HALLO JE CAPS STAAT AANquote:Op woensdag 7 december 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
JA HALLO IK LEES OVERAL SPAM OVER RADIO49 WAT IS DEZE RADIOSTATION IK BEN NIEUW.
Hallo Hork.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
JA HALLO IK LEES OVERAL SPAM OVER RADIO49 WAT IS DEZE RADIOSTATION IK BEN NIEUW.
Nix top tig, gewoon onbekende shit.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Há Piet, lekker nummertje weer deze.
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nix top tig, gewoon onbekende shit.
wat was je lijstquote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.
Mij hoor je niet klagen dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]hoe doe je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?
Val al snel in slaap bij die top 2000.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.
Mij hoor je niet klagen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |