ik dank u allen !
Argh
Blijft de hele dag in mijn hoofd zitten...en dat staat een beetje knullig als je zingend (nou ja) over straat loopt.
quote:
op 02-04-2000 om 10:27 PM schreef sunshine het volgende:
Die van bungiejumpen en snowboarden, ik bedoel het hoeft niet....
Je hoeft hem niet leuk te vinden..
Maar wij vinden hem wel leuk !
Of wat dacht je van :
"Je kan zoveel bellen als je maar wilt, want... wat kost het nou?"
Ik krijg spontaan stuiptrekkingen van deze low-budget reclame die eigenlijk op TV West thuishoort!
[Dit bericht is gewijzigd door Squinky (Datum 05 Februari 2000).]
Staat die daar met zijn peen-en-uien muil RTL4 lollig te doen.
Kortom waardeloos!
BAH!!
'k dag eerst die sein gek, maar se sein echt goedkoop... Aaaaah die kop van die vent.
Bah.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxgirl (Datum 09 Februari 2000).]
quote:
op 02-07-2000 om 01:44 PM schreef Ajaxgirl het volgende:
Mag je ook zeggen welke je leuk vind?
Nee, dus graag het laatste gedeelte van jouw post verwijderen!
quote:
op 02-07-2000 om 03:48 PM schreef Ajaxgirl het volgende:
zeg eeh ludo rustig aan ik weet toch niet hoe dat moet??? Dat jij nou alles weet dan
hoeven anderen nog niet alles te weten!
gewoon op edit klikken en dan je backspace knop gebruiken.....weet niet alleen Ludo hoor
[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 07 Februari 2000).]
Mensen die eenhuis gingen kopen met een kartonnen makelaar onder hun arm.
Als ik daar nu aan denk, zie ik Blauwe makelaars
quote:
op 02-07-2000 om 04:26 PM schreef sunshine het volgende:
Een tijd geleden was deze er nog:Mensen die eenhuis gingen kopen met een kartonnen makelaar onder hun arm.
Als ik daar nu aan denk, zie ik Blauwe makelaars
hmpf! dank je wel hoor Zonnestraaltje!
hehehe, kartonnen uitvoering van blauwe...hehehe
quote:
op 02-07-2000 om 03:52 PM schreef Ludo het volgende:
Klik op het "edit"-icoontje (papiertje met een potlood ernaast), dan kun je het bericht aanpassen
MAAR WEL SNEL, ANDERS MOETEN WE KNUT (ADMIN, FORUMLEIDER, MODDERETER EN TROUWE HOND) INLICHTEN!
Rustig rustig rustig het is al gedaan nu tevreden. En die Knut he die eet toch niet
echt modder he?
Heel specifiek gruwel ik van:
Die reclame van Delta Lloyd met die kunstrijder tussen de ijshockeyers. Fantastisch kop van die vent en fantastische muziek.
Reclamespot van het jaar!
quote:
op 02-07-2000 om 11:36 PM schreef F.K het volgende:
Die reclame van ben met al die sporters die net aanwezig kunnen zijn die is irri
Hmm...Ludo kent wel die reclamespot van Ben, dat al die sporters niet aanwezig kunnen zijn.
en op de radio: monsterboardpuntnl (oei daarmee wakker worden 's ochtends is foute boel) (maar dat geldt ook voor concurrent jobnewspuntnl)
Ook verschrikkelijk is die van van die douwe egberts choco koffie. Met die gillende leraar. Die komt in elk reclame blok langs.
Wel lachen dat je net daarvoor zo'n spotje hebt gezien waarin wordt verteld hoe leuk het wel niet is om leraar te zijn.
quote:
op 02-04-2000 om 09:21 PM schreef misterM het volgende:
ik zou graag willen weten welke reclame's wij nederlanders haten
bijvoorbeeld die reclame van ?????????ik dank u allen !
Mrs. Mia Wallace heeft een slecht humeur en houdt niet van reclame met taalfouten en wil alleen maar even tegen Mr. M zeggen dat geleefd met een 'd' is
------------------
That's a little more information than I needed....
[Dit bericht is gewijzigd door Mrs. Mia Wallace (Datum 09 Februari 2000).]
quote:
op 02-09-2000 om 10:17 AM schreef Mrs. Mia Wallace het volgende:
Mrs. Mia Wallace heeft een slecht humeur en houdt niet van reclame met taalfouten en wil alleen maar even tegen Mr. M zeggen dat geleefd met een 'd' is
Ludo wil alleen maar even tegen Mrs. Mia Wallace zeggen, dat een zin afgesloten dient te worden met een punt.
a) Niet waar zijn
b) hoofdpijn opwekken
Maandverband in het algemeen, Luiers in het algemeen, Wasmiddelen in het algemeen (vooral dat wijf van 40 met die koter met krulletjes en jurkjes......), Zilveren Kruis, Dampo, Haribo, Bavaria (hoe durven ze dat bier te noemen), KPN Telecom.......
Als me nog meer te binnen schiet, komt er nog wel een ps' je.......
quote:
op 02-09-2000 om 10:51 AM schreef buzzer het volgende:
Ludo, dat is nu juist het punt, je krijgt een punthoofd van reclame, dus ik wil graag een verbod zien op de volgende reclames omdat ze:a) Niet waar zijn
b) hoofdpijn opwekkenMaandverband in het algemeen, Luiers in het algemeen, Wasmiddelen in het algemeen (vooral dat wijf van 40 met die koter met krulletjes en jurkjes......), Zilveren Kruis, Dampo, Haribo, Bavaria (hoe durven ze dat bier te noemen), KPN Telecom.......
Als me nog meer te binnen schiet, komt er nog wel een ps' je.......
Buzzer!
Eén punt als afsluiting van een zin is wel genoeg!
Ook tijdens Formule1 races is het irritant want als er iets gebeurt is het altijd tijdens de reclame...... Nou ben ik nog blij dat ik niet in duitsland woon want daar duren de reclames een kwartier of zo
Greetinx
Blue Thunder
quote:
op 02-09-2000 om 12:15 PM schreef Mrs. Mia Wallace het volgende:
*Mrs. Mia Wallace vraagt zich af of Ludo ook in een slecht humeur is
HOEZO??
quote:
op 02-09-2000 om 12:15 PM schreef Mrs. Mia Wallace het volgende:
[Mrs.Mia Wallace vraagt zich af of Ludo ook in een slecht humeur is]
Ludo is in love...op een parchute.
quote:
op 02-09-2000 om 12:32 PM schreef BooBooSan het volgende:
Ludo is in love...op een parchute.
ja, mijn liefste parchute.....
quote:
op 02-08-2000 om 07:24 AM schreef Ludo het volgende:
Nou, eeehh.. dan wil Ludo toch even kwijt, welke reclame hij echt fan-tas-tisch vindt.Die reclame van Delta Lloyd met die kunstrijder tussen de ijshockeyers. Fantastisch kop van die vent en fantastische muziek.
Reclamespot van het jaar!
Nou doe jij het zelf ook dus jij moet dat bericht ook wijzigen!! anders is het niet eerlijk
quote:mooiste is dat in de reclames, in de huizen altijd een berg stof ligt, terwijl swiffer zo snel en gemakkelijk schoonmaakt.... eigelijk kan dat dan niet... aangezien swiffer zo goed zou werken
Op vrijdag 4 februari 2000 22:41 schreef An-ja het volgende:
[muziekje]<BR>swingend schoon met Swiffer (? schrijf je dat zo?)<BR>[/muziekje]<P>Blijft de hele dag in mijn hoofd zitten...en dat staat een beetje knullig als je zingend (nou ja[afbeelding]) over straat loopt.
Poe, als ik een maandverband/tampon reclame zou maken, zou ik zeggen "en het kan echt BAR VEEL opnemen, kijk maar:" en dan zo'n hele emmer bloed in zo'n ding leeggieten (en dat het nog allemaal wordt opgenomen ook natuurlijk).
En natuurlijk die postkrediet shit.. "dat advies van jou, dat was ook heel goed"
Ga weg, eikel!!
Om maar te zwijgen van die Frisia lul, hoe lang blijven ze nog doorgaan met die bullshit. En dat gezwam dan ook.. denkt die gast soms dat half Nederland mongolide is? "Stel, u heeft momenteel een lening van 9,5%", JA FOK zo lust ik er nog wel een paar!
quote:Ja, inderdaad ja.. FUCK OFF met die irritante .nl .nl shit! De hype van die zogenaamd leuke nieuwe "alles internet-achtig doen, da's hip" trend is er al een aantal jaar uit hoor
Op zaterdag 5 februari 2000 03:48 schreef Vleermuis het volgende:
Die lul van Wannadoo .nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl.nl. .nl
En KPN reclames.. altijd maar proberen (doch telkens weer falen) om de KPN / Postbank / whatever als een modern, vlot, niet-bureaucratisch bedrijf. Nou, niet dus.. trage shit, onhandige kutsite, altijd te lang doen over geld overschrijvingen, in hun vestigingen kun je nooit pinnen met bankpassen, en dat online internetbankieren van ze is 's nachts dicht!!
En die absurde reclame's van al die banken met hun "nu VET hoge rente" gelul, en dan aan komen kakken met 3,x % ofzo. ROT OP, je kunt 6% krijgen (bij Ohra, wel voor een beperkte tijd en met een maximum spaarbedrag, maar anders kun je nog 4,75% vangen zonder restricties), dus tief op met je nepshit.
Of Albert Heijn.. "nu een nog vollere tas voor minder geld", rot op met je dure crap. Zich nog proberen te profileren ook alsof ze "best redelijke" prijzen hebben.. die shit is gewoon 3 keer zo duur als de Lidl. Schterff maar, Albert!
Eigenlijk moet iedereen die reclame maakt gewoon dood.
quote:Jep, die is goed.
Die reclame van Delta Lloyd met die kunstrijder tussen de ijshockeyers. Fantastisch kop van die vent en fantastische muziek.
En die met dat kunstgebit ook (van Hi of i-mode, wat is het).
quote:Die heeft dan ook de loden Loeki gewonnen.
Op vrijdag 7 februari 2003 12:04 schreef JaceTBL het volgende:
[..]
Jep, die is goed.
En die met dat kunstgebit ook (van Hi of i-mode, wat is het).
Die dus
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:25 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
"Waarom loop je toch steeds weg als... STOP Rick, stop! Trouwens dat advies van jou....."Die dus
Die man kan toch nooit meer in zijn leven serieus genomen worden, na zo'n debiele reclame
quote:1. effe checken.
Op vrijdag 4 februari 2000 21:21 schreef misterM het volgende:
ik zou graag willen weten welke reclame's wij nederlanders haten <BR>bijvoorbeeld die reclame van ?????????<P>ik dank u allen !
quote:vast wel... maar 'k gebruik zelf meestal 't woord "dubbed"
Op vrijdag 7 februari 2003 13:14 schreef RaTz het volgende:
nagesynchroniseerde (zo goed?)
En die van Gordon ook. Ben niet bepaald een Gordon fan en als ik die kop en die overdreven smile zie van die gast dan krijg ik spontaan kots neigingen.
Die van postkrediet ook. Ben benieuwd hoe lang ze die nog uitzenden. Ik hoop niet lang meer.
Oftewel, de meest gehate reclame!
Die van Edit,. idd nagesynchroniseerd! "ijk dat is nou Edet" de toon in combinatie met de rotkop van dat wijf brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Btw ik vind die van gordon niet heel erg, vooral dat ie in ze buik wordt gerost!
Vinden jullie het nou ook niet geweldig hoe ze aanwijzingen van een regisseur vloeiend laten overlopen in een tip over leningen?
Dash
"Ga jij nou maar eens boodschappen doen, kijken of je echt zo zuinig ben met geld". En dan nog nagesynchroniseerd ook. Volgens mij is het gewoon standaard dat reclamebureau's de wasmiddel reclame's overlaten aan stagaires ofzo...
Ariel (ofzo)
Nasynchronisatie + dom verhaal voor een wasmiddel + totaal niet gebaseerd op de werkelijkheid =
"Stil maar, je shirt vertelt het me morgen wel".
En er zijn nog wel zat anders reclames waarbij ik denk... Maar deze staan bij mij voor altijd in het geheugen gegrift.
Maar eigenlijk erger ik me kapot aan iedere reklame.. 1800 uur nieuws kijken? Ja, eerst 10 MINUTEN reklame in je hoofd schuiven, 4 Minuten nieuws, en weer 10 MINUTEN ongevraagd reklame kauwen... gatverdamme!!
En dan nog die sponsoring van het weer.. " Het weer word medemogelijk gemaakt door [vul hier een willekeurige debielerig bedrijf in] .. kunnen we ze dan verantwoordelijk stellen als het regent ofzo?
En nu we het toch over het weer hebben.. waarom zo lang door zaniken over hoe koud het is in Moskou en hoe hard het sneeuwt in Sicilie... HET INTRESSEERT ME TOCH GEEN RUK !! Ik wil gewoon simpel weten wat het weer voor morgen is.. simpel houden.
Zo.. en nu ga ik weer eens een afspraak maken met mn psych
quote:Die is idd errrrrrrrg irritant
Op zaterdag 8 februari 2003 10:34 schreef Bastard het volgende:
Die reklame van stegeman waar die kneuzige puber de ham op eet die zn moeder net neer legd. En dan nog met zon schijnheilige rotkop vragen "Wat eten we eigenlijk vandaag"
Wat dacht je dan van Frysia, dat die afgedankte nieuwslezer nog een papiertje aangereikt krijgt met extra nieuws, dat 't nog goedkoper en voordeliger kan
quote:Die kan ik ook wel ritueel verbranden onderhand
Op zaterdag 8 februari 2003 10:37 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Die is idd errrrrrrrg irritant
Wat dacht je dan van Frysia, dat die afgedankte nieuwslezer nog een papiertje aangereikt krijgt met extra nieuws, dat 't nog goedkoper en voordeliger kan
![]()
![]()
quote:Sterven vind ik overdreven
Op vrijdag 7 februari 2003 20:46 schreef JaceTBL het volgende:
Die misselijke Gordon... moet .... SCHTERRRVENNNNnnnnnn![]()
Maar ik vind het maar een overgewaardeerde Nederlander. Hij heeft een keer een soft plaatje gemaakt ( kon ik maar even bij je zijn, ik moet nog zoveel aan je vragen ) en ineens is ie popi jopie bij velen.
Ik zie hem dus liever van de beeldbuis verdwijnen. En vooral tijdens de reclameblokken.
quote:Mag het eerste gedeelte van haar nickname ook meteen weg dan?
Op maandag 7 februari 2000 14:51 schreef Ludo het volgende:
LAATSTE OPROEP AAN AJAX-GIRL: NU, IK HERHAAL: NU, HET TWEEDE GEDEELTE VAN JOUW POST WEGHALEN!
quote:Sorry, kan niet meer..
Op zaterdag 8 februari 2003 17:23 schreef LoekB het volgende:[..]
Mag het eerste gedeelte van haar nickname ook meteen weg dan?
.
quote:Frisia en die 'acteur' vind ik dus echt het ergst van allemaal. Ik wordt zo ziek van die gasten.
Op zondag 9 februari 2003 18:10 schreef Hans_worst het volgende:
Frisia die nu op tv is ...AAAAAARGGHH
ALLEMAAL RONDUIT VER-SCHRIK-KE-LIJK!
quote:en de waterbeddenconcurent.
Op zondag 9 februari 2003 18:10 schreef Hans_worst het volgende:
Frisia die nu op tv is ...AAAAAARGGHH
[edit]
Huh lay out foutje???
[/edit
Vreselijk irritant
na die leen reclames:
Die Snack a jack reclame:
wat een ONGELOVELIJK onsympathiek harses heeft dat wijf zeg
bah bah bah
quote:die is ook heel erg ja, jezus wat denken die lui wel niet dat je na het zien van die onzin daar een waterbed ga kopen
Op zondag 9 februari 2003 20:50 schreef SolidArt het volgende:[..]
en de waterbeddenconcurent.
Ja!...JAAH!!...JAAAAAAH!!!!
En dan die loser in de kamer ernaast neeneeneeeee
AAAARGGHH!!
Verder de gebruikelijke, zoals die Frisiaknakker, die met Rik Engelkes en natuurlijk alle maandverband en andere kutreclames...
NEEEE, we zitten niet voor niets te raden LUL
werkelijk ergerlijk
quote:En k*taccent
Op woensdag 12 februari 2003 20:36 schreef Tha.Gnome het volgende:
Die reclame van Essent met die brutale rot kinderen.![]()
quote:volgens mij ken ik die nog niet
Op woensdag 12 februari 2003 20:36 schreef Tha.Gnome het volgende:
Die reclame van Essent met die brutale rot kinderen.![]()
volgens mij mag ik me gelukkig prijzen
*en dan volgt hier nog een extra bericht*
Onbegrijpelijk dat je als journalist zo diep kunt zinken
quote:opdringerige reclame, zoals reclames met veel geschreeuw en herrie
ik zou graag willen weten welke reclame's wij nederlanders haten <BR>bijvoorbeeld die reclame van ?????????<P>ik dank u allen !
quote:Remind me?
Op donderdag 13 februari 2003 12:52 schreef amnesiac het volgende:
- Gelink Adviesgroep
quote:Lelijke vrouw, badkamer etc
Op donderdag 13 februari 2003 12:55 schreef Fling het volgende:[..]
Remind me?
quote:Die telefoniste is wel liev
Op donderdag 13 februari 2003 16:41 schreef DrMarten het volgende:
Een nieuwe ergernis: de nieuwe van Tele2. Met die kerel in die ligstoel, hoe vervelend.
quote:die ja
"Waarom loop je toch steeds weg als... STOP Rick, stop! Trouwens dat advies van jou....."Die dus
quote:dat is idd echt zo'n domme NEP-reclame!
Op donderdag 13 februari 2003 14:23 schreef tslh het volgende:
30 seconden Listerine. "Wat met poetsen begint maakt Listerine af!" Die irritante kop van die vent die je een eeuwigheid in beeld hebt voordat zijn wangen ontploffen. Ontplofte die eikel zijn kop maar!
Werken bij de Landmacht
Waterbeddenconcurrent.. ook zo een om van te kotsen!
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:21 schreef Vibromass het volgende:
Chupa Chups, met Roberto Carlos
quote:Jaaaa!! Wat is die reclame irritant zeg!!
Op zaterdag 29 maart 2003 00:21 schreef Vibromass het volgende:
Chupa Chups, met Roberto Carlos
quote:mee eens
Op vrijdag 4 februari 2000 22:27 schreef sunshine het volgende:
Die van bungiejumpen en snowboarden, ik bedoel het hoeft niet....<P>Argh [afbeelding]
AAAAARRGGG
en dan vooral dat muziekje dat eronder zit, haalt me egt t bloed onder de nagels vandaan
maar ff offtopic:
ik ben tot de conclusie gekomen toen ik n keer voor school n radio reclame moest maken dat irritante reclames het beste blijven hangen, heb zelf ook bij markonderzoeksbureau gewerkt en daar merkte ik dat ook, dus hoe irritanter hoe beter t blijft hangen (over t algemeen dan he)
en daar gaat het om
quote:Zeker kansloos!
Op dinsdag 8 april 2003 17:38 schreef laurensvh het volgende:
ten tweede natuurlijk die reclame van rick. Die van trouwens rick dat advies van je was ook erg goed. Sjonge jonge echt zwaaaaaaaaar kansloos gewoon. Bah
quote:Hier ben ik het dus helemaal mee eens he
Op dinsdag 8 april 2003 12:46 schreef MouseInteractive het volgende:
Frisia, Postkrediet en de rest van die Kredietverlenende bedrijven. Daar irriteer ik me zo aan![]()
Die zitten dan zogenaamd vanuit hun kantoor te presenteren, overal rinkelende telefoons op de achtergrond.....
Alsof ze het zo druk hebben
Ga iemand anders vervelen met praatjes
begrijp het doel ook niet van die reclame....
quote:het doel wat ze willen bereiken hebben ze wel zo: iedereen kent ze
Op dinsdag 8 april 2003 12:46 schreef MouseInteractive het volgende:
Frisia, Postkrediet en de rest van die Kredietverlenende bedrijven. Daar irriteer ik me zo aan![]()
Die zitten dan zogenaamd vanuit hun kantoor te presenteren, overal rinkelende telefoons op de achtergrond.....
Alsof ze het zo druk hebben
Ga iemand anders vervelen met praatjes
quote:
quote:Die is ook vrselijk.. maar op nummer 1 staat toch echt:
Op zaterdag 12 april 2003 23:25 schreef Vibromass het volgende:
Die met die Citroën-dealer die een bus klemrijdt, met een stift volkladdert en dan zegt 'niet te hard rijden he, anders kunnen de mensen het niet lezen'
quote:"spannend" en "formule 1"... ik heb er nog trauma's aan (2 neefjes van 11, moet je nagaan)
Op zondag 13 april 2003 14:24 schreef ArmaniMania het volgende:
Alle reclames.... Ben je net lekker spannend Formule1 aant kijken....reclame.![]()
quote:TelSell roelert de pan uit man!
Op zondag 13 april 2003 14:30 schreef Pascalle27 het volgende:
Valt TellSell![]()
![]()
hier ook onder?
quote:
Op zondag 13 april 2003 17:38 schreef FLipKick het volgende:[..]
TelSell roelert de pan uit man!
Tophumor!!TelSell
Ach liebje, du liebs dieze oengeloubliche kindermilche so.... ich kaufe das jetz fur dich spezial
Nederlandse versie:
Oh Schatje, ik hou zoveel van je en jij houdt zoveel van kindermelk chocolade want daar groei je zo van dus daarom koop ik dat speciaal voor jou het zit namelijk bomvol bouwstoffen.
De stemmen hoor je dan nog doorpraten terwijl de monden in het beeld al 5sec hun bek dicht hebben TE ERG en dan is dat beeld nog het erst, opgenomen ergens in de jaren 75 met van die Sound of Music kapsels....
(sorry voor dat Duits)
Postkridiet, WEL met een gratis telefoon!!! inclusief een 2 jarig abo..
Weet je ook gelijk welke doelgroep ze proberen te naaien.
En Duitse reclames. Nederlandse zijn al niet veel, maar in Duitsland zijn ze nog 300 keer saaier. Reclames als die van de Calve of Cup-a-soup zul je daar nooit tegenkomen.
v.b. kutreclames: Color Reus vlekkenmonster Dreft
oftewel vrouwenreclame's (schoonmaakreclame's dus
)
v.b. leuke reclame's: Calvé pindakaas , e.a. (laatste tijd niet meer zo veel leuke reclame's op tv)
Mam wat doe je nou!!!!!!!! je stopt mijn kaassouflé in de magnetron dat kan toch niet?
Jawel want dit is de nieuwe magnetron kaassouflé van bakker.
En dan komt er zo'n vrouwe strem:
Want bakker weet wat smullen is!!!!!!!!!!
Ja, ik weet dat Fok! drijft op reclame en drie nerds die wat kopen in de shop, maar dit soort banners zuigen zwaar!
[Dit bericht is gewijzigd door Mijnheer_Willem op 14-04-2003 18:31]
waar ik wel een hekel aan heb is die van page, met die hond.. Bah.
en die reclame van Pieterburen en al die zogenaamde greenpeace reclame's van de actie maffia Bah
Is dit en sex nog de enige manier om jongeren te verleiden tot een drankje?
BAH!!!! x 1000000
Ben ik er nog 1 vergeten op 'financieel' gebied? Voel je vrij om het aan te vullen!
quote:Ja, Brofinca
Op zaterdag 26 april 2003 11:41 schreef Soap_bar het volgende:
1 Frisia
2 Postkrediet
3 Gelink
4 BecamBen ik er nog 1 vergeten op 'financieel' gebied? Voel je vrij om het aan te vullen!
quote:Met die enge vent die de hele tijd naar de camera toe loopt
Op zaterdag 26 april 2003 11:50 schreef funmaster het volgende:[..]
Ja, Brofinca
quote:Volgens mij kan die reclame niet series bedoeld zijn. Die ogen van die vent
Op zaterdag 24 mei 2003 02:06 schreef Toet het volgende:[..]
Met die enge vent die de hele tijd naar de camera toe loopt
"Stretchhhhhhhhh and bendddddd"
Belachelijke amerikaanse cultuur reclame
Het is er 1 met allemaal groepen zingende mensen. volgens mij in de alpen: alpenmensen, gekleurde mensen, etc. Ze zingen iets vrolijks. Het is zo'n echte nagesynchroniseerde duitse reclame: BAH!
quote:Waarom zeg je dan zelf wel welke je leuk vind??????
Op maandag 7 februari 2000 13:52 schreef Ludo het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><HR>op 02-07-2000 om 01:44 PM schreef Ajaxgirl het volgende: <BR>Mag je ook zeggen welke je leuk vind?<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Nee, dus graag het laatste gedeelte van jouw post verwijderen!
quote:Leeeeeeeeeo Leeeeeheheoooooooooo
Op maandag 26 mei 2003 00:24 schreef Thorka het volgende:
Ik weet niet waarvan ie is, maar op het moment is er zo'n afschuwelijke dat ik er misselijk van wordt. iedere x zap ik snel weg of zet het geluid uit en roep ik dat ze't moeten verbieden!Het is er 1 met allemaal groepen zingende mensen. volgens mij in de alpen: alpenmensen, gekleurde mensen, etc. Ze zingen iets vrolijks. Het is zo'n echte nagesynchroniseerde duitse reclame: BAH!
quote:AAARGGGHHHHH!!!!!! ;r dat is 'm.
Op maandag 26 mei 2003 00:25 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Leeeeeeeeeo Leeeeeheheoooooooooo
Ik krijg er koude rillingen van...
quote:http://www.studiant.be/lachen/detail.asp?lachen=1198
Op maandag 26 mei 2003 00:30 schreef Thorka het volgende:[..]
AAARGGGHHHHH!!!!!! ;r dat is 'm.
Ik krijg er koude rillingen van...
quote:Doe jij eigenlijk nog iets aan tuinieren?
Op woensdag 20 augustus 2003 21:04 schreef nlboy het volgende:
FRISIA!!!!!!!!!!!!!!
De hele klas wist gewoon wat FRISIA is.
Ik erger me echt dik aan die *** reclame.
Welja...sluit een lening af en je bent slapend rijk. Terugbetalen en een torenhoge rente, wat is dat?
nee ik geloof niet dat ik het zo op die reclame heb
en verder natuurlijk de standaard reclame's die hier in dit topic al zovaak genoemd worden
Eerst had je dat mens uit Ghana die Nederland loopt af te kraken.
Nu weer dat Braziliaanse kutwijf. Echt niks deugt er aan Nederlandse mannen. Laat ze dan lekker oppleuren naar het strand van Rio, misschien dat daar nog wel mannen rondlopen die goed genoeg zijn voor die arrogante troela.
En Mona kan het voorlopig wel shaken, voorlopig koop ik alleen toetjes van de concurrent.
quote:hier op Fok! hebben ze hele andere ideeën voor toetjes: Wie zou er een drol opeten voor 2500 Euro?
Op zondag 24 augustus 2003 17:34 schreef DaveM het volgende:
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen, dus misschien is ie al genoemd.....
Maar de irritantste reclame van dit moment is toch wel van die Mona-toetjes.Eerst had je dat mens uit Ghana die Nederland loopt af te kraken.
Nu weer dat Braziliaanse kutwijf. Echt niks deugt er aan Nederlandse mannen. Laat ze dan lekker oppleuren naar het strand van Rio, misschien dat daar nog wel mannen rondlopen die goed genoeg zijn voor die arrogante troela.
![]()
En Mona kan het voorlopig wel shaken, voorlopig koop ik alleen toetjes van de concurrent.
*ZAP!* andere zender. M'n vriendin en ik maken er tegenwoordig een sport van om zo snel als mogelijk weg te zappen.
Trouwens de nieuwe reclame met Rik Engelekens (schrijf je dat zo?) is ook irritant.. ".......................Maar je kan helemaal niet koken"
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
quote:waar doet ze het van he?
Op maandag 25 augustus 2003 00:25 schreef GeFrenzy2 het volgende:
"En ook een leuk truitje..."
quote:Ik sluit ik me volledig bij aan. Wat een verschikkelijk ruk-reclame is dat zeg:
Op donderdag 13 februari 2003 16:41 schreef DrMarten het volgende:
Een nieuwe ergernis: de nieuwe van Tele2. Met die kerel in die ligstoel, hoe vervelend.
"Ik wil wel goedkoper bellen, maar daar wil ik dan HELEMAAL NIETS voor hoeven doen ..."
En dan die smerige tevreden glimlach waarmee hij achteruit zakt in z'n sofa.
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/359547/1/25
Op maandag 25 augustus 2003 09:31 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Ik sluit ik me volledig bij aan. Wat een verschikkelijk ruk-reclame is dat zeg:
"Ik wil wel goedkoper bellen, maar daar wil ik dan HELEMAAL NIETS voor hoeven doen ..."
En dan die smerige tevreden glimlach waarmee hij achteruit zakt in z'n sofa.
Dubbel irritant omdat ze zo vaak uitgezonden worden
Geef mij maar Dubbelfris, "Zoenen!, Zoenen!"
"Ik kan ineens weer alles doen, zoals... parachutespringen!!"
Alsof dat zonder maandverband niet kan
- Alle leen reclames, en dan vooral die sufkip van Frisia en dat mens die ook nog een truitje kon kopen naast de andere dingen. (lenen.nl)
- Die vent in die stoel van tele 2
- Die vrouw die zich afdroogt met een maandverbandje (hoe komen ze erop )
- tell sell en homeshopping
Een politieauto (hoe ze dat voor elkaar kregen is me een raadsel) achtervolgt een dikke amerikaanse wagen waar een kale neger in zit behangen met goud.
Ze stuiven een wasstraat in en gaan de andere kant eruit.
Politieauto: "Hij is brandschoon!"
quote:"Ja wat denk je dan slet"
Op maandag 1 september 2003 03:12 schreef Calella het volgende:
"Jij wilt ook altijd meer!"
quote:Tis te simpel voor woorden. Ik ben naar www.terugbetalen.nl gegaan.
Op maandag 25 augustus 2003 09:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waar doet ze het van he?
quote:Oh! Oh! Oh! Aah! Aaaaah! Ja! Ja! Ja!
Op maandag 1 september 2003 03:12 schreef Calella het volgende:
"Jij wilt ook altijd meer!"
Wat is die shampoo toch lekker
quote:Ja duh dat weten we ook wel, gaat dit topic niet over.
Op donderdag 4 september 2003 17:07 schreef martinensonja het volgende:
als een reclame iritant is blijft het beter bij de mens hangen, in het geheugen. daarom zijn alle reclame's iri.ik kan er ook niks aan doen
maar ze doen het dus gewoon expres.dus worden ze allen nog meer veel vervelender suc6 er mee
En bij die reclame met die Braziliaanse strandtrol roep ik ook altijd 'DAN ROT JE TOCH WEER LEKKER OP !!!!!'
Ff checken wordt 'FF NEKKEN'
u weet wel:
Wekker gaat af met een enorme rot "pieieieieieieiep"
man staat super uitgeslapen op en smijt vrouw uit/naast bed
rent super vrolijk en super wakker de trap af en gaat super breed lachend bij de concurentie de etalages na lopen om prijzen te vergelijken.
Deze staat bij mij (samen met alle andere reclames) met stip op 1.
quote:Die zou je inderdaad sars toewensen ja
Op donderdag 28 augustus 2003 08:36 schreef BdR het volgende:
radio reclame "Tiscali ADSL slurf.. zei ik slurf?? woehahaha"![]()
alsof iemand met verstand daar intrapt zeg!
Beloven een boel het eerste jaar,maar wacht maar in het tweede jaar! komt bij dat lui die dvd spelers en digitale camera's aanbieden echt niet te vertrouwen zijn hoor! maar iedereen met een stel hersens in zijn kop snapt dat hopelijk wel!
wat een stelletje galbakken zeg!
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 01:15 schreef Hilje23 het volgende:
Frisia en BEcam en Postorderkrediet!
Wat benik daar flauw van zeg!--knip--
quote:Zou het helpen om ze van het scherm af te krijgen?
Onze groep administreert uw gegevens voor aanvraag, relatiebeheer, preventie en om u te informeren over producten en diensten. Stelt u geen prijs op deze informatie? Meld dit even bij onze klantenservice: antwoordnummer 68705, 1687 ZC Wognum
Ze vergeten er alleen bij te vertellen wie er precies van profiteert.
quote:Het groeit even gestaag als de ergernissen over Frisia krediet reclame
Informatie DSB Groep N.V.DSB Groep N.V. is het toonaangevende bedrijf in Nederland op het gebied van consumptieve kredieten, hypotheken en verzekeringen. Met ongeveer 1800 werknemers in 23 vestigingen, verspreid over heel Nederland, groeit DSB Groep N.V. gestaag.
quote:Het verstandelijke vermogen van deze meedenkers straalt ook echt af van de reclames.
DSB Groep N.V. geeft de ruimte aan gedreven professionals die mee willen groeien en zich thuis voelen in een dynamische én informele omgeving. Waar groepsgevoel telt, waar ambitie beloond wordt en waar je nooit stil staat! Bij de DSB Groep N.V. denk jij mee!
quote:DSB-groep zal toch wel de kruidenier zijn van de prijzige Fata Morgana
Als het gaat om het verstrekken van leningen is DSB Groep N.V. koploper in Nederland. Kredietadviseurs kunnen aan de hand van een uitgebreid scala aan financieringsvormen de klant zo snel en goed mogelijk adviseren. Omdat geldzaken vertrouwelijk zijn, wordt er op een discrete manier gewerkt. Klanten kunnen langskomen op één van de kantoren, maar het is ook mogelijk om thuis bezocht te worden door een van onze buitendienstmedewerkers. De klant staat voorop!
Helaas zijn deze kleintjes doorgaans ook wat klein van verstand en voor ze het weten zitten ze voor jaren vast aan de DSB-groep. Dat schoffelt wel even gemakkelijker als je weet voor wie je aan het werk bent
Je moet toch wel helemaal zonder geld zitten wil je je geld gaan verdienen aan het leed van anderen veroorzaakt door hun eigen onverstand.
Voor de liefhebbers
quote:Voor wie helemaal niet te doen heeft of graag wil weten waaraan hij of zij of de buren meebetalen:
Het hoofdkantoor waarin zich o.a. de Directie van DSB Groep en administratieve diensten bevinden, vindt u aan de
Kerkstraat 70
1687 AS Wognum
Telefoon 0229 - 577444
Fax 0229 - 573344
Ons nieuwe kantoorpand aan de Dick Ketlaan waarin zich o.a. de verkoopdivisie, Frisia Financieringen en de afdeling Automatisering bevinden, vindt u aan de
Dick Ketlaan 1-5
1687 CD Wognum
Telefoon 0229 - 576281
http://www.dsbgroep.nl/nl/route/kaart.html
Vervolg op deze topic, wat is de leukste reclame :w
quote:Disagree.
Op woensdag 10 september 2003 16:31 schreef Wendy_Dutch het volgende:
Alle reclames.....}:|
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:24 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Disagree.
Er zitten reclames bij die ik echt leuk vind. Zoals die momenteel van Amstel bier, over die 2 kerels die iemands badkamer finaal slopen terwijl ze eigenlijk de keuken hadden moeten hebben
Tering reclame
quote:Alles over 'goedkope' leningen Grrrrrrrrrrrrr
Ik prefereer..
Ik prefereer..
(Kán wel, maar loopt niet lekker )
Reclames die ik gigantisch irritant vind, hebben bij mij meestal het tegenovergestelde resultaat (dat ik het product dus nooit van z'n leven zal kopen)
quote:Tjek. Ik heb een hele lijst aan boycotproducten wegens irritante reclames.
Op zondag 21 december 2003 03:00 schreef NoBody122 het volgende:Reclames die ik gigantisch irritant vind, hebben bij mij meestal het tegenovergestelde resultaat (dat ik het product dus nooit van z'n leven zal kopen)
Nieuwste dieptepunt: de pijnlijk onleuke Agisreclames
Die eerste vind ik idd ook zwaar irritant, krijg er zelf soms plaatsvervangende schaamte van!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:37 schreef Malchevia het volgende:
- Die reclame waarin een dame die haar handen vol heeft wordt gevraagd om de weg te wijzen. Dat doet zij vervolgens met haar been, met alle irritante gevolgen van dien.
- Die reclame van sixflags! Bahbahbah!! Zit ik eindelijk onderuit voor de buis, zie ik dat dit saai is!!
- Alle reclames met ceramide R en pro retinol A en een vividus essentus cultuur.
offtopic: met tele3 kan je tegenwoordig ook al vanaf 1 cent bellen ofzo hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:59 schreef sol1tair het volgende:
De moeder van alle zuigreclames zijn toch wel de reclames van tele-2 ... en dan durven die hufters je ook nog op te bellen. Ik betaal me nog liever blauw bij de kpn dan dat ik ooit via tele-2 bel.![]()
Reclame klopt ook niet, want vrouwen poepen niet, toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:31 schreef Sheridana het volgende:
Waar ik spontaanneigingen van krijg is die ene reclame met die twee vrouwen die yoghurt drinken of zo "Ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn stoelgang" "Nou, ik niet want ik drink al twee weken bladibla yoghurt" ...
En dan zo'n achterlijke animatie met pijltjes die naar darmen wijzen....blegh!!![]()
Iets zegt mij dat u "veel te veel geld betaald voor uw lening"quote:Op zondag 18 juli 2004 21:03 schreef Natalie het volgende:
Alles mbt leningen en andere kredietverstrekkers!
En je krijgt er ZO VEEL VOOR TERUGquote:Op maandag 19 juli 2004 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
Teveel geld betalen voor een lening, gekker moet het niet worden.
Ook ergerlijk is de reclame van volslagen mobiel en die nieuwe sms-reclame...
Als ik ooit een kind krijg die met zo'n irritante R gaat praten lijm ik zijn bek dicht.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:47 schreef Santjuh het volgende:
Die van die drinkyoghurt!!
En, wat heeft je broer allemaal over me verteld?
Dat je de de beste, de lekkerste en de verste.... enz
Die vind ik zooo irritant!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |