abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167172933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahahah ja die had ik gelezen toen die hier stond. Die arme jongen :p
Die laatste twee alinea's maakten het verhaal ongeloofwaardig :') :D
pi_167172946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij begint het probleem dat hij zich meer een meisje voelt paar pagina's later is hij de enige levende in een wereld vol met robotten ofzo?
Soort deluzion, die zich onmenselijk voelt ofzo :')
pi_167172949
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Die laatste twee alinea's maakten het verhaal ongeloofwaardig :') :D
Van deze OP?

Het obsessief iets verzamelen vind ik trouwens niet eens zo vreemd.
pi_167172952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij begint het probleem dat hij zich meer een meisje voelt paar pagina's later is hij de enige levende in een wereld vol met robotten ofzo?
Dat is wel vaker zo met mensen met een psychisch probleem. Ze weten dat ze anders zijn, maar ze zien vaak niet waar het probleem echt ligt. Zou mij meer verbazen als iemand gedetailleerd zijn probleem kon beschrijven.
pi_167172962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo met mensen met een psychisch probleem. Ze weten dat ze anders zijn, maar ze zien vaak niet waar het probleem echt ligt. Zou mij meer verbazen als iemand gedetailleerd zijn probleem kon beschrijven.
Of het is verzonnen? :P
pi_167172966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ja zoiets idd. Volgens mij heeft hij gewoon nogal erge psychische issues.
pi_167172970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Van deze OP?

Het obsessief iets verzamelen vind ik trouwens niet eens zo vreemd.
Nee met die poppen. Dat ie ze op zijn parkeerplaats vond. Toen dacht ik van ja tuurlijk. Keep on dreaming :') _O-
pi_167172978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of het is verzonnen? :P
Zou mij verbazen, maar weten doe je het nooit.
pi_167172981
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee met die poppen. Dat ie ze op zijn parkeerplaats vond. Toen dacht ik van ja tuurlijk. Keep on dreaming :') _O-
Ik heb het niet helemaal gelezen. Sommige dingen klik ik snel weer weg :p
pi_167172995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gelezen. Sommige dingen klik ik snel weer weg :p
Nja, zoiets lees ik vooral ter vermaak :P
pi_167173071
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nja, zoiets lees ik vooral ter vermaak :P
quote:
Iemand die de wereld ziet als bestaande uit louter robots en alien scum, en zelf dus een robot moet worden om in de wereld te kunnen gaan functioneren. Cybernetische sturing. Alles op alles.

Niet alleen de robots hebben cybernetische sturing (zo waargenomen), de hele consumptiemaatschappij kan gezien worden als een cybernetisch mechanisme. Maar ook dit is weer een andere discussie die wellicht beter in een apart topic besproken kan worden als je (of anderen) daar interesse in hebben.]
Ja ik dit ook :p
pi_167173115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Ja ik dit ook :p
pi_167173172
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef Veldmedewerker het volgende:

[..]

Uiteraard, maak je verhaal maar af :) Ik ben erg benieuwd!
Okee, om m'n verhaal op pagina 1 te continueren (ik heb er niet echt zin in maar ok),
Toen werd er plotseling een zakje groene thee neergelegd door iemand bij m'n studievereniging, die ik zag als een geschenk uit de hemel omdat ik dacht dat het een geschenk voor mij van dat Chinese meisje was, omdat ik altijd maar als enige elke dag een uur lang in de zitruimte een boek zat te lezen nadat ik m'n brood en een sinaasappel had gegeten en een kop zwarte thee had gedronken zonder enige contact met wie dan ook, en omdat ze dacht dat ik me nog wel herinnerde dat ze zei dat groene thee goed was, 2 jaar geleden, in een andere studieruimte van een andere vereniging in een ander gebouw toen ik mezelf nog niet zo voor haar had afgesloten, en na een droom waarin stap voor stap steeds meer dingen uit mijn leven verdwijnde, besloot ik dit lieve gebaar te beantwoorden met een nieuw zelfgekocht zakje groene thee met daarom de woorden geschreven "Take care" (met een vulpen). Het zakje thee was de volgende dag (volgens mij) weg en prompt stond er de volgende dag een complete doos groene thee (with lemon). Ik wist niet echt goed wat ik hiermee aanmoest, maar ik zag dat er na verloop van de dagen steeds meer zakjes uit verdwenen (waarbij ik aannam dat zij die er steeds uithaalde aangezien niemand bij onze studievereniging ook maar iets geeft om groene thee), en op een goede dag waren in eens alle resterende zakjes weg, en zat er nog 1 zakje thee in het doosje. Ik dacht dat het manipulatie was en besloot maar er niks meer mee te doen of van te denken. Vervolgens (een dag later) was de groene thee weg en stond er een koffiekan onder de theemuts waar vroeger altijd de kan met zwarte thee onder stond, en ik ging er vanuit dat zij dat had gedaan omdat ze beledigd was dat ik niet meer had gereageerd op de groene thee, of op haar was afgestapt. Toen heb ik een nieuwe doos groene thee (with lemon) gekocht en neergezet op de bar (die bij gelegenheid werd verplaatst naar andere ruimtes of buiten om te tappen) waar het doosje groene thee ook was neergezet. De volgende dag was er prompt een doos citroenthee neergezet. Dit heb ik vervolgens de dag daarop weer beantwoord door de doos groene thee met citroensmaak weg te halen en te vervangen door een doos zuivere groene thee van de toko. Wat volgde kan ik me op dit moment niet meer helemaal herinneren, zoals ik wel meer moeite heb om alle details van wat er in die tijd gebeurd is te herinneren (dit was in 2008, dus ruim 8 jaar geleden). Maar waar het op neerkwam was dat uiteindelijk ik elke week een nieuw doosje groene thee neerzette bij de studievereniging, en een ander of andere mensen (ik ging er dus vanuit dat zij het was) of een wonder heeft er voor gezorgd dat er steeds 4 andere soorten thee bij stonden, in de kleuren rood, geel, oranje en paars (fruitsmaken dus). Ik kon dit wel begrijpen aangezien ik heel helder heb gezien *hoeveel* jongens interesse in haar hadden in 2006 en ik nog (voor mijn gevoel dan) met haar omging. Ik zag haar dus voorgesteld als het doosje zuivere groene thee (de groene thee with lemon in eerste instantie zag ik als haar en haar vriendje waar ze in of na 2006 een relatie mee kreeg) en de jongens van TN gesymboliseerd door de verschillende kleuren thee met fruitsmaak die om haar heen verzameld waren en haar bewonderde.

Nou goed, het is nog een heel verhaal dus ik wil eerst van iemand horen dat ik ermee moet doorgaan of stoppen.
hardcore to the bone
pi_167173205
Woah, het verhaal mist leestekens.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_167173257
TS, je zegt dat je wel contact hebt gehad in de psychiatrie, dus je bent wel ergens voor behandeld? Waarvoor?
pi_167173286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:54 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Vind ik niet erg. Iedereen mag weten wie ik ben en waar ik voor sta, en wat ik gezegd heb.
Of jij bent hem niet, maar gebruikt zijn naam om hem te naaien.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167173289
Het is dat we geen diagnoses meer mogen roepen, anders had ik ingezet op psychose.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:55:25 #118
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167173290
Ik kan er niets mee :P Helaas, had graag iets meer uitleg gezien.
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
  woensdag 7 december 2016 @ 19:56:18 #119
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167173315
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Het is dat we geen diagnoses meer mogen roepen, anders had ik ingezet op psychose.
Toch doen hé..
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
pi_167173324
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:56 schreef Veldmedewerker het volgende:

[..]

Toch doen hé..
:7
  woensdag 7 december 2016 @ 19:56:52 #121
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167173327
Ik denk eerder dat mijn reactie in het verkeerde keelgat geschoten is?
pi_167173333
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:55 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Of jij bent hem niet, maar gebruikt zijn naam om hem te naaien.
Ook een optie.
pi_167173347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Op FOK! hebben we daar een heel mooi systeem voor, twee zelfs: DM en PM, oftewel persoonlijke berichten. Er zijn genoeg topics hier met meetings te vinden.

Bekend worden op internet in de zin dat mensen weten wie je bent is simpel: doen wat jij doet, namelijk onder je eigen naam posten. Je geeft vrij wat je wilt, maar het is wel handig na te denken over de gevolgen die het kan hebben.

Internet en het echte leven zijn natuurlijk twee compleet verschillende werelden. Het is niet zo dat wanneer je actief bent op een forum als dit, dat je isolement dan ineens doorbroken is.Sterker nog, hier zijn genoeg voorbeelden te vinden van mensen die eigenlijk heel eenzaam zijn, maar hier alleen komen voor de aandacht.

Als je graag weer een sociaal leven wilt opbouwen zou ik je aanraden dat via het echte leven te doen. Oftewel door naar meets te gaan met mensen die je via internet kent, oftewel door in het echte leven dingen te ondernemen en daar mensen te ontmoeten. Bijvoorbeeld bij een hobbyclub of studentenvereniging.
Ik heb al veel nagedacht over de gevolgen die het (voor mij en de wereld) zou kunnen hebben als ik wereldberoemd word. O.a. dat ik met de bus (en misschien de rest van het OV) kan blijven reizen zonder gestoord te worden, over straat kan blijven lopen, winkels in en uit kan blijven gaan, en gewoon mijn eigen gang kan blijven gaan en aan mijn eigen dingen kan blijven werken ten bate van de wereld. Ik denk dat dit mogelijk is door mijn stricte zelfcultivering waarvoor ik jaren de tijd heb gehad om in volledige isolatie te kunnen ontwikkelen, me ervan bewust blijvend dat er wel eens een tijd zou kunnen gaan aanbreken dat iedereen in de wereld mij van naam en van gezicht kent, en weet wat ik gezegd en geschreven heb en waar ik voor sta. Zoals Michael Jackson zegmaar, alleen dan als meisje.

Als jij naar die meetings gaat wil ik er wel over nadenken om er ook een keer op te komen dagen, maar anders weet ik het niet zo. Ik ken verder niemand op Fok! buiten de mensen van de reacties in dit topic, nog los van het feit dat het bijna allemaal mannen zijn en bijna geen vrouwen. Ik heb niet echt een hobby op dit moment die ik zou kunnen ontplooien binnen een daarvoor bestemde club, en studentenvereniging heb ik je al over geantwoord.
hardcore to the bone
pi_167173383
Doorgaan, maar probeer wel leestekens en enters te gebruiken.
pi_167173403
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:22 schreef Fatoeman het volgende:
Waarom geef je je horloge weg. Dat slaat toch nergens op. Überhaubt dat het begon om een telefoon ruilen. Wtf doe ff normaal ofzo :')
Ik vond dat ik haar niet meer nodig had als herinnering aan een meisje van de middelbare school waar ik ook geen contact meer mee kon krijgen en aangezien ze eerder had gevraagd of ze mijn horloge mocht dragen.
hardcore to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')