Niet!quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt hoe ze knopen, ik vond het iig geen doen om een FWCC te knopen met 14 kilo peuter en een enorme zwangerbuik(wel geprobeerd maar het lukte niet echt). In rugknopen ben ik zeer ongeoefend en mijn fysieke staat laat het ook niet zo goed toe om daar nu mee te gaan oefenen. Misschien dat ik het dit weekend even met hulp van mijn man probeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let goed op daarmee,quote:Op woensdag 21 december 2016 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Goede deal, dacht ik:
https://www.groupon.nl/de(...)ket-and-baby-carrier
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2016 09:54 schreef kovenant het volgende:
[..]
let goed op daarmee,
wij hebben al eens een dropship vanuit china gehad en dan bleek het koreaanse maten te zijn.
en dat paste gewoon door de brievenbus, kun je nagaan hoe goed die kwaliteit is.
LennyLamb heeft ze ook af en toe in de aanbieding daar hebben wij onze vandaan.quote:
Gaten missen voor hoofd of armen? WTF? Inferieure stof lijkt me nog tot daar aan toe, maar dat is gewoon... geen trui.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
nadeel is weer dat ali de fotos van een wel goed merk jat namelijk babystock.de
die zijn veel duurder en van prima kwaliteit terwijl ali truien soms gewoon gaten missen voor het hoofd of bij de mouwen etc
Dit merk ik idd ook wel eens bij andere producten. Zie ik een leuke trui/pyjama voor zoonlief, blijkt de foto van de website van Next te komen... Ik waag het er maar niet op, bestel wel bij de originele leverancier, weet ik ten minste wat ik krijg...quote:Op woensdag 21 december 2016 11:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
nadeel is weer dat ali de fotos van een wel goed merk jat namelijk babystock.de
die zijn veel duurder en van prima kwaliteit terwijl ali truien soms gewoon gaten missen voor het hoofd of bij de mouwen etc
Ja haha ik zal kijken of ik de foto kan vindenquote:Op woensdag 21 december 2016 11:41 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Gaten missen voor hoofd of armen? WTF? Inferieure stof lijkt me nog tot daar aan toe, maar dat is gewoon... geen trui.
Daar kan ik idd mee leven en daarbij ik heb het al besteldquote:Op woensdag 21 december 2016 14:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Als je er mee kan leven dat je het geld gewoon weggegooid hebt als het niets is dan doen.
Ik ben wat dat betreft liever wat zuiniger, van dat geld kan ik ook veel sushi kopen
Sushi gooi je effectief ook weg natuurlijk, zij het de volgende dagquote:Op woensdag 21 december 2016 14:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Als je er mee kan leven dat je het geld gewoon weggegooid hebt als het niets is dan doen.
Ik ben wat dat betreft liever wat zuiniger, van dat geld kan ik ook veel sushi kopen
Ik heb een Marsupi thuis, bij de eerste ben ik die gaan gebruiken met 3 maanden ongeveer, maar kan de Marsupi ook al echt vanaf de geboorte?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nooit een doek gebruikt, maar misschien dat ik dat bij een eventuele volgende wel wil gaan doen.
Nu heb ik denk ik pas na 6 weken voor het eerst gedragen, met de Marsupi. Daarvoor kwamen we niet zoveel buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |