Waarom geeft die geen commentaar?quote:
Ik ben voor de club die met 1200 man meer geluid maakt dan 20000 kakkerlakken.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Voor welke club in Nederland je ook bent, het is echt ontzettend zielig om dit te roepen.
![]()
Advocaat heeft deze spelersgroep een lange tijd van dichtbij gezien. Die heeft ook wel door welke klunzen bij ons achterin staan. Die Nelom is echt een schande.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
Tactiek van Fenerbahce: Laat Nelom zoveel mogelijk vrij aan de bal, die verneukt het toch wel
Die zit op Ajax, althans dat zou je verwachten aangezien hij altijd de floppot krijgtquote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom geeft die geen commentaar?
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben voor de club die met 1200 man meer geluid maakt dan 20000 kakkerlakken.
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zit op Ajax, althans dat zou je verwachten aangezien hij altijd de floppot krijgt
Een corteo met trommels onder een brug voor een stoere youtube video telt niet meequote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodat we Leo beter kunnen verstaan, wat een kabaal maken die doorgesnoven tokkies zegquote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom draaien ze constant het geluid omlaag?
Ik vind Koert nog erger.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.
RTL7 maakt laten we zeggen aparte keuzes op gebied van hierarchiequote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar waarom die Driessen zo hoog in de hierarchie staat bij RTL.
We hebben weer een nieuwe kuttroll onder ons, welkom!quote:Op donderdag 8 december 2016 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt... Maar ik hoor continu Fenerbahce supporters. Volgens mij speelt Fener nog steeds uit.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een corteo met trommels onder een brug voor een stoere youtube video telt niet mee
Bij RTV Rijnmond?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort het zoontje van Gijp als commentator, die wil dat worden.
Lijkt me ook wel een leuke job.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort het zoontje van Gijp als commentator, die wil dat worden.
Nieuwe users moet je altijd even laten gaanquote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuwe kuttroll onder ons, welkom!
Er was vroeger zo'n tv-programma die een commentator zochtquote:Op donderdag 8 december 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuke job.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |