abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167173445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Ik ben altijd serieus. Ik kan het mezelf echt niet meer permitteren om grappen te maken nu.
hardcore to the bone
pi_167173447
Ik verdubbel mijn inzet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_167173478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Ik ben altijd serieus. Ik kan het mezelf echt niet meer permitteren om grappen te maken nu.
Je bent wel bij psychiaters geweest? hebben dje je onderzocht? medicijnen voorgeschreven? En wat dan?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_167173502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Waarom zou jij wereldberoemd worden?
pi_167173529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zou jij wereldberoemd worden?
Lijkt me niet echt relevant. Kunnen we niet proberen naar de kern van TS zijn vraagastuk proberen te kijken?
pi_167173535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Ik denk ook niet. Hij heeft ook al gelijk door hoe het quoten werkt. Ik had even nodig om hier wat dingen uit te vogelen. Niet omdat ik digibeet ben, maar het is gewoon anders.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167173541
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt relevant. Kunnen we niet proberen naar de kern van TS zijn vraagastuk proberen te kijken?
Dat met die theezakjes?
pi_167173555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij begint het probleem dat hij zich meer een meisje voelt paar pagina's later is hij de enige levende in een wereld vol met robotten ofzo?
Dit topic en jouw reactie wekt wel de indruk dat er misschien meer in de wereld is, maar ik moet het wel afwachten. Als dit topic ook doodbloedt, is mijn laatste hoop om in contact te komen met een andere levende ziel niet erg groot meer. Als er uit dit topic de wens ontstaat om andere onderwerpen die binnen dit topic kort werden aangestipt te bespreken, wie weet waar het op uitloopt. Vind je het erg als ik je als een robot zie?
hardcore to the bone
pi_167173556
Een narcistische 'transgender' die homofoob is?
Ik vind dit erg frappant en ongeloofwaardig...

Maar om het toch intopic te houden.
Wat wil je van mensen op het internet als je mobiels wil ruilen en zomaar horloges weggeeft?

Wat doe je de hele dag? Praat je met niemand? Heb je hobby's?
pi_167173567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Dit topic en jouw reactie wekt wel de indruk dat er misschien meer in de wereld is, maar ik moet het wel afwachten. Als dit topic ook doodbloedt, is mijn laatste hoop om in contact te komen met een andere levende ziel niet erg groot meer. Als er uit dit topic de wens ontstaat om andere onderwerpen die binnen dit topic kort werden aangestipt te bespreken, wie weet waar het op uitloopt. Vind je het erg als ik je als een robot zie?
Je zei dat je geen grapjes meer zou maken.
pi_167173649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Een narcistische 'transgender' die homofoob is?
Ik vind dit erg frappant en ongeloofwaardig...
TS is heul niet transgender. TS is op zoek naar zijn identiteit en heeft bepaald dat daar op dit moment het beeld 'meisje' daar het beste bij past op grond van prettige herinneringen aan meisjes in zijn jeugd. Dit geeft de TS een gevoel van veiligheid. TS heeft geen kritiek op zijn eigen lichaam of seksuele voorkeur.
pi_167173657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Ja ik dit ook :p
Als je het ter vermaak leest is dat iig. positief. Wellicht dat je het dan serieus kunt gaan nemen na verloop van tijd als je iets meer weet over de achtergrond ervan.
hardcore to the bone
pi_167173685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Als je het ter vermaak leest is dat iig. positief. Wellicht dat je het dan serieus kunt gaan nemen na verloop van tijd als je iets meer weet over de achtergrond ervan.
Van jouw theorie dat ik een robot ben?
pi_167173698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja zoiets idd. Volgens mij heeft hij gewoon nogal erge psychische issues.
Het enige echte psychische issue dat ik heb is dat ik helemaal alleen sta en geen vriendinnen om me heen heb die me kunnen steunen en het voor me opnemen als ik het moeilijk heb.
hardcore to the bone
pi_167173715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Tip: negeer de mensen die hier alleen zijn om je uit te lachen. Iedereen hier zal je in min of meerdere mate een rare snuiter vinden, maar er zullen best mensen zijn die serieus mee willen denken. Als je op al die trolls in gaat, raakt het gesprek vertroubeld en wordt het lastiger het verhaal te volgen.
pi_167173732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

TS is heul niet transgender. TS is op zoek naar zijn identiteit en heeft bepaald dat daar op dit moment het beeld 'meisje' daar het beste bij past op grond van prettige herinneringen aan meisjes in zijn jeugd. Dit geeft de TS een gevoel van veiligheid. TS heeft geen kritiek op zijn eigen lichaam of seksuele voorkeur.
Waarom kleed hij zich als een meisje dan?
Dat noem ik transgender, en zou geen andere benaming weten.
pi_167173764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:11 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Het enige echte psychische issue dat ik heb is dat ik helemaal alleen sta en geen vriendinnen om me heen heb die me kunnen steunen en het voor me opnemen als ik het moeilijk heb.
Je staat niet enkel alleen, je hebt helemaal niemand om jouw heen. Dat is een ongezonde situatie. Ik weet niet waarom je fixeert enkel op contacten met het vrouwelijke geslacht, en wil daar ook niet over oordelen, maar in jouw geval zou ik iedere vriendschap proberen aan te nemen.
pi_167173777
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:13 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waar doet hij dat dan? Hij heeft het enkel over een meisjes-jas. Niet dat hij in een rokje loopt.
pi_167173824
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:15 schreef vaduz het volgende:

[..]

Waar doet hij dat dan? Hij heeft het enkel over een meisjes-jas. Niet dat hij in een rokje loopt.
Hij zegt ook dat hij zijn haar als een meisje doet.
Hoe hij zich veder kleed weet ik ook niet, misschien kan ts hier duidelijker over zijn?
pi_167173936
Dat denken en voelen als een meisje is wat mij betreft niet echt een probleem. Zijn gedachte dat hij de enige levende in een wereld is met robots wel lijkt mij... .
pi_167173939
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:13 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat noem ik transgender, en zou geen andere benaming weten.
Transgender is iemand die in het fysieke proces zit om van geslacht te veranderen.
Travestiet komt al meer in de buurt.
pi_167173959
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Het is dat we geen diagnoses meer mogen roepen, anders had ik ingezet op psychose.
Ja ik ook. Na dit laatste verhaal wel.
pi_167173971
Maar los daarvan: TS ga goede hulp zoeken want dat heb je overduidelijk nodig.
pi_167173997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Van jouw theorie dat ik een robot ben?
Het zou kunnen dat je een biologische machine bent die is uitgerust met een universeel cognitief systeem. Een universeel coginitief systeem die in principe ook in het computerbrein van een mechanische robot geimplenteerd zou kunnen worden. Je zou dan kunnen zeggen dat je een ziel hebt, net als alle universele cognitieve systemen, omdat je er in die theorie ook vanuit kunt gaan dat alle autonoom bewegende wezens (dieren dus) uitgerust zijn met hetzelfde universele cognitieve systeem, hoewel misschien met minder processing capaciteit dan de mens, die de meeste processing capaciteit heeft van alle biologisch geevolueerde cognitieve systemen. Je zou ervan uit kunnen gaan dat cognitie een universeel principe is dat ook op andere planeten tot ontwikkeling kan komen en dat het basisprincipe van cognitie in al het leven in het universum hetzelfde functioneert.
hardcore to the bone
pi_167174021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:23 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat je een biologische machine bent die is uitgerust met een universeel cognitief systeem. Een universeel coginitief systeem die in principe ook in het computerbrein van een mechanische robot geimplenteerd zou kunnen worden. Je zou dan kunnen zeggen dat je een ziel hebt, net als alle universele cognitieve systemen, omdat je er in die theorie ook vanuit kunt gaan dat alle autonoom bewegende wezens (dieren dus) uitgerust zijn met hetzelfde universele cognitieve systeem, hoewel misschien met minder processing capaciteit dan de mens, die de meeste processing capaciteit heeft van alle biologisch geevolueerde cognitieve systemen. Je zou ervan uit kunnen gaan dat cognitie een universeel principe is dat ook op andere planeten tot ontwikkeling kan komen en dat het basisprincipe van cognitie in al het leven in het universum hetzelfde functioneert.
En dit slaat allemaal niet op jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')