Waarom geeft die geen commentaar?quote:
Ik ben voor de club die met 1200 man meer geluid maakt dan 20000 kakkerlakken.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Voor welke club in Nederland je ook bent, het is echt ontzettend zielig om dit te roepen.
![]()
Advocaat heeft deze spelersgroep een lange tijd van dichtbij gezien. Die heeft ook wel door welke klunzen bij ons achterin staan. Die Nelom is echt een schande.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
Tactiek van Fenerbahce: Laat Nelom zoveel mogelijk vrij aan de bal, die verneukt het toch wel
Die zit op Ajax, althans dat zou je verwachten aangezien hij altijd de floppot krijgtquote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom geeft die geen commentaar?
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben voor de club die met 1200 man meer geluid maakt dan 20000 kakkerlakken.
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zit op Ajax, althans dat zou je verwachten aangezien hij altijd de floppot krijgt
Een corteo met trommels onder een brug voor een stoere youtube video telt niet meequote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodat we Leo beter kunnen verstaan, wat een kabaal maken die doorgesnoven tokkies zegquote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom draaien ze constant het geluid omlaag?
Ik vind Koert nog erger.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.
RTL7 maakt laten we zeggen aparte keuzes op gebied van hierarchiequote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.
We hebben weer een nieuwe kuttroll onder ons, welkom!quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt... Maar ik hoor continu Fenerbahce supporters. Volgens mij speelt Fener nog steeds uit.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een corteo met trommels onder een brug voor een stoere youtube video telt niet mee
Bij RTV Rijnmond?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort het zoontje van Gijp als commentator, die wil dat worden.
Lijkt me ook wel een leuke job.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort het zoontje van Gijp als commentator, die wil dat worden.
Nieuwe users moet je altijd even laten gaanquote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuwe kuttroll onder ons, welkom!
Er was vroeger zo'n tv-programma die een commentator zochtquote:Op donderdag 8 december 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuke job.
Alsof er nog Nederlanders wonen in rotterdamquote:Op donderdag 8 december 2016 19:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt... Maar ik hoor continu Fenerbahce supporters. Volgens mij speelt Fener nog steeds uit.
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er nog Nederlanders wonen in rotterdam
ik was voor die adhdneger toenquote:Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was vroeger zo'n tv-programma die een commentator zocht
Misschien tijd voor een cumbek daarvan
Wytse van der Goot deed toen ook mee.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was vroeger zo'n tv-programma die een commentator zocht
Misschien tijd voor een cumbek daarvan
Ik verwijder gewoon sneu gedrag wat minstens vijf posts uitbundig herhaald moet worden.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat kritiek op Feyenoord wordt verwijderd.
psvquote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Vind ik nog niet eens zo'n erge commentator.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wytse van der Goot deed toen ook mee.
waarom woon jij in Roffa maat?quote:
hij wordt op sbs gedwongen tot filmpjesaids.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n erge commentator.
Je neemt je taak iets te serieusquote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijder gewoon sneu gedrag wat minstens vijf posts uitbundig herhaald moet worden.
Sterkte ermee.
Dan wil ik Sunri5e als sidekick.quote:
Omdat ik er studeer.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom woon jij in Roffa maat?
Raar dat mensen opeens gaan janken.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben hem toen in de kwartfinale weggestuurd omdat hij er gezien enkele connecties er toch wel zou komen.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n erge commentator.
Je had naar Tilburg moeten gaan.quote:
Ja dat is niks.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij wordt op sbs gedwongen tot filmpjesaids.
Mag je vinden, ik doe er lekker niks mee.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je neemt je taak iets te serieus
Wie won er ook alweer?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben hem toen in de kwartfinale weggestuurd omdat hij er gezien enkele connecties er toch wel zou komen.
Wow rebel die je bentquote:Op donderdag 8 december 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik doe er lekker niks mee.
Dan kijk ik wel zonder geluid.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM bij Feyenoord wedstrijden.
Hmm dat was ook een redelijk serieuze optiequote:Op donderdag 8 december 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had naar Tilburg moeten gaan.
Dit mag nietquote:Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk steeds dat Feyenoord in de Arena speelt zo stil is het!
XD
Klopt, het Feyenoordpubliek houdt zich muisstil vandaag.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mis je niks aan, publiek hoor je ook niet met geluid aan.
Echt een soort Idols waar de winnaar nooit goed terecht komt.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Belg genaamd Floris, die heeft nog wel eens wat gedaan bij Eurosport maar verder niks.
Daar zaten we dan ook niet op te wachten en we drongen er ook niet op aan.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef Pascalus het volgende:
Er wordt hier zo snel gemod dat ik niet de kans krijg om een leuk moedergrapje te maken
Mad.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:24 schreef Pascalus het volgende:
Het moet ook altijd op zo'n kutmanier hè
Het was hiervoor al doodsaaiquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Rabieluh het volgende:
Rest van de wedstrijd gaat lekker saai worden dus, misschien wel PSVsaai.
Aldus de vent die al op de leeftijd zit dat hij kinderen zou kunnen hebben maar liever zijn dagen spendeert met zijn goudvis en FOK!.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Jij hebt helemaal geen vrienden.
Hahaha![]()
Laten we FC Groningen volgend jaar Europa in sturen om het blazoen weer op te poetsenquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar gaat onze Europese reputatie Pax.
OOOOOOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aldus de vent die al op de leeftijd zit dat hij kinderen zou kunnen hebben maar liever zijn dagen spendeert met zijn goudvis en FOK!.
Maar dat geheel terzijde natuurlijk.
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aldus de vent die al op de leeftijd zit dat hij kinderen zou kunnen hebben maar liever zijn dagen spendeert met zijn goudvis en FOK!.
Ik wil wel jouw vriend zijn hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En hij wilde niet naar de film, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen goudvis.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ben je toch al?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw vriend zijn hoor.
Tevens MAD.
FC Groningen moet met een schone lei beginnen. De jeugd de kans geven.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we FC Groningen volgend jaar Europa in sturen om het blazoen weer op te poetsen
Van onze leeftijd, denk ik.quote:
SHOTSquote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Reputatie wordt juist waargemaakt. Zie net overigens dat België al weer 3 ploegen in de kwartfinales heeft en als Ajax het vanavond laat lopen worden dat er 4. RIP Nederland.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar gaat onze Europese reputatie Pax.
Wat een domme post dan van GGMM.quote:
Past zich moeiteloos aan aan het niveau van Manchester.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef Class het volgende:
KARSDORK BESTE LINKSBACK VAN DE EREDIVISIE!!!
FOX heeft het geluid dusdanig gedempt dat die ook niet te horen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef xminator het volgende:
Fenerbahceeee oleyy![]()
Wat een klasse die supporters zeg.
Ajaxquote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Shit, Feyenoord gaat falenDan AZ nog in de laatste minuut verliezen, staan we compleet voor lul.
Rechts.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef Class het volgende:
KARSDORK BESTE LINKSBACK VAN DE EREDIVISIE!!!
Sinds ik hier elke dag met jou zit wel.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan al grijze haren, heb jij zoveel zorgen?
Snel van onderwerp proberen te veranderen he?!?!?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Past zich moeiteloos aan aan het niveau van Manchester.
Ajax gaat de Europa League winnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want ik had het daarvoor niet over Karsdorp.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Snel van onderwerp proberen te veranderen he?!?!?
Dat vind ik wel erg vroeg. Hoewel ik in Madrid wel de meid heb leren kennen waarmee het zomaar zou kunnen gebeuren, dus ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou je ook al aan kinderen kunnen beginnen.
Insomnia_ is het hier wel mee eens.
Het topic is al dicht voordat deze gif is geladen.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat de Europa League winnen!Ik meen me toch te herinneren dat Toornstra een paar weken geleden opperde dat Feyenoord dat cupje ook wel eens kon winnen dus dat wordt nog interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Over een paar jaar gewoon Robben in de stafquote:Op donderdag 8 december 2016 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Groningen moet met een schone lei beginnen. De jeugd de kans geven.
Leukquote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vroeg. Hoewel ik in Madrid wel de meid heb leren kennen waarmee het zomaar zou kunnen gebeuren, dus ik sluit niets uit.
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat de Europa League winnen!Dat was wel lachen met Rapid Wie?nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat vindt ze van Miguel?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vroeg. Hoewel ik in Madrid wel de meid heb leren kennen waarmee het zomaar zou kunnen gebeuren, dus ik sluit niets uit.
Ze zitten nog in de Amstel Cup toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat Toornstra een paar weken geleden opperde dat Feyenoord dat cupje ook wel eens kon winnen dus dat wordt nog interessant
Dan gaan we zo nog een voetbalshow tegemoet zien van Feyenoord.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat Toornstra een paar weken geleden opperde dat Feyenoord dat cupje ook wel eens kon winnen dus dat wordt nog interessant
Ze is wel meerderjarig toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Mexicanobakker die grap had bedacht.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was wel lachen met Rapid Wie?n
Ondanks dat ze achter kwamen tegen FC Oss, jaquote:Op donderdag 8 december 2016 19:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zitten nog in de Amstel Cup toch?
Is ze wel voor Atleti?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet geïntroduceerd aan Miguel, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Hoe denkt jouw vriendin over Miguel?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vindt ze van Miguel?
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef GGMM het volgende:
Elk schot van Feyenoord wordt nog door de verdediger geblokt.
Dus ze is nu PSV-supporter?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker, ze ging mee naar Atléti - PSV.
Ze staat dichterbij de roots van Tom Dumoulin dus daar is ze groot fan van.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet geïntroduceerd aan Miguel, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Hoe denkt jouw vriendin over Miguel?
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zul je het met mij eens zijn dat Feyenoord héél matig is.
Maar zou je niet terug naar Nederland komen ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker, ze ging mee naar Atléti - PSV.
Nederland is te klein voor het fenomeen Koffieplanter.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar zou je niet terug naar Nederland komen ofzo?
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 08-12-2016 om 19:27:42Ondertussen naast de Kuip. Brand op dak... https://t.co/81MmZqcNVW reageer retweet
Dat ben ik al twee dagen. In het Champions League topic heb ik nog een foto gepost van het vliegtuig van BVB dat op Barajas stond.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar zou je niet terug naar Nederland komen ofzo?
Beetje jammer dat je je meteen moet misdragen na een achterstand van Feyenoordquote:Op donderdag 8 december 2016 19:33 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 08-12-2016 om 19:27:42Ondertussen naast de Kuip. Brand op dak... https://t.co/81MmZqcNVW reageer retweet
Gelukkig niet in de Kuip.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:33 schreef Sunri5e het volgende:
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zul je het met mij eens zijn dat Feyenoord héél matig is.
Maar goed dat het maar half vol zit in het stadion danquote:Op donderdag 8 december 2016 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je je meteen moet misdragen na een achterstand van Feyenoord
RTL7 heeft boze mailtjes gekregen van mensen die het belachelijk vonden dat Ajax werd uitgezonden ipv AZ.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ gaat dit nog weggeven ben ik bang.
Waarom zou je ook, kan alleen maar in de brand vliegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de Kuip.
Oh nee, daar is geen dak.
Daar heb ik ook hartelijk om gelachen.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
RTL7 heeft boze mailtjes gekregen van mensen die het belachelijk vonden dat Ajax werd uitgezonden ipv AZ.
Nouja zegquote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed om te zien dat feyenoord achter staat.
Jij bent toch voor Feyenoord na ADO? :squote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg jij eens even heel gauw een verkoudheid.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Muah ik zie andere ploegen ook nog wel Europees spelen, anders is het wel erg saai om telkens Ajax 1-Jong Ajax te zien in de Europa League.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Alleen Ajax speelt nog Europees na de winter
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel Feyenoorders krijgen vanavond geen verkoudheid.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw een verkoudheid.
Ja, leukquote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik zie andere ploegen ook nog wel Europees spelen, anders is het wel erg saai om telkens Ajax 1-Jong Ajax te zien in de Europa League.
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders krijgen vanavond geen verkoudheid.
Die zitten namelijk lekker binnen
Hey. Die speler die jij noemde is wel ver uit de beste bij hun.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ben ik al twee dagen. In het Champions League topic heb ik nog een foto gepost van het vliegtuig van BVB dat op Barajas stond.
Blijf het proberen Reneetje.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Evert Kwok is teleurgesteld in je.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik zie andere ploegen ook nog wel Europees spelen, anders is het wel erg saai om telkens Ajax 1-Jong Ajax te zien in de Europa League.
Nee Rene. Doe maar niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze deze poule niet doorkomen is het gewoon een schande hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef PSVCL het volgende:
AZ met 1-0 voor , als ze dit vasthouden zijn ze door.
Toch wel knap hoe ze het elk jaar weer flikken in Europa.
Respect
Ik ben al verkouden.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee doet dit maar niet JR.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Kwik, Kwek en Kwak het maar niet zijn.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Feyenoord na ADO? :s
haha madquote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw een verkoudheid.
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt maar alsnog... , elk jaar halen ze weer de 2e ronde.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze deze poule niet doorkomen is het gewoon een schande hoor.
Vorig jaar niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt maar alsnog... , elk jaar halen ze weer de 2e ronde.
Doen ze goed.
Bij een terugkopbal op Jones.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook, hoe is de wedstrijd en waar ging het mis bij Feyenoord?
Dat kon je wel gebruiken na die 0-1 dacht ik.quote:
Eensquote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze deze poule niet doorkomen is het gewoon een schande hoor.
Kut en toen ze spelers als Botteghin, Van der Heijden en Tapia haalden.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook, hoe is de wedstrijd en waar ging het mis bij Feyenoord?
Die gaat naar verwachting weg in de winterquote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom geen Bazoer, of is die heel slecht.
Die mag binnenkort overzee.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom geen Bazoer, of is die heel slecht.
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij een terugkopbal op Jones.
Ja bedankt daarvoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kon je wel gebruiken na die 0-1 dacht ik.
Bilbao, Augsburg en Partizanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |