Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenkquote:
Lolquote:Op donderdag 8 december 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit
Ik zo'n doorsnee scholier
Ja, daar heb je ook KSD he ipv KPDquote:Op donderdag 8 december 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenk
allemaal van die vage outsidertypes die dan met elkaar op een forum gaan en dan met elkaar gaan afspreken
Hoezo is dat gek? Jij meet toch ook mensen van een forumquote:Op donderdag 8 december 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenk
allemaal van die vage outsidertypes die dan met elkaar op een forum gaan en dan met elkaar gaan afspreken
Ja ik kan het ook niet helemaal verklarenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Jij meet toch ook mensen van een forum
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet hadquote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie me gay vonden na m'n Angela Schijf opmerking
[ afbeelding ]
Dat is een vrouw in ondergoed.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel begint hier nog geregeld over.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waaromquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet had
Ik vond het nogal obvious
Dit is toch een prachtige vrouwquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een vrouw in ondergoed.
Meer niet
quote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel begint hier nog geregeld over.
ik weet niet, gewoon een gevoel door je hele auraquote:Op donderdag 8 december 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt waarom
Ik krijg vaak verbaasde geluiden
Nee maar wel met haar broekje uitquote:Op donderdag 8 december 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
JR, heb je Maisie Williams al topless gezien?
Soowquote:Op donderdag 8 december 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar wel met haar broekje uit
Ik vond jou overkomen als een hooligan met je anti-NEC liederenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet had
Ik vond het nogal obvious
Nee in het GoT topic, met haar onderbroekje wel aan. Maar dan is het heel makkelijk te visualiseren dat ze die niet aan heeft.quote:
Waren er meer pics geleaked dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in het GoT topic, met haar onderbroekje wel aan. Maar dan is het heel makkelijk te visualiseren dat ze die niet aan heeft.
Oke, hier kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
ik weet niet, gewoon een gevoel door je hele aura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |