Het zou me trouwens ook niet verbazen als Radio 2 over een paar jaar gewoon het nieuwe 3FM is. Niet per se qua muziek, maar wel qua populariteit.quote:Op zondag 11 december 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel meer users geinteresseerd in de Top 2000. 5 jaar geleden had je 40 topics over de hele linie, nu zit je al aan 15 als de lijst begint.
vaak is dat maar heel kortstondig dat het te snel gaat. Meestal op tijden dat er en veel mensen aanwezig zijn en er hier en daar ook al wat drank genuttigd is.quote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef Homdeck het volgende:
ik heb vanaf 2006 in elke editie meegepost, maar lang niet zoveel als de peacemannen en mexicanobakkers van deze wereldIn het begin was het inderdaad wel een stuk overzichtelijker, maar wat meer mensen maakt het extra gezellig. Als het topic echt niet meer te volgen is, zoals afgelopen paar jaar een paar keer gebeurde, haak ik wel af.
quote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Dan maken de oude mensen in dit topic maar een Oldbie topic aan hoor.
hey we komen uit hetzelfde decenniumquote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap dit sentiment wel een beetjequote:Op zondag 11 december 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heel stiekem mis ik die begintijd wel een beetje.
Met hoeveel zaten we hier toen tegelijk? Tien? Twintig?
Deze topicreeks had daar al lang moeten staan...quote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ja, maar voor de ouderen onder ons gaat het soms wel een beetje te snel.....quote:Op zondag 11 december 2016 20:59 schreef Fred_B het volgende:
In het begin was het wel iets te rustig om echt leuk te zijn. Soms werd er minutenlang helemaal niets gepost. Wat dat betreft is het nu veel vermakelijker
quote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar voor de ouderen onder ons gaat het soms wel een beetje te snel.....
niet voor alle ouderen..quote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar voor de ouderen onder ons gaat het soms wel een beetje te snel.....
zo is hetquote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef asco het volgende:
Heb hier weer veel zin in. Niet werken, elke dag zuipen, wat slap ouwehoeren en her en der klagen over vrouwenmuziek enzo. Fok had ik toch nooit als vage uitlaatklep willen missen. :-)
Ja, het maakt voor mij de top 2000 ook wel weer leuker. En door jullie geniet ik van oude pareltjes.quote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef asco het volgende:
Heb hier weer veel zin in. Niet werken, elke dag zuipen, wat slap ouwehoeren en her en der klagen over vrouwenmuziek enzo. Fok had ik toch nooit als vage uitlaatklep willen missen. :-)
welke dan?quote:Op zondag 11 december 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het maakt voor mij de top 2000 ook wel weer leuker. En door jullie geniet ik van oude pareltjes.
Sommige van mijn favorieten zijn ook wel echt door jullie aangewakkerd
Ik heb even in mijn V500 stemlijst gekeken en kom op de volgende:quote:
Voor 2016 heb ik alleen de al bekende posities ingevoerd.quote:Op zondag 11 december 2016 17:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je bent zeker nog bezig met de statistieken. Ik zag op http://www.pino112.nl/top2000/uit.php
dat Imagine - John Lennon eruit was. Maar volgens http://www.staatieindetop2000.nl/john-lennon/imagine staat ie er wel in.
Maakt de top 2000 net wat leuker voor mij, al wordt het wss wel werken en niet zuipen herquote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef asco het volgende:
Ik heb op 5 januari nog een tentamen, daar moet ik helaas wel iets voor doen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maakt de top 2000 net wat leuker voor mij, al wordt het wss wel werken en niet zuipen her
Ach je hebt 1-4 januari toch nogquote:Op zondag 11 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb op 5 januari nog een tentamen, daar moet ik helaas wel iets voor doen.
Hou je tot die tijd maar ff rustig danquote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Dven het volgende:
Ik zal wel weer op 24 december gebanned worden voor een week ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |