KingFloplandquote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
Bedankt voor het verkloten van het topic Roland
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef Pascalus het volgende:
Bedankt voor het verkloten van het topic Roland
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Noord-Hollandse clubs moeten het weer doen
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden het net even lastig, maar dit gaan ze niet meer verkloten denk ik.
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2016 19:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik ga zometeen lekker schijten in de rust.
Ik vind dit een rare post.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Op de paal.
Ondertussen verkracht een asielzoeker een meisje
Denk het ook niet. Zenit gelooft het ook wel. Ben benieuwd waar die Haps heen gaat. Echt de beste linksback van nl.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden het net even lastig, maar dit gaan ze niet meer verkloten denk ik.
yes!!quote:Op donderdag 8 december 2016 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René gaat hosten heeft hij tegen mij gezegd.
PSV denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Zenit gelooft het ook wel. Ben benieuwd waar die Haps heen gaat. Echt de beste linksback van nl.
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:50 schreef mabo11 het volgende:
Ben az aan het volgen maar moet feyenoord met 2 doelpunten verschil winnen van fener om door te gaan?
Ja en die krijgen er eerder nog twee tegen na de rust.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:50 schreef mabo11 het volgende:
Ben az aan het volgen maar moet feyenoord met 2 doelpunten verschil winnen van fener om door te gaan?
Ja, en dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:50 schreef mabo11 het volgende:
Wil zelf vooral de stap naar PSV of Ajax maken volgens mij, en dat lijkt me nog steeds beter. Gewoon een paar seizoenen spelen onder druk.quote:
Er stijgt ook wel iets andersquote:Op donderdag 8 december 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godver? Juist fijn, niveau stijgt meteen hier.
Heb je het al bij hafc ingewreven?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR dacht dat ze het niet serieus namen. Rare jongen
Ik dacht daarna ook wel dat Zenit zou winnen met hun A-teamquote:Op donderdag 8 december 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je het al bij hafc ingewreven?
[..]
Ik sta mooi voor paalquote:Op donderdag 8 december 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je het al bij hafc ingewreven?
[..]
Je had ook ooit Schalke die in de competitie waardeloos waren en in de semi's van de CL kwamen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij AZ wel. Waardeloos in de competitie en dan dit weer. Merkwaardig.
Dortmund x laatste maar weldoor in de CLquote:Op donderdag 8 december 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook ooit Schalke die in de competitie waardeloos waren en in de semi's van de CL kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |