Geen idee of dat eerder niet mocht, maar je mag imo best op normale wijze discussiëren over de mate waarin je vrijheid beperkt wordt en wat je daar zoal van vindt. En dan mag een ander daar ook weer wat van vinden en als iedereen een beetje normaal doet, dan heb je ook een normaal topicquote:Op maandag 2 januari 2017 17:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet meer opjutten als dat als zo erg wordt gezien. Maar sinds wanneer mag er op FOK! op zo'n manier kritiek geuit worden?
Nouja, er wordt kritiek geuit op mod-beleid, waar TS slachtoffer van meent te zijn. En het gaat echt niet om het weghalen van één reactie, maar meerdere. Zo kan iedereen wel dit soort topics gaan maken en de mods telkens ter verantwoording roepen. Lijkt me niet gewenst.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee of dat eerder niet mocht, maar je mag imo best op normale wijze discussiëren over de mate waarin je vrijheid beperkt wordt en wat je daar zoal van vindt. En dan mag een ander daar ook weer wat van vinden en als iedereen een beetje normaal doet, dan heb je ook een normaal topic
Als het niet mag, dan hoor ik het nog wel maar volgens mij is dit niet direct een probleem. Het zou hooguit beter in FB thuishoren, maar goed.
Dat NSB-gedoe staat los van de essentie van het topic. Zo'n post wordt wel weggehaald maar het is niet zo dat een heel topic per definitie dicht moet omdat iemand er iets post wat niet is toegestaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja, er wordt kritiek geuit op mod-beleid, waar TS slachtoffer van meent te zijn. En het gaat echt niet om het weghalen van één reactie, maar meerdere. Zo kan iedereen wel dit soort topics gaan maken en de mods telkens ter verantwoording roepen. Lijkt me niet gewenst.
Ondertussen word ik ook uitgemaakt voor NSB-figuur. Ook niet bepaald netjes of niet dan?
Lees anders even: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Niet zo naïef hugecoollquote:Op maandag 2 januari 2017 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat NSB-gedoe staat los van de essentie van het topic. Zo'n post wordt wel weggehaald maar het is niet zo dat een heel topic per definitie dicht moet omdat iemand er iets post wat niet is toegestaan.
Als je een topicje maakt waarin je gaat lopen huilen dat bepaalde (dus specifieke) posts van je zijn verwijderd en je wil daar uitleg over etc etc, dan wordt het gesloten omdat je dat gewoon in ons feedbacktopic kunt vragen. Hij lijkt zich vooral af te vragen waarom er überhaupt wordt gemodereerd.
ja maar niks specifieks verderquote:Op maandag 2 januari 2017 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo naïef hugecooll. Het is overduidelijk dat TS het over zichzelf had.
Maar ik heb 5 net-niet stemmen.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stickie aub KLB / KLB Verkiezingen 2016 - De Uitslag *O*
okokquote:Op maandag 2 januari 2017 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stickie aub KLB / KLB Verkiezingen 2016 - De Uitslag *O*
Niet vergeten TR's te maken in je ophangtopic hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu begrijp ik waarom dat Pharkus de minste stemmen heeft bij KLB verkiezingen
geen zin en het was inderdaad een mindere topic van me . dat besef ik (te laat)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:52 schreef Barrah het volgende:
[..]
Niet vergeten TR's te maken in je ophangtopic he
Doe er wat meequote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geen zin en het was inderdaad een mindere topic van me . dat besef ik (te laat)
Alle doodverwensingen waren voor 1 keer terecht
Zeg sorry dan tegen Pharkusquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geen zin en het was inderdaad een mindere topic van me . dat besef ik (te laat)
Alle doodverwensingen waren voor 1 keer terecht
Nu ga ik solliciteren bij forum@fok.nl om moderator te wordenquote:
Stuur een videosollicitatie.. Helemaal #2017..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu ga ik solliciteren bij forum@fok.nl om moderator te worden
'T is je vergeven Cap.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry GLP omdat ik je was vergeten
Die kan wel open blijven jaquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hee, waarom mijn geniale topic dicht doen.![]()
Laat deze wel open.![]()
quote:
Omdat dat soort vragen hier thuishoort. En je topicje is op slot omdat zoveelste naamtopicquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Waarom dan mijn reactie verwijderen?![]()
En waar is mijn topic?
Kan ik geen 'permissie' aanvragen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat dat soort vragen hier thuishoort. En je topicje is op slot omdat zoveelste naamtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |