checkpoint Charlie ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:27 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die oude grensovergang Helmstedt/Marienborn onderweg aan de BAB 2 is ook wel interessant, daar staan de wachttorens van de DDR nog, klein museumpje hebben ze daar van gemaakt.
klusje Wolfsburg+ paar vrije dagen?quote:Op zondag 11 december 2016 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Kleine smurf wil ook nog steeds een keertje naar Berlijn.
decemberkrassenquote:Op zondag 11 december 2016 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag de PTA kraspanda weer even gezien
Ja en, als je weet dat je dan nog 80km kan maakt dat niks uit toch?quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef lipje het volgende:
Dan ben je ook rijkelijk laat met tanken![]()
Brandstofindicatiampje brandt al 76km
Lampje ging halverwege de heenweg (~35km) aan en meter stond nog op 2 streepjes onderin... na het wegrijden stond die op 0 en raakte de computer wat van slag met 15km te gaanquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef lipje het volgende:
Dan ben je ook rijkelijk laat met tanken![]()
Brandstofindicatiampje brandt al 76km
Dat heb ik vaker gehoord ja. Toch wil ik nog graag eens naar Berlinquote:
vondt het wel meevallen, maar dat was in 2005 ofzoquote:
wieso?quote:Op maandag 12 december 2016 23:07 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx: the Grand Tour aflevering vier is een aanrader voor jou en je broer
iets met het type voertuig gok ik zomaarquote:
ja wattan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 07:22 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met het type voertuig gok ik zomaar![]()
Goedemorgen![]()
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2016 07:22 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met het type voertuig gok ik zomaar![]()
Goedemorgen![]()
de nachtportier vast welquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Groetjes uit Antwerpen, effe kijken of ze mijn naam nog weten aan de hotelbalie![]()
Lubbers zeker ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Geen kentekenplicht voor land- en bosbouwvoertuigen
http://www.trekkerweb.nl/(...)licht-verworpen.html
Mocht bluemoon23 toevallig meelezen, die rug herken jij ook wel zeker?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |