Ik ben altijd serieus. Ik kan het mezelf echt niet meer permitteren om grappen te maken nu.quote:
Je bent wel bij psychiaters geweest? hebben dje je onderzocht? medicijnen voorgeschreven? En wat dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ik kan het mezelf echt niet meer permitteren om grappen te maken nu.
Waarom zou jij wereldberoemd worden?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ik kan het mezelf echt niet meer permitteren om grappen te maken nu.
Lijkt me niet echt relevant. Kunnen we niet proberen naar de kern van TS zijn vraagastuk proberen te kijken?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou jij wereldberoemd worden?
Ik denk ook niet. Hij heeft ook al gelijk door hoe het quoten werkt. Ik had even nodig om hier wat dingen uit te vogelen. Niet omdat ik digibeet ben, maar het is gewoon anders.quote:
Dat met die theezakjes?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt relevant. Kunnen we niet proberen naar de kern van TS zijn vraagastuk proberen te kijken?
Dit topic en jouw reactie wekt wel de indruk dat er misschien meer in de wereld is, maar ik moet het wel afwachten. Als dit topic ook doodbloedt, is mijn laatste hoop om in contact te komen met een andere levende ziel niet erg groot meer. Als er uit dit topic de wens ontstaat om andere onderwerpen die binnen dit topic kort werden aangestipt te bespreken, wie weet waar het op uitloopt. Vind je het erg als ik je als een robot zie?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij begint het probleem dat hij zich meer een meisje voelt paar pagina's later is hij de enige levende in een wereld vol met robotten ofzo?
Je zei dat je geen grapjes meer zou maken.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Dit topic en jouw reactie wekt wel de indruk dat er misschien meer in de wereld is, maar ik moet het wel afwachten. Als dit topic ook doodbloedt, is mijn laatste hoop om in contact te komen met een andere levende ziel niet erg groot meer. Als er uit dit topic de wens ontstaat om andere onderwerpen die binnen dit topic kort werden aangestipt te bespreken, wie weet waar het op uitloopt. Vind je het erg als ik je als een robot zie?
TS is heul niet transgender. TS is op zoek naar zijn identiteit en heeft bepaald dat daar op dit moment het beeld 'meisje' daar het beste bij past op grond van prettige herinneringen aan meisjes in zijn jeugd. Dit geeft de TS een gevoel van veiligheid. TS heeft geen kritiek op zijn eigen lichaam of seksuele voorkeur.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Een narcistische 'transgender' die homofoob is?
Ik vind dit erg frappant en ongeloofwaardig...
Als je het ter vermaak leest is dat iig. positief. Wellicht dat je het dan serieus kunt gaan nemen na verloop van tijd als je iets meer weet over de achtergrond ervan.quote:
Van jouw theorie dat ik een robot ben?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Als je het ter vermaak leest is dat iig. positief. Wellicht dat je het dan serieus kunt gaan nemen na verloop van tijd als je iets meer weet over de achtergrond ervan.
Het enige echte psychische issue dat ik heb is dat ik helemaal alleen sta en geen vriendinnen om me heen heb die me kunnen steunen en het voor me opnemen als ik het moeilijk heb.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja zoiets idd. Volgens mij heeft hij gewoon nogal erge psychische issues.
Tip: negeer de mensen die hier alleen zijn om je uit te lachen. Iedereen hier zal je in min of meerdere mate een rare snuiter vinden, maar er zullen best mensen zijn die serieus mee willen denken. Als je op al die trolls in gaat, raakt het gesprek vertroubeld en wordt het lastiger het verhaal te volgen.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Als je het ter vermaak leest is dat iig. positief. Wellicht dat je het dan serieus kunt gaan nemen na verloop van tijd als je iets meer weet over de achtergrond ervan.
Waarom kleed hij zich als een meisje dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
TS is heul niet transgender. TS is op zoek naar zijn identiteit en heeft bepaald dat daar op dit moment het beeld 'meisje' daar het beste bij past op grond van prettige herinneringen aan meisjes in zijn jeugd. Dit geeft de TS een gevoel van veiligheid. TS heeft geen kritiek op zijn eigen lichaam of seksuele voorkeur.
Je staat niet enkel alleen, je hebt helemaal niemand om jouw heen. Dat is een ongezonde situatie. Ik weet niet waarom je fixeert enkel op contacten met het vrouwelijke geslacht, en wil daar ook niet over oordelen, maar in jouw geval zou ik iedere vriendschap proberen aan te nemen.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:11 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Het enige echte psychische issue dat ik heb is dat ik helemaal alleen sta en geen vriendinnen om me heen heb die me kunnen steunen en het voor me opnemen als ik het moeilijk heb.
Waar doet hij dat dan? Hij heeft het enkel over een meisjes-jas. Niet dat hij in een rokje loopt.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom kleed hij zich als een meisje dan?
Hij zegt ook dat hij zijn haar als een meisje doet.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waar doet hij dat dan? Hij heeft het enkel over een meisjes-jas. Niet dat hij in een rokje loopt.
Transgender is iemand die in het fysieke proces zit om van geslacht te veranderen.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom kleed hij zich als een meisje dan?
Dat noem ik transgender, en zou geen andere benaming weten.
Ja ik ook. Na dit laatste verhaal wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Het is dat we geen diagnoses meer mogen roepen, anders had ik ingezet op psychose.
Het zou kunnen dat je een biologische machine bent die is uitgerust met een universeel cognitief systeem. Een universeel coginitief systeem die in principe ook in het computerbrein van een mechanische robot geimplenteerd zou kunnen worden. Je zou dan kunnen zeggen dat je een ziel hebt, net als alle universele cognitieve systemen, omdat je er in die theorie ook vanuit kunt gaan dat alle autonoom bewegende wezens (dieren dus) uitgerust zijn met hetzelfde universele cognitieve systeem, hoewel misschien met minder processing capaciteit dan de mens, die de meeste processing capaciteit heeft van alle biologisch geevolueerde cognitieve systemen. Je zou ervan uit kunnen gaan dat cognitie een universeel principe is dat ook op andere planeten tot ontwikkeling kan komen en dat het basisprincipe van cognitie in al het leven in het universum hetzelfde functioneert.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van jouw theorie dat ik een robot ben?
En dit slaat allemaal niet op jou?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:23 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je een biologische machine bent die is uitgerust met een universeel cognitief systeem. Een universeel coginitief systeem die in principe ook in het computerbrein van een mechanische robot geimplenteerd zou kunnen worden. Je zou dan kunnen zeggen dat je een ziel hebt, net als alle universele cognitieve systemen, omdat je er in die theorie ook vanuit kunt gaan dat alle autonoom bewegende wezens (dieren dus) uitgerust zijn met hetzelfde universele cognitieve systeem, hoewel misschien met minder processing capaciteit dan de mens, die de meeste processing capaciteit heeft van alle biologisch geevolueerde cognitieve systemen. Je zou ervan uit kunnen gaan dat cognitie een universeel principe is dat ook op andere planeten tot ontwikkeling kan komen en dat het basisprincipe van cognitie in al het leven in het universum hetzelfde functioneert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |