quote:
Okee, om m'n verhaal op pagina 1 te continueren (ik heb er niet echt zin in maar ok),
Toen werd er plotseling een zakje groene thee neergelegd door iemand bij m'n studievereniging, die ik zag als een geschenk uit de hemel omdat ik dacht dat het een geschenk voor mij van dat Chinese meisje was, omdat ik altijd maar als enige elke dag een uur lang in de zitruimte een boek zat te lezen nadat ik m'n brood en een sinaasappel had gegeten en een kop zwarte thee had gedronken zonder enige contact met wie dan ook, en omdat ze dacht dat ik me nog wel herinnerde dat ze zei dat groene thee goed was, 2 jaar geleden, in een andere studieruimte van een andere vereniging in een ander gebouw toen ik mezelf nog niet zo voor haar had afgesloten, en na een droom waarin stap voor stap steeds meer dingen uit mijn leven verdwijnde, besloot ik dit lieve gebaar te beantwoorden met een nieuw zelfgekocht zakje groene thee met daarom de woorden geschreven "Take care" (met een vulpen). Het zakje thee was de volgende dag (volgens mij) weg en prompt stond er de volgende dag een complete doos groene thee (with lemon). Ik wist niet echt goed wat ik hiermee aanmoest, maar ik zag dat er na verloop van de dagen steeds meer zakjes uit verdwenen (waarbij ik aannam dat zij die er steeds uithaalde aangezien niemand bij onze studievereniging ook maar iets geeft om groene thee), en op een goede dag waren in eens alle resterende zakjes weg, en zat er nog 1 zakje thee in het doosje. Ik dacht dat het manipulatie was en besloot maar er niks meer mee te doen of van te denken. Vervolgens (een dag later) was de groene thee weg en stond er een koffiekan onder de theemuts waar vroeger altijd de kan met zwarte thee onder stond, en ik ging er vanuit dat zij dat had gedaan omdat ze beledigd was dat ik niet meer had gereageerd op de groene thee, of op haar was afgestapt. Toen heb ik een nieuwe doos groene thee (with lemon) gekocht en neergezet op de bar (die bij gelegenheid werd verplaatst naar andere ruimtes of buiten om te tappen) waar het doosje groene thee ook was neergezet. De volgende dag was er prompt een doos citroenthee neergezet. Dit heb ik vervolgens de dag daarop weer beantwoord door de doos groene thee met citroensmaak weg te halen en te vervangen door een doos zuivere groene thee van de toko. Wat volgde kan ik me op dit moment niet meer helemaal herinneren, zoals ik wel meer moeite heb om alle details van wat er in die tijd gebeurd is te herinneren (dit was in 2008, dus ruim 8 jaar geleden). Maar waar het op neerkwam was dat uiteindelijk ik elke week een nieuw doosje groene thee neerzette bij de studievereniging, en een ander of andere mensen (ik ging er dus vanuit dat zij het was) of een wonder heeft er voor gezorgd dat er steeds 4 andere soorten thee bij stonden, in de kleuren rood, geel, oranje en paars (fruitsmaken dus). Ik kon dit wel begrijpen aangezien ik heel helder heb gezien *hoeveel* jongens interesse in haar hadden in 2006 en ik nog (voor mijn gevoel dan) met haar omging. Ik zag haar dus voorgesteld als het doosje zuivere groene thee (de groene thee with lemon in eerste instantie zag ik als haar en haar vriendje waar ze in of na 2006 een relatie mee kreeg) en de jongens van TN gesymboliseerd door de verschillende kleuren thee met fruitsmaak die om haar heen verzameld waren en haar bewonderde.
Nou goed, het is nog een heel verhaal dus ik wil eerst van iemand horen dat ik ermee moet doorgaan of stoppen.