abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167162616
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch wel vreemd

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 07-12-2016 10:35:49 ]
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167162752
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat doen ze niet. Kinderen zijn welkom, maar ze richten zich niet specifiek op kinderen. Volgens mij is de doelgroep meer hipster-twintigers.
Ze komen er in ieder geval. Ik zie vooral families en de combinatie met Ping Pong. Tenzij je het als sport speelt heb je dat als twintiger na een tijdje wel gezien. Maar goed, dat maakt verder ook niet veel uit: het is een tent waar regelmatig (kleine) kinderen vertoeven en de "all ages" poster maakt duidelijk dat ze ook op de feestjes welkom zijn.

N.B.: daar is in principe niets mis mee. Pas als er daarbij ook een zweem van seks hangt en er nogal wat symbolen/kunst is waarbij seks met kinderen centraal staat, dan is dat voor mij aanleiding om zo'n tent eens kritisch te bekijken. Bij voorkeur door de politie, maar ook de media heeft de functie om op informatieve wijze onderzoek te doen.
pi_167162774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:45 schreef Yiha3 het volgende:
[ afbeelding ]

toch wel vreemd
Dat klopt, tot je je wat meer inleest in de kunstenares zelf. Die heeft een soort van extreme schizofrenie, ze heeft letterlijk meerdere persoonlijkheden ontwikkeld om om te kunnen gaan met bepaalde traumatische ervaringen.

Een van die ervaringen was misbruik, ze is op zeer jonge leeftijd herhaaldelijk misbruikt. Dit soort schilderijen zijn een manier om haar eigen ervaringen een plaats te geven en er mee te kunnen leven.

Aan betekenis van kunst heeft Reddit, 4chan of BNW verder geen boodschap natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167162807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ze komen er in ieder geval. Ik zie vooral families en de combinatie met Ping Pong. Tenzij je het als sport speelt heb je dat als twintiger na een tijdje wel gezien. Maar goed, dat maakt verder ook niet veel uit: het is een tent waar regelmatig (kleine) kinderen vertoeven en de "all ages" poster maakt duidelijk dat ze ook op de feestjes welkom zijn.

N.B.: daar is in principe niets mis mee. Pas als er daarbij ook een zweem van seks hangt en er nogal wat symbolen/kunst is waarbij seks met kinderen centraal staat, dan is dat voor mij aanleiding om zo'n tent eens kritisch te bekijken. Bij voorkeur door de politie, maar ook de media heeft de functie om op informatieve wijze onderzoek te doen.
Ja, er komen kinderen. Dat maakt nog niet dat die zaak zich op kinderen richt, zoals je eerder aangaf. Albert Heijn richt zich ook niet op kinderen.
pi_167162836
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt, tot je je wat meer inleest in de kunstenares zelf. Die heeft een soort van extreme schizofrenie, ze heeft letterlijk meerdere persoonlijkheden ontwikkeld om om te kunnen gaan met bepaalde traumatische ervaringen.

Een van die ervaringen was misbruik, ze is op zeer jonge leeftijd herhaaldelijk misbruikt. Dit soort schilderijen zijn een manier om haar eigen ervaringen een plaats te geven en er mee te kunnen leven.

Aan betekenis van kunst heeft Reddit, 4chan of BNW verder geen boodschap natuurlijk.
klinkt als een mk-ultra slachtoffer (trauma based mind control)

God hebbe haar ziel.
pi_167162855
Ik was even vergeten dat BNW overal een BNW-verklaring voor heeft.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:02:11 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167162905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:54 schreef Poolbal het volgende:

Ze komen er in ieder geval. Ik zie vooral families en de combinatie met Ping Pong. Tenzij je het als sport speelt heb je dat als twintiger na een tijdje wel gezien.

Vraag maar eens aan Susan Sarandon hoe groot tafeltennis in de VS is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167162925
quote:
15s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou Chuck-e-Cheese helemaal verdacht maken.

Voor mij is het vrij logisch:

Een man (of vrouw) in een pak die kinderen vermaakt; geen probleem.
Dezelfde man die van kinderen houdt; geen probleem.
Dezelfde man die een Instagram heeft met foto's van kinderen; geen probleem.
Dezelfde man die graag naar kinky sexfeesten gaat of zelfs Satanistische rituelen bijwoont; geen probleem.
Andere mensen die op zijn Instagram suggestieve opmerkingen maken; geen probleem niet zijn schuld.
Dezelfde man die deelneemt aan zulke opmerkingen; onprettig.
Dezelfde man die thuis kunst heeft hangen waarbij pedoseksualiteit wordt gesuggereerd of zelfs afgebeeld lijkt te worden; vanaf hier zou ik als baas van deze mascotte achter mijn oren krabben.
Dezelfde man die connecties blijkt te hebben met veroordeelde pedo's; ik ga een onderzoek starten om te kijken of er zaken zijn gebeurd die het licht niet verdragen.

Ter verduidelijking: hij hoeft nog niet eens ontslagen te worden, maar wel wil ik zeker weten of er niet meer aan de hand is. Ik begrijp niet waarom dat ZO verschrikkelijk is en waarom dat ZO ontzettend vreemd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poolbal op 07-12-2016 10:08:55 ]
pi_167162940
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:59 schreef Ludachrist het volgende:
Ik was even vergeten dat BNW overal een BNW-verklaring voor heeft.
voor mainstream ga je maar naar NWS
pi_167162962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:14 schreef KoosVogels het volgende:
Hard bewijs is er niet, maar toch worden doodnormale verdacht gemaakt. En niet zo'n klein beetje ook. Het is immers nogal wat om beschuldigd te worden van kindermisbruik.
Dit dus. Diegenen die dit gestart en gevoed hebben moeten gepakt worden voor laster en smaad. Zelfs met valse beschuldigingen blijft dit altijd om je heen hangen.
pi_167162974
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is al zo vaak gezegd maar het wordt altijd genegeerd. Want dan valt de hoax bubbel uit elkaar.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:07:42 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167162980
Nog iets van de bizarre kunst van Marina. Wordt een mooi (pizza?) punt uit de edele delen gesneden. Pcp bedankt voor je goede posts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167163002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:58 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

klinkt als een mk-ultra slachtoffer (trauma based mind control)

God hebbe haar ziel.
Misbruik kan niet gewoon misbruik zijn?

Het is veel waarschijnlijker dat zij jaren terug al ter voorbereiding op pizza gate is brainwashed? Zeg je dat nu echt?

My god...
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 10:09:24 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167163013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog iets van de bizarre kunst van Marina. Wordt een mooi (pizza?) punt uit de edele delen gesneden. Pcp bedankt voor je goede posts.

SPOILER
Weet je zeker dat het geen illuminati driehoek is?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167163023
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Voor mij is het vrij logisch:

Een man (of vrouw) in een pak die kinderen vermaakt; geen probleem.
Dezelfde man die van kinderen houdt; geen probleem.
Dezelfde man die een Instagram heeft met foto's van kinderen; geen probleem.
Dezelfde man die graag naar kinky sexfeesten gaat of zelfs Satanistische rituelen bijwoont; geen probleem.
Andere mensen die op zijn Instagram suggestieve opmerkingen maken; geen probleem niet zijn schuld.
Dezelfde man die deelneemt aan zulke opmerkingen; onprettig.
Dezelfde man die thuis kunst heeft hangen waarbij pedoseksualiteit wordt gesuggereerd of zelfs afgebeeld lijkt te worden; vanaf hier zou ik als baas van deze mascotte achter mijn oren krabben.
Dezelfde man die connecties blijkt te hebben met veroordeelde pedo's; ik ga een onderzoek starten om te kijken of er zaken zijn gebeurd die het licht niet verdragen.

Ter verduidelijking: hij hoeft nog niet eens ontslagen te worden, maar wel wil ik zeker weten of er niet meer aan de hand is. Ik begrijp niet waarom dat ZO verschrikkelijk is en waarom dat ZO ontzettend vreemd is.
Er mag best onderzoek naar worden gedaan, het probleem is echter dat veel gekke Amerikanen geen zin hebben om de uitkomsten af te wachten. Die hebben hun conclusies al getrokken, met alle gevolgen van dien. De ondernemer in kwestie wordt bedreigd en afgelopen zondag stond er zelfs een man met een machinegeweer in de zaak.

Onderzoek doen heeft bovendien geen zin. Als de autoriteiten constateren dat de hele verdachtmaking slaat als een lul op een drumstel, dan wordt geroepen dat de elite uit de wind wordt gehouden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167163028
Eigenlijk zou iedereen die over kunst mee wil praten verplicht twee algemene boeken erover moeten lezen.
pi_167163034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:

SPOILER
Heeft niks met kinderen te maken verder, dus waarom je dit erbij sleept?

Het argument "ik begrijp de kunst van een ander niet" betekent niet meteen dat het satanisten/kinderpooiers/aliens zijn he :)
  woensdag 7 december 2016 @ 10:14:03 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167163075
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heeft niks met kinderen te maken verder, dus waarom je dit erbij sleept?

Het argument "ik begrijp de kunst van een ander niet" betekent niet meteen dat het satanisten/kinderpooiers/aliens zijn he :)
Als jij niet verder kunt kijken daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben het gewend van je. Kunst joh je kan het zo gek maken als je wilt want je komt ermee weg want kunst.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167163084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er mag best onderzoek naar worden gedaan, het probleem is echter dat veel gekke Amerikanen geen zin hebben om de uitkomsten af te wachten. Die hebben hun conclusies al getrokken, met alle gevolgen van dien. De ondernemer in kwestie wordt bedreigd en afgelopen zondag stond er zelfs een man met een machinegeweer in de zaak.

Onderzoek doen heeft bovendien geen zin. Als de autoriteiten constateren dat de hele verdachtmaking slaat als een lul op een drumstel, dan wordt geroepen dat de elite uit de wind wordt gehouden.
De kans om goed onderzoek te doen is inderdaad voorbij. Dat dit zo in het hysterische is getrokken is echter maar voor een deel te verwijten aan degene die antwoord wilden op vragen. Voor een ander deel is het te wijten aan media die dit bij voorbaat hebben gelabeld als 'nepnieuws' en die meegingen in allerlei krankzinnige zaken die er door de wat minder labiele mensen bij gehaald zijn. In plaats van een artikel te schrijven dat in kaart brengt waar het om gaat en als journalist onderzoek te doen kwamen er artikelen als "Clinton zou babies verhandelen in Comet Pizza, we hebben het aan Alefantis gevraagd en hij vindt het onzin. Extreem rechts. Trump".

Overigens zie ik ook geen enkele relevantie in het filmpje van Ctrl-alt-delete.
pi_167163099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als jij niet verder kunt kijken daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben het gewend van je. Kunst joh je kan het zo gek maken als je wilt want je komt ermee weg want kunst.
Eigenlijk ben jij degene die alleen naar de beelden kijkt en daar conclusies aan verbindt zonder verder na te denken over de betekenis, dus ik weet niet waarop je anderen verwijt 'niet verder te kijken'.
pi_167163111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje het idee bij sommige vormen van kunst ja.

Overigens zijn er hele therapieen waarbij mensen hun traumatische ervaringen uittekenen of schilderen of boetseren om het te verwerken. Die zijn natuurlijk ook meteen verdacht? ;)
pi_167163119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:14 schreef Poolbal het volgende:

[..]

De kans om goed onderzoek te doen is inderdaad voorbij. Dat dit zo in het hysterische is getrokken is echter maar voor een deel te verwijten aan degene die antwoord wilden op vragen. Voor een ander deel is het te wijten aan media die dit bij voorbaat hebben gelabeld als 'nepnieuws' en die meegingen in allerlei krankzinnige zaken die er door de wat minder labiele mensen bij gehaald zijn. In plaats van een artikel te schrijven dat in kaart brengt waar het om gaat en als journalist onderzoek te doen kwamen er artikelen als "Clinton zou babies verhandelen in Comet Pizza, we hebben het aan Alefantis gevraagd en hij vindt het onzin".

Overigens zie ik ook geen enkele relevantie in het filmpje van Ctrl-alt-delete.
Er was geen bewijs. Wat had de media dan moeten doen? Die zaak direct aan de schandpaal moeten nagelen omdat een paar internet-rukkertjes denken een schandaal te hebben ontmaskerd?

Zelfs als iemand al zo goed als veroordeeld is, ga je als media voorzichtig om met de schuldvraag. Iemand is immers pas schuldig als diegene daadwerkelijk is veroordeeld door een rechter. En jij vindt dat de media de vage beschuldigingen serieus hadden moeten nemen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167163163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er was geen bewijs. Wat had de media dan moeten doen? Die zaak direct aan de schandpaal moeten nagelen omdat een paar internet-rukkertjes denken een schandaal te hebben ontmaskerd?

Zelfs als iemand al zo goed als veroordeeld is, ga je als media voorzichtig om met de schuldvraag. Iemand is immers pas schuldig als diegene daadwerkelijk is veroordeeld door een rechter. En jij vindt dat de media de vage beschuldigingen serieus hadden moeten nemen?
Trial by media is zelfs een realistisch probleem waardoor iemand zelfs mindering op straf kan krijgen meen ik. Dat maakt de complothoaxers ineens verdacht (als ik de pizza gate logica zelf toepas)
pi_167163164
BNW is bedoeld om dieper te graven om de waarheid te achterhalen niet om kunstboeken te lezen.
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 10:22:20 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167163183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:21 schreef Yiha3 het volgende:
BNW is bedoeld om dieper te graven om de waarheid te achterhalen niet om kunstboeken te lezen.
Wat als die waarheid in kunstboeken te vinden is?

Er mag wel gegraven worden maar alleen in geselecteerde bronnen :?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')