Nee Ajax kan nog gediskwalificeerd worden, of punten in mindering.quote:
De OP is weggerendquote:
Leukequote:
Dit was een Nober OP vol met feitelijke onjuistheden.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
Doe de OP eens terug, ik vind die altijd leuk om te lezen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
Doe de OP eens terug, ik vind die altijd leuk om te lezen.
je bent zelf een feitelijke onjuistheidquote:Op woensdag 7 december 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een Nober OP vol met feitelijke onjuistheden.
Die zocht ik dus net opquote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Anne Dijk
Tijs van den Brink
Paul Visser
Alexander Pechtold
Martine Sandifort
Remko Vrijdag
Pechtoldquote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Anne Dijk
Tijs van den Brink
Paul Visser
Alexander Pechtold
Martine Sandifort
Remko Vrijdag
pechtold maar weer eensquote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Anne Dijk
Tijs van den Brink
Paul Visser
Alexander Pechtold
Martine Sandifort
Remko Vrijdag
Bedankt Zipportal.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Anne Dijk
Tijs van den Brink
Paul Visser
Alexander Pechtold
Martine Sandifort
Remko Vrijdag
Hoe heet de nuchtere broer van Nober?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, je mist de 2-2quote:Op woensdag 7 december 2016 22:30 schreef Bugno het volgende:
Ik ben weg jongens!
GGMM: Groetjes en tot de volgende keer
Dat was leuk met het EK, nu niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Reus is on fire, your defence is terrified.
Madquote:Op woensdag 7 december 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je mist de 2-2
lekker voor je.
Real Madartquote:Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Favoriete club van Stijn: Dartmund![]()
![]()
(deze opmerking is waarschijnlijk al honderd keer gemaakt)
Hij is dusdanig slecht dat ik hem nog niet gezien hebquote:Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
![]()
Stijn FAPT op snelle sterke aanvallersquote:Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
![]()
Ja dus dit.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is dusdanig slecht dat ik hem nog niet gezien heb
Je bent zelf dusdanig slechtquote:Op woensdag 7 december 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is dusdanig slecht dat ik hem nog niet gezien heb
Natuurlijk zijn ze de favorietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik het frappant dat Real Madrid DE FAVORIET!!1!! is en gewoon 2x niet wint van Dortmund, maar dat Stijn vindt dat Dortmund geen enkele kans heeft op een plaats bij de laatste 4.
Gewoon mijn 2 centen.
Dortmund lijkt me gewoon een van de 5 beste teams in Europa.quote:
In deze vorm wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund lijkt me gewoon een van de 5 beste teams in Europa.
Nee. Die zijn defensief heel erg zwak.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eens Leicester loten en je bent in de kwartfinalequote:
Daaromquote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Real Madrid alleen maar voordeliger.
Real zou maar eens makkelijk loten.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eens Leicester loten en je bent in de kwartfinale
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:44 schreef Nober het volgende:
Ronaldo weer totaal afwezig in een grote wedstrijd.
Zal best maar Real Madrid is het beste teamquote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona, Atleti, Juventus, Bayern en Real (in willekeurige volgorde) lijken me toch iets beter.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Barcelona, Atleti, Juventus, Bayern en Real (in willekeurige volgorde) lijken me toch iets beter.
Juventus nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Barcelona, Atleti, Juventus, Bayern en Real (in willekeurige volgorde) lijken me toch iets beter.
Ik schat Juve en City voorlopig vergelijkbaar in. Atleti vind ik moeilijk op het moment, andere 3 natuurlijk duidelijk beter.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juventus en City vergelijkbaar? Dat zijn twee compleet verschillende ploegen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat Juve en City voorlopig vergelijkbaar in. Atleti vind ik moeilijk op het moment, andere 3 natuurlijk duidelijk beter.
qua niveau.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus en City vergelijkbaar? Dat zijn twee compleet verschillende ploegen.
Juventus heeft op papier een veel betere selectie. Mits iedereen fit.quote:
Raar dat Vincent Janssen er dan niet in staat.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je beste elftal vandaag wel opstellen maar twee weken geleden niet. Brilliant tactics.
Rustig gebracht in Kopenhagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |