In de basis zit het op zich wel goed. Ze vergeten bij PSV echter alleen dat er nog wel eens ververst moet worden en dan niet alleen op het middenveld. Het is echt niet dat Ajax en Feyenoord opeens zo goed zijn geworden, het is vooral een mentaal dingetje. PSV'ers die het allemaal wel weten, of al bij de volgende stap in hun carrière zijn en Ajacieden die hongerig zijn geworden naar succes en erkenning en Feyenoorders die Feyenoorders niet zullen zijn als ze geen ongefundeerd vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omdat de andere teams nog slechter zijn.. Ik geloof gewoon niet in dit team voor de toekomst.. Dus kun je maar beter weer opnieuw beginnen, zeker als je bekijkt hoe Ajax op dit moment aan het spelen is en wat daar van onderop aan komt..
De Verlosser is bijna terug.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 09-12-2016 om 18:09:06Naar de rentree van Hendrix bij Jong Ajax-Jong PSV. Eerst een bakje appelmoes (met kers) in Breukelen. @paulpostman en Jong PSV ook present. reageer retweet
Dat zag ik echt niet meer gebeuren een tijdje terug. Nu weet ik niet of ik er blij mee moet zijnquote:
Dat laatste lijkt mij funest geweest voor de mentale vorm een aantal spelers die alles wel hebben gezien na twee kampioenschappen. Wist overigens niet dat de interesse in bepaalde spelers afgelopen zomer zo concreet was.quote:Waar vorig seizoen alles lukte en leek mee te zitten, is de vorm bij veel spelers dit seizoen ver te zoeken. "Vorm is soms zo lastig te verklaren", aldus Cocu. "Is het fysiek? Mentaal? Voor een aantal spelers is een transfer in de zomer niet doorgegaan. Dat kan allemaal meespelen."
knjbquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:19 schreef tja77 het volgende:
1-0 voor jong Ajax, uit een vrije trap waarvan niemand weet waarom die gegeven is.
😂😂quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:56 schreef PSVCL het volgende:
jong ajax pakken nu
Jong PSV: Jurjus, Abels, Van Bruggen, De Wijs, Alberto, Hendrix, Beto da Silva, Rosario, Lammers, Paal, Gudmundsson
Brands is een harde onderhandelaar, zoals met Strootgod. "Kom maar terug als je minimaal 20M betaalt". Kan me voorstellen dat dat clubs afschriktquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij funest geweest voor de mentale vorm een aantal spelers die alles wel hebben gezien na twee kampioenschappen. Wist overigens niet dat de interesse in bepaalde spelers afgelopen zomer zo concreet was.
Hij tekent even bij zodat Real Madrid een hogere transferfee voor 'm moet aftikken.. Hij doet gewoon wat terug voor de club.. Mooi van 'm.. En Auschwitz is ook een legende..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |