Dit merk ik idd ook wel eens bij andere producten. Zie ik een leuke trui/pyjama voor zoonlief, blijkt de foto van de website van Next te komen... Ik waag het er maar niet op, bestel wel bij de originele leverancier, weet ik ten minste wat ik krijg...quote:Op woensdag 21 december 2016 11:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
nadeel is weer dat ali de fotos van een wel goed merk jat namelijk babystock.de
die zijn veel duurder en van prima kwaliteit terwijl ali truien soms gewoon gaten missen voor het hoofd of bij de mouwen etc
Ja haha ik zal kijken of ik de foto kan vindenquote:Op woensdag 21 december 2016 11:41 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Gaten missen voor hoofd of armen? WTF? Inferieure stof lijkt me nog tot daar aan toe, maar dat is gewoon... geen trui.
Daar kan ik idd mee leven en daarbij ik heb het al besteldquote:Op woensdag 21 december 2016 14:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Als je er mee kan leven dat je het geld gewoon weggegooid hebt als het niets is dan doen.
Ik ben wat dat betreft liever wat zuiniger, van dat geld kan ik ook veel sushi kopen
Sushi gooi je effectief ook weg natuurlijk, zij het de volgende dagquote:Op woensdag 21 december 2016 14:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Als je er mee kan leven dat je het geld gewoon weggegooid hebt als het niets is dan doen.
Ik ben wat dat betreft liever wat zuiniger, van dat geld kan ik ook veel sushi kopen
Ik heb een Marsupi thuis, bij de eerste ben ik die gaan gebruiken met 3 maanden ongeveer, maar kan de Marsupi ook al echt vanaf de geboorte?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nooit een doek gebruikt, maar misschien dat ik dat bij een eventuele volgende wel wil gaan doen.
Nu heb ik denk ik pas na 6 weken voor het eerst gedragen, met de Marsupi. Daarvoor kwamen we niet zoveel buiten
Ik heb de Marsupi vanaf de geboorte gebruikt, dat ging goed. Met 4 maanden had ze al maat 74 en was ie te klein,dus toen de Tula gaan gebruiken, zonder inzet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben me alvast weer even aan het inlezen
[..]
Ik heb een Marsupi thuis, bij de eerste ben ik die gaan gebruiken met 3 maanden ongeveer, maar kan de Marsupi ook al echt vanaf de geboorte?
Ik heb een doek, maar ben nooit zo'n ster geweest in knopen. Het liefste zou ik nog een draagzak aan wil schaffen voor naast de Marsupi, maar zijn er draagzakken die al comfortabel te gebruiken zijn vanaf de geboorte? Ik weet dat de Tula zo'n inzet heeft, maar zit zo'n kleine baby dan wel fijn?
Ik denk ook weer, hoeveel wijzer word je van twee weken dragen? Aan de andere kant, zag ik een peuter vergelijkbaar met die van mousmicky in de Moby Aria.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:26 schreef Budabuddumbam het volgende:
de tula past pas vanaf maat 74/80 goed en de baby maat gaat zeker tot ver in de 92 mee. (met hier en daar een enkele uitzondering)
Mijn zoon heeft zeker 2 jaar in de standaard gepast.
de moby aria kan ik nergens afmetingen van vinden. Ik zou er op basis van een praatje op een site niet van uit gaan dat het zal doen wat het ding zegt. Dus huren is heel slim.
Ik lees ook dat vanaf maat 74 in de brede stand staat. vergelijkbaar met de tula, waar nog verbreders voor zijn.
Ik ben heeeel benieuwd naar dit ding. maar ik heb zo mijn twijfels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de ringsling fijner dan de doek, omdat er geen stof tussen de beentjes door gaat en mini erg stijf was in haar beentjes.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:30 schreef Franny_G het volgende:
Even een vraag: op dragenenzo lees ik dat een ringsling al vanaf de geboorte gebruikt kan worden. Is dat zo? Het lijkt me wat ondersteuning betreft niet optimaal? Ik zit er aan te denken om er eentje aan te schaffen omdat het me, als ik bijvoorbeeld alleen even snel mijn oudste kind ophaal van het kdv, wel handig lijkt. Maar ben benieuwd naar de ervaringen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |