Uiteindelijk overlijdt Peter Giesbergen in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Martin Kok krijgt vijf jaar, Dino Soerel vier jaar. ‘Ik heb er geen seconde spijt van gehad,’ zegt Martin later. ‘In Volendam willen ze een standbeeld voor me oprichten, want Giesbergen was een vervelende kerel, die elk weekend het Volendamse uitgaansleven terroriseerde.’
Nee, dat was de conclusie die ik uit het gelezene trok.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:52 schreef bladwijzer het volgende:
Mijn post was een reactie op jouw post dat je ergens gelezen had dat hij een walgelijk stuk vreten zou zijn.
Eehm.. dat is dus niet de zaak van de ex..quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:55 schreef MrSweets het volgende:
[..]
[..]
Ik kan tactvollere manieren bedenken om deze situatie op te lossen.
Maar hij slaat iemand dood als hem iets niet bevalt, en is er later nog trots op ook..
Er waren meerdere mensen betokken bij die matpartij en Martin gooide idd als laatste die kruk. Hij is als enige veroordeeld toen. Was ook niet goed te praten wat hij deed maar de rest kwam er wel mee weg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm.. dat is dus niet de zaak van de ex..
En die peter was al buiten bewustzijn, of hing daar net tegenaan.. Dus het is niet zo dat martin hem doodgeslagen heeft, hij heeft er enkel nog een barkruk op gepleurd, het was alleen de fatale klap..
Eehm..dino zat daar toch ook voor vast?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Er waren meerdere mensen betokken bij die matpartij en Martin gooide idd als laatste die kruk. Hij is als enige veroordeeld toen. Was ook niet goed te praten wat hij deed maar de rest kwam er wel mee weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |