Hotel California, Stairway to heaven, Bohemian rhapsody...quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Val al snel in slaap bij die top 2000.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]geen nick cave?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?
heb laatst zijn film gezien. met mijn papheftig wel.
Bij de topnummers wel ja. Dingen als Procol Harem en Hocus Pocus vind ik nog steeds tof.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Val al snel in slaap bij die top 2000.
bohemian moet ik eigenlijk nog luisteren om mijn speakers te testenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hotel California, Stairway to heaven, Bohemian rhapsody...
Bij mij eerder half december. Al die verplichte gezelligheid.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk jaar na Sinterklaas. Duurt tot de 27e.
Prima nummers hoor maar te vaak gehoord, dat is nadeel van ouder worden.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hotel California, Stairway to heaven, Bohemian rhapsody...
Nee, ben helaas geen fan van z'n werkquote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen nick cave?
heb laatst zijn film gezien. met mijn papheftig wel.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
bohemian moet ik eigenlijk nog luisteren om mijn speakers te testen
GODVERDOMME sexything Dat kan toch niet! 3 nummers van bowie staan op mij crematielijst.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Screenshotten via een imgur-plugin. Even zoeken op "imgur Extension by Metronomik"
Nette lijst heb je trouwens (ik was er voor de edit) Bowie gewoon gans vergeten, best slecht
Had minstens Comfortably Numb met David Gilmour wel kunnen doen jaquote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
GODVERDOMME sexything Dat kan toch niet! 3 nummers van bowie staan op mij crematielijst.
Herkenbaar en snap die dwaze gewoonte van boom in huis niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Bij mij eerder half december. Al die verplichte gezelligheid.
Ben altijd blij als het weer gewoon januari is.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Harman/ Kardon soundsticks wireless.
voor een prikkie overgekocht van een fokker
je bent me zeker 1 pilsje schuldig nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had minstens Comfortably Numb met David Gilmour wel kunnen doen ja
Sowieso genoteerd in boekje dit.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent me zeker 1 pilsje schuldig nu.
hard geworden.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso genoteerd in boekje dit.
thanks.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef svann het volgende:
Overschakeling naar wat pittigers.
Trusten, tailfox.
ik moet er morgen te vroeg uitquote:Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je geweldige covers missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |