quote:Jah ik kom net terug van een feestje.. moet morgen werken.. daar hoorde ik die..
Op vrijdag 6 december 2002 23:23 schreef ZanderZ het volgende:[..]
Was dat niet van Guus Meeuwis? Ik wist niet dat er ook een house-versie van was
quote:Ey fenks a boel veeltjes
Op vrijdag 6 december 2002 23:23 schreef defender het volgende:[..]
Zoek hier eens
http://info.omroep.nl/ster?nav=uasnEsHCfDxDwDhE
Anyway, het programma was met Danny Rook en dan moesten een aantal kandidaten een bepaalde plaats opzoeken met hulp van mensen die via internet hun hielpen en uiteindelijk was het een ferry aan de noord franse kust en vanaf daar konden ze dan naar engeland.
Echter viel de laatste die aankwam af. Ik heb het programma dus maar 1 keer gezien omdat dat nou niet echt mijn favoriete televisie programma's zijn, maar de aftiteling bevatte een leuk muzieknummer.
Welke televisiekijker weet welk programma ik bedoel of eigenlijk beter, welk nummer ik bedoel want daar gaat het natuurlijk om.
Klinkt erg vaag, maar ik hoop dat er bij iemand toch een lampje gaat branden.
Als, in de film, Mia thuis komt samen met vincent na hun etentje gaat Vincent even naar het toillet en loopt Mia naar de stereo. Ze zet een nummer op en begint erop te dansen en mee te zingen.
Hoe heet dit nummer??
Alvast bedankt!!
quote:Da's volgens mij Neil Diamond?
Op zaterdag 7 december 2002 18:48 schreef deijsje het volgende:
Aangezien er genoeg Pulp Ficiton fans zijn denk ik dat er vast wel iemand een antwoord op mijn vraag heeft:Als, in de film, Mia thuis komt samen met vincent na hun etentje gaat Vincent even naar het toillet en loopt Mia naar de stereo. Ze zet een nummer op en begint erop te dansen en mee te zingen.
Hoe heet dit nummer??
Alvast bedankt!!
Girl, you'll be a woman soon... *denk*
Yeps: http://denise-concert.tripod.com/ND-13.html
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 07-12-2002 18:54]
quote:Ja die is het! Dankjewel!!
Op zaterdag 7 december 2002 18:52 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's volgens mij Neil Diamond?
Girl, you'll be a woman soon... *denk*
Yeps: http://denise-concert.tripod.com/ND-13.html
quote:Volgens mij bedoel je Planet Race van RTL4. Titelsong daarvan is Silkstone - The rain has come
Op zaterdag 7 december 2002 12:27 schreef richardc het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar een nummer wat ik eens gehoord heb als theme van een programma. (volgens mij heeft het ook in de top40 gestaan want ik heb het ook eens op de radio gehoord)Anyway, het programma was met Danny Rook en dan moesten een aantal kandidaten een bepaalde plaats opzoeken met hulp van mensen die via internet hun hielpen en uiteindelijk was het een ferry aan de noord franse kust en vanaf daar konden ze dan naar engeland.
Echter viel de laatste die aankwam af. Ik heb het programma dus maar 1 keer gezien omdat dat nou niet echt mijn favoriete televisie programma's zijn, maar de aftiteling bevatte een leuk muzieknummer.Welke televisiekijker weet welk programma ik bedoel of eigenlijk beter, welk nummer ik bedoel want daar gaat het natuurlijk om.
Klinkt erg vaag, maar ik hoop dat er bij iemand toch een lampje gaat branden.
quote:www.ster.nl leert:
Op zaterdag 7 december 2002 18:53 schreef Tizmo het volgende:
Een klassiek nummer dat vroeger onder de WNF(of ander groen doel) spot zat,
tis heel bekend maar ik weet niet hoe het heet
Händel - Sarabande Suite 11 versie HWV 437
quote:Thank you dat is hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Give that man a sigar!
Op zaterdag 7 december 2002 19:20 schreef mouzzer het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je Planet Race van RTL4. Titelsong daarvan is Silkstone - The rain has come
quote:Heel veel informatie over films (zo ook de muziek) is te vinden op http://www.imdb.com
Aangezien er genoeg Pulp Ficiton fans zijn denk ik dat er vast wel iemand een antwoord op mijn vraag heeft:Als, in de film, Mia thuis komt samen met vincent na hun etentje gaat Vincent even naar het toillet en loopt Mia naar de stereo. Ze zet een nummer op en begint erop te dansen en mee te zingen.
Hoe heet dit nummer??
Alvast bedankt!!
whooohhooooo sheeeeeeeeeeeeeeeeeee's (duurt vrij lang die she's) s like a ..????......
dan een volgende stem
jeheeehheeee seeeeeeeeeeeee how she's flows.... (is volgens mij 4de zin alweer van het couplet)
kan me herinneren dat het 4 gasten naast elkaar op een stoel waren...
quote:Bart Peters & the Radio's - she goes na na.
Op zaterdag 7 december 2002 22:07 schreef atp-5 het volgende:
Gaat iets van zo:whooohhooooo sheeeeeeeeeeeeeeeeeee's (duurt vrij lang die she's) s like a ..????......
dan een volgende stem
jeheeehheeee seeeeeeeeeeeee how she's flows.... (is volgens mij 4de zin alweer van het couplet)
kan me herinneren dat het 4 gasten naast elkaar op een stoel waren...
[sub]*mp3 629kB[/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 07-12-2002 22:56]
quote:klopt
Op zaterdag 7 december 2002 22:54 schreef PHOBoS het volgende:
deze kan niet moeilijk zijn (hoop ik)
quote:Zo snel had ik 'm nou ook weer niet verwacht
Op zaterdag 7 december 2002 22:56 schreef ranja het volgende:[..]
klopt
Peter Schilling - Major Tom (vollig losgelöscht)
quote:Uhmmmmm.... dan moek ff nadenken...
Hoe heet dit nummer??
Alvast bedankt!!
quote:Kuch
Op zaterdag 7 december 2002 19:12 schreef WebForce het volgende:
Ik zoek de artiest & titel van dit nummer:Meer heb ik niet kunnen gappen, sorry:
quote:The Outhere Brothers - Boom Boom Boom
Op zaterdag 7 december 2002 19:12 schreef WebForce het volgende:
Ik zoek de artiest & titel van dit nummer:
Meer heb ik niet kunnen gappen, sorry:
Klik
Enwel,.. wanneer Vin Diesel met zijn Tsjechische Undercoveragent de discotheek bezoekt waar hij zo naar het "kantoor" van de crimineel loopt en om auto's gaat vragen.
Het nummer wat daar op dat moment gedraaid wordt,.. hoe heet die?
Staat trouwens niet in de songtrack playlist,.. helaas
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 08-12-2002 14:36]
Een paar jaar geleden tijdens de 'speedgarage'hype was er zo een hitje met van die chinese melodietjes en zo een typische speedgarage baslijn.
Iemand?
quote:187 Lockdown - Gunman
Op zondag 8 december 2002 11:29 schreef MurW het volgende:
Tja, ik zoek ook al een tijdje een nummer...Een paar jaar geleden tijdens de 'speedgarage'hype was er zo een hitje met van die chinese melodietjes en zo een typische speedgarage baslijn.
Iemand?
quote:kweet niet of dat hem is maar in ieder geval bedankt
Op zaterdag 7 december 2002 19:20 schreef DennisMoore het volgende:[..]
www.ster.nl leert:
Händel - Sarabande Suite 11 versie HWV 437
Het nummerske die je in het introotje hoort...
Edit: Lama, what it feels to be a girl ofzow...
Toch bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 08-12-2002 14:40]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |