abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170152047
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kan toch niet anders dan dat het dezelfde dader is, die ´s avonds niet vergat kogels in zijn gun te stoppen...
:')

Tuurlijk
pi_170152285
En die fietsers! Die ene zit gewoon een paar meter achter hun als hij dat wapen richting Kok's hoofd houdt. Zag die dan niks :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170152469
EN schijnbaar hoorde Kok ook niks klikken achter zich.
.
  dinsdag 11 april 2017 @ 19:56:00 #279
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_170152736
Het blijft bizar. Als Martin heel even achterom had gekeken dan hadden die gozer misschien wel kunnen pakken met z'n tweeën. Of hij had in elk geval nog meer veiligheidsmaatregelen genomen en wellicht dan nog geleefd.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 11 april 2017 @ 19:56:58 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170152757

Wat een iel en klein mannetje, niet echt een sportief type. Moeders maakt ws zijn prakje nog klaar.

Ik wist niet dat die witte sportsokken weer trendy waren...
pi_170152863
Mannetje durfde niet misschien?
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:02:07 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170152874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat geloof ik eigenlijk ook eerder dan een haperend wapen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170152902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het was daar ook best druk natuurlijk....gekke plek/moment voor een liquidatie. Dan was de plek 's nachts logischer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170152904
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, en eerder dan kogels vergeten. 8)7
pi_170152926
KokGod.
pi_170152928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was daar ook best druk natuurlijk....gekke plek/moment voor een liquidatie. Dan was de plek 's nachts logischer.
Hij merkte de fietsers op en besloot niet te schieten
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:07:51 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170153026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ja, en eerder dan kogels vergeten. 8)7
I haven't got the bullets.

Maar wel cold feet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170154091
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:09:10 #289
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170155008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Het blijft bizar. Als Martin heel even achterom had gekeken dan hadden die gozer misschien wel kunnen pakken met z'n tweeën. Of hij had in elk geval nog meer veiligheidsmaatregelen genomen en wellicht dan nog geleefd.
Was ie niet bang voor... hij wist wel dat ie niet oud zou worden..

En toch mis ik zn maffe verhaaltjes en geblaat wel...
pi_170159806
Ja dan kan je denken: nou en hij schopt een kip dood.

Maar ehhh, voor zo'n gevangene is een kip alles.

En als je dan uhhh kip dood trapt worden die gevangene stapelgek. Worden levensgevaarlijk ehh.

Of niet?

Als je kip dood trapt.

Haha mooi manier van praten had die vent.

[ Bericht 0% gewijzigd door spierbal op 12-04-2017 16:53:22 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_170159842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij merkte de fietsers op en besloot niet te schieten
Zou ook bijna zeker gepakt zijn daar.
pi_170159947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:26 schreef spierbal het volgende:
Haha mooi manier van praten had die vent.
Zeker. Vermakelijke teksten altijd op zn site, mede door zijn spraakgebrek of dyslexie of weet ik het, maar het kon ook gewoon niet goed blijven gaan. Hij nagelde alles en iedereen aan de schandpaal met naam en toenaam. Die dit die dat zus zo dit dat alles. En of diegene nou daadwerkelijk gedaan had waar hij hem van betichte deed er volgens mij bij hem niet zoveel toe. Hij hoorde iets en dan moest dat verhaal online.

Vroeg of laat jaag je dan een keer de verkeerde finaal over de zeik. En dan wordt je voor je flikker geschoten. Tenminste dat is dan hoe ik denk dat het er in dat wereldje aan toe gaat.

En dat bleek uiteindelijk ook.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170159970
Een lange neus maken naar wat ouwe kennissen kan erg ongezond zijn.
pi_170159983
quote:
3s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:53 schreef Stien_Struis het volgende:
Een lange neus maken naar wat ouwe kennissen kan erg ongezond zijn.
* Geralt maakt maar even geen lange neus meer naar Stien_Struis :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170160019
quote:
11s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

* Geralt maakt maar even geen lange neus meer naar Stien_Struis :P
Die tijd heb ik gehad Geralt.
pi_170160720
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker. Vermakelijke teksten altijd op zn site, mede door zijn spraakgebrek of dyslexie of weet ik het, maar het kon ook gewoon niet goed blijven gaan. Hij nagelde alles en iedereen aan de schandpaal met naam en toenaam. Die dit die dat zus zo dit dat alles. En of diegene nou daadwerkelijk gedaan had waar hij hem van betichte deed er volgens mij bij hem niet zoveel toe. Hij hoorde iets en dan moest dat verhaal online.

Vroeg of laat jaag je dan een keer de verkeerde finaal over de zeik. En dan wordt je voor je flikker geschoten. Tenminste dat is dan hoe ik denk dat het er in dat wereldje aan toe gaat.

En dat bleek uiteindelijk ook.
Ik denk dat het schelden en belachelijk maken nog minst erge was, de wat grotere criminelen zullen vooral gedacht hebben: Daar heb je die dorpsgek weer.
Wat erger is, is dat hij gewoon in bepaalde zaken schuldigen aanwees, bijvoorbeeld van rip partijen, in dat milieu kan dat behoorlijk gevaarlijk zijn.

Ook het bijvoorbeeld plaatsen van foto's van het zoontje van Lucas Boom werd behoorlijk zwaar opgenomen, het gerucht gaat ook dat hij daarvoor al eens "gestraft" is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170194959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 06:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat het schelden en belachelijk maken nog minst erge was, de wat grotere criminelen zullen vooral gedacht hebben: Daar heb je die dorpsgek weer.
Wat erger is, is dat hij gewoon in bepaalde zaken schuldigen aanwees, bijvoorbeeld van rip partijen, in dat milieu kan dat behoorlijk gevaarlijk zijn.

Ook het bijvoorbeeld plaatsen van foto's van het zoontje van Lucas Boom werd behoorlijk zwaar opgenomen, het gerucht gaat ook dat hij daarvoor al eens "gestraft" is.
Nou, Noffel kon zijn blog niet echt waarderen. Zo zullen er nog wel meer criminelen zijn die hem liever onder de grond zagen liggen.

Maar ik denk inderdaad ook dat het niet per se alleen in die hoek gezocht moet worden. Ik zou me ook nog wel kunnen voorstellen dat bijvoorbeeld de familie of vrienden van Mike Priem moeite hebben met hoe Martin zijn leven leidde na het doodschieten van Mike. Zij waren ook openlijk blij met de dood van Martin.
Zo zullen er nog wel meer mensen zijn die niet bij de 'zware criminelen' horen.
  donderdag 13 april 2017 @ 19:02:30 #298
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170195560
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, Noffel kon zijn blog niet echt waarderen. Zo zullen er nog wel meer criminelen zijn die hem liever onder de grond zagen liggen.

Maar ik denk inderdaad ook dat het niet per se alleen in die hoek gezocht moet worden. Ik zou me ook nog wel kunnen voorstellen dat bijvoorbeeld de familie of vrienden van Mike Priem moeite hebben met hoe Martin zijn leven leidde na het doodschieten van Mike. Zij waren ook openlijk blij met de dood van Martin.
Criminele burgerinfiltranten zijn ook weer toegestaan he.. en Martin gooide alles online, dus het kan ook wel eens uit een hele onverwachte hoek komen...
Maar goed er zijn zoveel pistes...
pi_170196317
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Niet waarderen is een ander verhaal natuurlijk, daarnaast heeft Noffel wel andere problemen aan zijn hoofd. Ik denk niet dat het uit de hoek van Priem komt, eerder vanuit die bende uit Utrecht. Overigens heeft Rodney Geijsen te kennen gegeven dat hij weet uit welke hoek het komt, en Rodney is 1 van best ingevoerde in het millieu.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')