Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenkquote:
Lolquote:Op donderdag 8 december 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit
Ik zo'n doorsnee scholier
Ja, daar heb je ook KSD he ipv KPDquote:Op donderdag 8 december 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenk
allemaal van die vage outsidertypes die dan met elkaar op een forum gaan en dan met elkaar gaan afspreken
Hoezo is dat gek? Jij meet toch ook mensen van een forumquote:Op donderdag 8 december 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon grappig als ik erover nadenk
allemaal van die vage outsidertypes die dan met elkaar op een forum gaan en dan met elkaar gaan afspreken
Ja ik kan het ook niet helemaal verklarenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Jij meet toch ook mensen van een forum
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet hadquote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie me gay vonden na m'n Angela Schijf opmerking
[ afbeelding ]
Dat is een vrouw in ondergoed.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneel begint hier nog geregeld over.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waaromquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet had
Ik vond het nogal obvious
Dit is toch een prachtige vrouwquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een vrouw in ondergoed.
Meer niet
quote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel begint hier nog geregeld over.
ik weet niet, gewoon een gevoel door je hele auraquote:Op donderdag 8 december 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt waarom
Ik krijg vaak verbaasde geluiden
Nee maar wel met haar broekje uitquote:Op donderdag 8 december 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
JR, heb je Maisie Williams al topless gezien?
Soowquote:Op donderdag 8 december 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar wel met haar broekje uit
Ik vond jou overkomen als een hooligan met je anti-NEC liederenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vond je vooral gay nadat ik je gemeet had
Ik vond het nogal obvious
Nee in het GoT topic, met haar onderbroekje wel aan. Maar dan is het heel makkelijk te visualiseren dat ze die niet aan heeft.quote:
Waren er meer pics geleaked dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in het GoT topic, met haar onderbroekje wel aan. Maar dan is het heel makkelijk te visualiseren dat ze die niet aan heeft.
Oke, hier kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
ik weet niet, gewoon een gevoel door je hele aura
Nog best onschuldig die fotoquote:Op donderdag 8 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hele goede fantasie
Als het over die club en voornamelijk hun supporters gaat ben ik bijzonder uitgesprokenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jou overkomen als een hooligan met je anti-NEC liederen
Voor mij is er niet veel meer voor nodig.quote:
ik kende je ook totaal niet irl verder, dus ik kende je ook niet andersquote:Op donderdag 8 december 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, hier kan ik me wel wat bij voorstellen
True.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is er niet veel meer voor nodig.
Vind dat spannender meestal dan een foto waar iemand al naakt is, weinig over laten aan de verbeelding.
Tja debielen heb je echt bij elke club, dus dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het over die club en voornamelijk hun supporters gaat ben ik bijzonder uitgesproken
Vraag maar eens aan haags wat voor debielen dat zijn
Je dacht bij mij dat er een vies dikke jongen zou komen tochquote:Op donderdag 8 december 2016 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kende je ook totaal niet irl verder, dus ik kende je ook niet anders
En dan komt er zo'n twinky op me af tsja
ja best wel door je gelul over tosti met saus de hele dag door enzoquote:Op donderdag 8 december 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je dacht bij mij dat er een vies dikke jongen zou komen toch
Stond er ineens een jonge god tegenover jequote:Op donderdag 8 december 2016 01:59 schreef Sked het volgende:
[..]
ja best wel door je gelul over tosti met saus de hele dag door enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lawl.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht dat Sked een Antilliaan was
quote:Op donderdag 8 december 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond er ineens een jonge god tegenover jeach t is nou niet zo dat je lelijk bent ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt negatiefquote:Op donderdag 8 december 2016 02:02 schreef Sked het volgende:
de eerste keer dat ik fokkie zag was nogal een surprise
Klopt, al is dat subjectiefquote:Op donderdag 8 december 2016 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
ach t is nou niet zo dat je lelijk bent ofzo
Nee het was letterlijk een surprisequote:
Van jou heb ik nooit echt een beeld kunnen vormen omdat ik jou al op Facebook had voor we elkaar echt kenden.quote:
Dat was die keer dat je webcam vastliep en we nog een halfuur in die chat naar een screenshot van je hoofd hebben gekeken.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee het was letterlijk een surprise
Ik had behoorlijk impulsief met sof en VA afgesproken en toen stond jij opeens voor mn neus met yats
Ja, dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 8 december 2016 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had behoorlijk impulsief met sof en VA afgesproken en toen stond jij opeens voor mn neus met yats
quote:Op donderdag 8 december 2016 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Een deken?quote:Op donderdag 8 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas later kwam je erachter dat er nog veel meer achter die jongen zat
quote:Op donderdag 8 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Toen had ik Fylax nog aan de telefoon. Goud was dat
Ik heb een hoge stem ja, en als ik m`n best doe kan ik prima een vrouw imiteren jaquote:
Ik zal dat ook wel hebben, vieze omega dat ik benquote:Op donderdag 8 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een hoge stem ja, en als ik m`n best doe kan ik prima een vrouw imiteren ja
Ik wil dit niet eens kijken, kan er niet eens om lachen als mensen gewoon domme dingen zeggen.quote:
Het is ook eigenlijk echt te triest jaquote:Op donderdag 8 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dit niet eens kijken, kan er niet eens om lachen als mensen gewoon domme dingen zeggen.
Net als dat programma Lekker Slim, al is dat gewoon fake.
de grap is juist dat mensen daadwerkelijk zo dom zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk echt te triest jaJe kan je gewoon niet voorstellen dat sommige mensen echt zo dom zijn
Kan me er wel wat bij voorstellen als je dat niet meekrijgt in je opvoeding of op school, en je er ook nooit echt in verdiept.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk echt te triest jaJe kan je gewoon niet voorstellen dat sommige mensen echt zo dom zijn
De vraag was: Je moeder heeft 4 kinderen, noord-oost-zuid en?quote:Op donderdag 8 december 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen als je dat niet meekrijgt in je opvoeding of op school, en je er ook nooit echt in verdiept.
Wat een kutvraag ookquote:Op donderdag 8 december 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag was: Je moeder heeft 4 kinderen, noord-oost-zuid en?
En 90 procent die gewoon west zegt![]()
mijn eerste reactie zou zijn wie zn kinderen nou zo noemtquote:Op donderdag 8 december 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag was: Je moeder heeft 4 kinderen, noord-oost-zuid en?
En 90 procent die gewoon west zegt![]()
Nee, Hollywood sterren noemen hun kinderen Glorious Sunshine en Moonlight Shadowquote:Op donderdag 8 december 2016 02:22 schreef Sked het volgende:
[..]
mijn eerste reactie zou zijn wie zn kinderen nou zo noemt
En dan denk ik meteen aan Kanye
Ik zou me al doodschamen als ik mijn kat zo zou noemen.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Hollywood sterren noemen hun kinderen Glorious Sunshine en Moonlight Shadow
een jaar of 10 geleden zat er een meisje bij mn zusje in de klas die Sunny heetquote:Op donderdag 8 december 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Hollywood sterren noemen hun kinderen Glorious Sunshine en Moonlight Shadow
Hier in het dorp heette een jongen Jizz.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
een jaar of 10 geleden zat er een meisje bij mn zusje in de klas die Sunny heet
Toen hebben mn ouders heel duidelijk gemaak dat dat echt helemaal nergens op slaat
Dan moet je wel een ongelofelijke schurfthekel hebben aan je kind. Ik zou mijn kind een doorsnee naam geven alleen al om pestgedrag te voorkomenquote:Op donderdag 8 december 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in het dorp heette een jongen Jizz.
Heeft later nog bij Ajax in de jeugd gespeeld.
Ik zou geen doorsnee naam willen geven, lijkt me niks als dat kind dan een paar met dezelfde naam in de klas heeft. Vond het in mijn voetbalteam al kut toen iemand dezelfde naam had en ik een heel jaar met een andere naam werd aangesprokenquote:Op donderdag 8 december 2016 02:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ongelofelijke schurfthekel hebben aan je kind. Ik zou mijn kind een doorsnee naam geven alleen al om pestgedrag te voorkomen
Wie anders is moet sterk zijn.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso ligt gepest worden meestal aan hele andere oorzaken dan wat de pesters zogenaamd zien als oorzaak.
Nja doorsnee is misschien het verkeerde woordquote:Op donderdag 8 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou geen doorsnee naam willen geven, lijkt me niks als dat kind dan een paar met dezelfde naam in de klas heeft. Vond het in mijn voetbalteam al kut toen iemand dezelfde naam had en ik een heel jaar met een andere naam werd aangesproken![]()
Maar een beetje moeite doen met het verzinnen van een naam die én uniek is en enigszins acceptabel moet toch wel lukken.
Ja dat zou ik ook niet kunnen nee.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind ook wel dat je een kind een leuke wat originelere naam mag geven ja, ik weet niet
Dan krijg je een kind, en dan noem je hem Henk. Tsja, ik weenie
Niks tegen Henk verder, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |