abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167215076
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zijn voorlopige hechtenis was geschorst ivm zijn zieke vrouw, daar zitten bepaalde voorwaarden aan verbonden. Hij zou die voorwaarden geschonden hebben en dan word je weer vastgezet.

Hier meer:
http://www.misdaadjournal(...)de-man-uit-colombia/

Hier een iets ouder bericht met linkje naar EenVandaag reportage:
http://www.misdaadjournal(...)letjes-aan-de-haven/
Hij probeerde de draad weer op te pakken dus...

Nou ja, ik denk dat er ergens wel een smoking gun verscholen zit.
I´m back.
pi_167215083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou okee, wmb een interessante line of inquiry dus.
Maar zit die René F nu vast of loopt-ie ook rond in afwachting van zijn proces?
En wat heeft die douanier van het weekend nou gedaan waarom hij weer is aangehouden, omdat-ie de voorwaarden van zijn tijdelijk invrijheidstelling had geschonden.
Rene F zit volgens mij vast.

Die tapes zijn dit weekend boven water gekomen, of in ieder geval in het openbaar.
Ze dachten arme Gerrit met zijn vrouw, nu bleek dat hij nog steeds oude contacten had en niet helemaal lief en/ of zuiver bezig was.
Hell To The Liars
pi_167215103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou okee, wmb een interessante line of inquiry dus.
Maar zit die René F nu vast of loopt-ie ook rond in afwachting van zijn proces?
En wat heeft die douanier van het weekend nou gedaan waarom hij weer is aangehouden, omdat-ie de voorwaarden van zijn tijdelijk invrijheidstelling had geschonden.
Die tapes zijn volgens mij de reden. Of het ook de enige reden is, weet ik niet.
http://www.ad.nl/dossier-(...)angehouden~a5fb1289/
pi_167215133
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Rene F zit volgens mij vast.

Die tapes zijn dit weekend boven water gekomen, of in ieder geval in het openbaar.
Ze dachten arme Gerrit met zijn vrouw, nu bleek dat hij nog steeds oude contacten had en niet helemaal lief en/ of zuiver bezig was.
Can of worms allemaal.
Want die arme Gerrit heeft dus geluld over de vergismoord en een liquidatie door René F. en daarvan zou Kok dan bewijs hebben idd.
I´m back.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:42:01 #280
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215146
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:37 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Martha had 80 kogelgaten in zijn lijf van een (waarschijnlijk) automatisch wapen.
Dat is toch een hoop vuurwapengeweld, iets dat bij mocro liquidaties meer regel dan uitzondering is. Bij de Hollandse liquidaties, met als uitzonderingen Cor van Hout en Cees Houtman (en misschien nog een enkeling), gaat het vaak om enkele gerichte pistoolschoten.
Daarom denk ik dat deze uit een hela andere hoek komt.
Bij van hout zaten (zitten) er ook een hele lading gaten in de gevel.. En niet te vergeten de aanslag daarvoor, waar de dader schrok van zn vrouw en kind die naast hem zaten en daardoor niet goed richtte..
pi_167215276
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

De mexicanen regelen 'schijnbaar' de afzet van de coke hier.
Die colombiaan was een vriend die nogal graag praat.

Ik zie niet waarom die colombiaan er belang bij zou hebben.
Die heeft 3 weken met die tapes te koop gelopen bij iedere journalist (fok! newscrew ook?????)
Dus lowprofile is die niet.
Was misschien de man die rustig wegliep na de liquidatie en samen met hem in de club was.
Hoeft niet de schutter te zijn. Hij kan onder druk gezet zijn, als ze hem gelijk met Martin omlegden was de link snel gelegd en zijn identiteit en contacten bekend geworden, dat hadden ze mss liever niet in Colombia. Zijn beurt komt dan nog wel.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:53:54 #282
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_167215340
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:42 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Bij van hout zaten (zitten) er ook een hele lading gaten in de gevel.. En niet te vergeten de aanslag daarvoor, waar de dader schrok van zn vrouw en kind die naast hem zaten en daardoor niet goed richtte..
Daarom schreef ik ook: ''met als uitzondering Cor van Hout''
De eerste poging op Cor was idd een slechte poging, maar wel een van een heel ander kaliber dan de liquidaties vanuit de zogenaamde mocro maffia. Die gaan met zoveel geweld en roekeloosheid te keer dat ik het vermoeden heb dat de liquidatie van Kok uit een Hollandse koker komt.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:54:26 #283
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215348
Wel altijd leuk.. camerabeelden van een seksclub... :7
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:55:05 #284
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167215361

Apart dat Jan Jan afgelopen week weet te vertellen dat er liquidaties zijn in deze tent. Naar mijn weten is dit de eerste keer.

Beetje offtopic exact achter Boccaccio vind je het voormalige huis van Johan Verhoek (De Hakkelaar). En daar tegenover zit het Tergooi ziekenhuis.

https://www.google.com/ma(...)g!2e0!7i13312!8i6656

[ Bericht 28% gewijzigd door Razor21 op 09-12-2016 17:07:47 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:01:49 #285
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215474
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:53 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook: ''met als uitzondering Cor van Hout''
De eerste poging op Cor was idd een slechte poging, maar wel een van een heel ander kaliber dan de liquidaties vanuit de zogenaamde mocro maffia. Die gaan met zoveel geweld en roekeloosheid te keer dat ik het vermoeden heb dat de liquidatie van Kok uit een Hollandse koker komt.
My bad..
Ik lees te snel.. en alles tegelijk..

Klopt je kan bijna wel stellen dat als er geen kalasjnikov aan te pas komt dat het uit een andere hoek komt tegenwoordig..

Vroegah.. hadden ze nog gewoon een skorpion, daar lukt het ook prima mee en dan liep je gewoon verder..
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:09:06 #286
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_167215609
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

My bad..
Ik lees te snel.. en alles tegelijk..

Klopt je kan bijna wel stellen dat als er geen kalasjnikov aan te pas komt dat het uit een andere hoek komt tegenwoordig..

Vroegah.. hadden ze nog gewoon een skorpion, daar lukt het ook prima mee en dan liep je gewoon verder..
Precies, die zogenaamde mocro topcriminelen lopen als een kip zonder kop met Kalasjnikovs te schieten en missen vaker het doel dan dat ze het raken. Zo ''top'' zijn ze trouwens niet, als je bekijkt dat Hollandse jongens jaren aan de top staan zonder dat er voor de autoriteiten ook maar iets concreets te vinden is om ze te pakken, terwijl die wannabe mocro's een paar jaar bezig zijn en de meeste, of afgeschoten zijn, of vastzitten. Zal wel met intelligentie te maken hebben, want erg slim lijken ze allemaal niet.
pi_167215696
Volgens mij had die gozer ook het IQ van een visstick.....
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:16:56 #288
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215770
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:09 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Precies, die zogenaamde mocro topcriminelen lopen als een kip zonder kop met Kalasjnikovs te schieten en missen vaker het doel dan dat ze het raken. Zo ''top'' zijn ze trouwens niet, als je bekijkt dat Hollandse jongens jaren aan de top staan zonder dat er voor de autoriteiten ook maar iets concreets te vinden is om ze te pakken, terwijl die wannabe mocro's een paar jaar bezig zijn en de meeste, of afgeschoten zijn, of vastzitten. Zal wel met intelligentie te maken hebben, want erg slim lijken ze allemaal niet.
De maatstaaf is veel lager komen te liggen.. en de wereld draait veel sneller..
Maar opzich is de top ook wel een hoop veranderd hoor.. ik noem een klaas, een sam, een john, etc.. als je dat al als de top wil zien, want er zijn genoeg grote jongens die zichzelf wel staande kunnen houden.. ook onder de marokkanen wel..
Alleen het verloop is veel groter geworden...
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:17:39 #289
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:13 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Volgens mij had die gozer ook het IQ van een visstick.....
Volgens mij niet... hij spoorde voor geen meter dat dan weer wel...
pi_167215794
Al die wannebee insiders hier _O- :')
nee echt niet !
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:19:58 #291
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167215829
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:18 schreef HighVolume het volgende:
De ergste wannabee insider blijft toch John van de Heuvel :r :r :r
Benieuwd of hij vanavond bij RTL Boulevard zit :r :r
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:21:57 #292
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215870
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:18 schreef HighVolume het volgende:
Crimewatchers heet zoiets geloof ik...

Ga je dat ook in een treinen of vliegtuigspotterstopic roepen?
"al die wannabee machinisten en piloten hier"

:')
pi_167215878
Aardig wat reclame op zijn website:

http://vlinderscrime.nl/

quote:
Vlinderscrime gaat uitzoeken wie er achter de liquidatie zit. Wij blijven online!

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten is Martin Kok geliquideerd. Zoals de Telegraaf het bericht "Een gerichte en goed voorbereide moordaanslag heeft gisteravond laat een eind gemaakt aan het leven van ex-crimineel en misdaadbeschrijver Martin Kok. Hij werd rond half twaalf op het parkeerterrein van seksclub Boccaccio in Laren onder vuur genomen en overleed ter plaatse. Hij laat een jong kind achter." Wij houden jullie op de hoogte!
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:24:09 #294
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aardig wat reclame op zijn website:

http://vlinderscrime.nl/

[..]

_O-
Typisch berichtje ook weer...
Hoezo enigszins terughoudend..
pi_167215960
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Crimewatchers heet zoiets geloof ik...

Ga je dat ook in een treinen of vliegtuigspotterstopic roepen?
"al die wannabee machinisten en piloten hier"

:')
Dat is toch de essentie van een vliegtuigspotter.. dat ze graag piloot zouden zijn van dat specifieke vliegtuig :?
nee echt niet !
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:29:16 #296
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167215998
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:26 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Dat is toch de essentie van een vliegtuigspotter.. dat ze graag piloot zouden zijn van dat specifieke vliegtuig :?
Ja.. en een visser zou graag zn dobber willen zijn...
pi_167216027
Studente journalistiek interviewde Martin Kok nog
Gepubliceerd: Vandaag 16:49 Update: Vandaag 16:52

Eerstejaars studente journalistiek Mila-Marie Bleeksma had afgelopen maandag nog een telefonisch interview met Martin Kok. Dat is waarschijnlijk een van zijn laatste interviews geweest.

“Hij zei dat hij niet bang was. Toen ik vanochtend hoorde dat hij was geliquideerd, schrok ik daar toch van.” Ze sprak hem voor haar studie over een moordzaak. Hij vertelde ook uitgebreid over zijn eigen journalistieke en criminele bestaan.

http://www.hartvannederla(...)ewde-martin-kok-nog/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167216033
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja.. en een visser zou graag zn dobber willen zijn...
ja want die spot hengels...

Mijn god wat een domheid.Begrijpend lezen te moeilijk voor je :?
nee echt niet !
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:33:01 #299
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167216060
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:31 schreef HighVolume het volgende:

[..]

ja want die spot hengels...

Mijn god wat een domheid.Begrijpend lezen te moeilijk voor je :?
Klaagbaak is verderop.. :W
pi_167216069
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Klaagbaak is verderop.. :W
jouw moeder ook _O-
nee echt niet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: