precies.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of dan iig een max op het aantal liedjes van 1 artiest in de lijst.
Gewoon beetje handig zijn met php en websites.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ahá er is dus een makkelijker manier dan stuk voor stuk checken? Hoe doe je dat?
Programmeren.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ahá er is dus een makkelijker manier dan stuk voor stuk checken? Hoe doe je dat?
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer Foo Fighters, Joy Division en RHCP. Leuk. Ook veel niet zo leuks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje entries van de burenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Oh op die manier. Nee ik heb ook nooit geprogrammeerd dus zou dat ook niet weten.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programmeren.
Het is alleen lichtelijk biased omdat je informatie ergens vandaan moet halen (dus uit de lijst van vorig jaar) en op basis daarvan je requests erin moet gooien, waardoor je dus niet alle namen er in 1x goed in hebt staan. Bovendien pakt ie daardoor misschien af en toe een liedje met die andere naam dat er wel in staat, terwijl het lied er in werkelijkheid niet in staat. Maar het is redelijk betrouwbaar.
Ik weet verder ook niet hoe het werkt, ik kan echt niet programmeren
quote:Op donderdag 8 december 2016 09:35 schreef D. het volgende:
OP mag aangepast worden, de staatieindelijst-site is inmiddels online
Morning Dew was het eerste lied dat ik dankzij de top 2000 ontdekte. Het lied ging steeds verder richting de 2000, maar dat hij er dit jaar al niet meer in staat, verbaast me wel.quote:
dEUS - Hotel Lounge ookquote:Op donderdag 8 december 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad World
Pink ft. Nate Ruess - Just Give Me A Reason
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Placido Domingo & John Denver - Perhaps Love
U2 - The Saints Are Coming
D.C. Lewis - Mijn Gebed
Deze staan er sowieso nog wel in lijkt me.
Mijn Gebed is wel een twijfelgeval trouwens, zou ik zeggen.
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een liedje wat in 2005 nog in de top 100 stond is er inmiddels uit. Voor het eerst dat er een oud top 100-liedje niet in staat sinds 2003 of zoiets.
Ja, die dus.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Welke?
Edit: ik gok op the closest thing to crazy
En Perhaps Love ook gewoon uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:12 schreef D. het volgende:
en idd, gelukkig OMD ook
http://www.staatieindetop(...)dark/maid-of-orleans
Het sloeg ook nergens op dat die toen in de top 100 stond.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Welke?
Edit: ik gok op the closest thing to crazy
Ja, dat was rond de hype van 9 Million Bicycles.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat die toen in de top 100 stond.
Stond Katie Melua dat jaar niet met drie nummers in de top 100?
En toch moet The Closest Thing To Crazy gewoon in de lijst. Dat is een prima nummer. Ik moet verder weinig van Katie Melua hebben overigens.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was rond de hype van 9 Million Bicycles.
Mooi lijstje.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:08 schreef cafca het volgende:
Ik ben vast begonnen met een playlist:
https://open.spotify.com/(...)kKLtXTurkmj5ibHP1I9H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |