Boston!quote:Op donderdag 8 december 2016 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en Waiting For A Girl Like You, vind ik ook erg jammer.
Ook 2 goede liedjes van Borsato eruit dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en Waiting For A Girl Like You, vind ik ook erg jammer.
Gelukkig wel 2 kutliedjes van Borsato en Caro Emerald eruit.
Heeft hij die dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook 2 goede liedjes van Borsato eruit dan?
Tegen 'Vrij zijn' heb ik niet zo veel.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Waarheid en Ik Leef Niet Meer Voor Jou staan er nog gewoon in.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg verwarrende post.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:34 schreef cafca het volgende:
Foreigner - Keep on Loving You
Toto - Don't stop beleving
Styxx - More than a Feeling
Boston - Hold the Line
Staan er ook allemaal niet meer in
Daar heeft Mexicanobakker nooit last van hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees dat de houdbaarheid van enkele Top 2000-gimmicks dit jaar toch wel gaat verlopen..
Tsja, sommige doen me inderdaad weinig meer.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees dat de houdbaarheid van enkele Top 2000-gimmicks dit jaar toch wel gaat verlopen..
Och, gelukkig staat deze er nog in:quote:Op donderdag 8 december 2016 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jup, dat riep ik vanmorgen al. Dat vind ik van alle plaatjes die eruit is denk ik de meest treurige.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:52 schreef peaceman het volgende:
5th dimension eruit...![]()
![]()
![]()
(Terwijl ik die best vaak voorbij zag komen in de lijstjes)![]()
![]()
Gewoon goede vervangers zoeken op de 4:33 momentjesquote:Op donderdag 8 december 2016 14:11 schreef cafca het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud en nieuw alleen maar nummers draaien die eigenlijk in de top 2000 zouden moeten staan.
Veel van dat soort platen vallen er de laatste jaren uit. Wel jammer inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:06 schreef Momo... het volgende:
Adiemus eruitZorgt wel voor diversiteit.
volgend jaar maar weer wat plaatjes pushen, middels het foklijstje.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jup, dat riep ik vanmorgen al. Dat vind ik van alle plaatjes die eruit is denk ik de meest treurige.
Zonde inderdaad, wat mij betreft toch wel een van de sterkste prog rock nummers uit die periodequote:Op donderdag 8 december 2016 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Starless eruit liggen nadat hij vorig jaar best veel was gestegen? Dan kan ik niet meer van dat nummer genieten terwijl de rest zich afvraagt 'wat is dit?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |