SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vorige topic was een olifantendracht qua snelheid, vond het wel toepasselijk...quote:Op woensdag 7 december 2016 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Wat een kut TT. Deze maar snel volmaken
sinds je broer hier niet meer is gaat het bergafwaartsquote:Op woensdag 7 december 2016 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Goed met jou? Alweer een hele tijd geleden zeg...De slowchat is nu echt een slowwwwww chat geworden zie ik
Hoiquote:Op donderdag 8 december 2016 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds je broer hier niet meer is gaat het bergafwaarts
Met de kinderen gaat het prima en Tinu ook. Met jou ook?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hé IARL! Hoe is 't? En met Tinu en de kinderen?
Thanks. Gelukkig gaat het al veel beter (relatief dan) maar het blijft een voorzichtig balanceren tussen verplichtingen en noodzakelijke rust.quote:Op zondag 11 december 2016 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
minder, beterschap. Hopelijk vind je snel weer een manier om op een goede manier aan het werk te gaan.
Zie PM.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het prima en Tinu ook. Met jou ook?
Met mij ietsje minder, ruim twee maanden geleden een burn-out gehad en zit sindsdien thuis. Eerste weken waren best heftig, gelukkig nu opwaardse lijn. Heb ook hulp van een psycholoog en veel steun om me heen, dat is erg prettig
Het gaat (langzaam) steeds beter, afgelopen donderdag was de afspraak met de bedrijfsarts. Laatste keer had hij aangegeven dat we ditmaal zouden praten over een eerste stap naar reïntegreren. Maar bij deze afspraak vond hij toch dat ik nog een tijdje (vier weken minimaal) niet mag beginnen. Enerzijds teleurstellend, anderzijds goed dat hij de rem erop houdt, juist omdat dat mijn valkuil is - te hard van stapel lopenquote:Op zondag 11 december 2016 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
minder, beterschap. Hopelijk vind je snel weer een manier om op een goede manier aan het werk te gaan.
M'n stadsiequote:
quote:Op zondag 18 december 2016 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
M'n stadsie![]()
Er is een kans dat ik er een dezer dagen heen ga, maar wel vanwege een mindere reden. Mijn huisbaas uit die tijd ligt op stervenhij was als een vader voor me toen ik daar woonde dus als het uitkomt met werk wil ik er zeker heen.
Nee nog nietquote:Op zondag 18 december 2016 12:03 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het met jou cobra, al aan de vrouw?
Haha slijmbalquote:Op zondag 18 december 2016 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Da's een kutreden inderdaad. Maar ik hoop dat je er naartoe kunt als het de tijd is.
[..]
Nee nog niet, ik heb het opgegeven toen jij ging trouwen.
quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha slijmbal
En ja, ik zou liever naar Londen gaan met een leukere reden
Hoe gaat het verder met je?
Helaas gaat het waarschijnlijk langer duren dan je zou willen. Tenminste, dat zag ik bij iemand in mijn naaste omgeving, 2 steps forward and 1 step back....quote:Op zondag 18 december 2016 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het gaat (langzaam) steeds beter, afgelopen donderdag was de afspraak met de bedrijfsarts. Laatste keer had hij aangegeven dat we ditmaal zouden praten over een eerste stap naar reïntegreren. Maar bij deze afspraak vond hij toch dat ik nog een tijdje (vier weken minimaal) niet mag beginnen. Enerzijds teleurstellend, anderzijds goed dat hij de rem erop houdt, juist omdat dat mijn valkuil is - te hard van stapel lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |