'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
dwijlquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Hoer op bij de arbitrage, je hebt het zelf slecht gedaan, spreek je coach eens aan als je durft..
Ofja, Luuk, stel jezelf maar op non-actief, slappe dwijl.
Het vertoonde spel van PSV over zes wedstrijden niet?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, Rostov heeft een goede wedstrijd gehad tegen Bayern. Dat was beslissend
Altijd leukquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tegen rostov moet je gewoon 6 punten pakken die konden er echt geen klote van.
Dan thuis hopen dat je tegen Bayern/atleti 1 of 2 puntjes kan sprokkelen.
Simpele loting omdat ze de mazzel hadden groepshoofd te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
Vorig seizoen was een incident van PSV
Kuthomo onderwerpen bij Pauw.quote:
Neuh. Want Rostov kon er verder ook gewoon weinig van.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Het vertoonde spel van PSV over zes wedstrijden niet?
Misschien moet hier ook een vliegtuig neerstorten zodat we een nieuwe selectie krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eruit in de beker, eruit in Europa, achterstand in Europa en kijken naar doodsaai voetbal.
Wat kan het toch snel omdraaien allemaal
Zo dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moet hier ook een vliegtuig neerstorten zodat we een nieuwe selectie krijgen
Ik heb Siem niet een keer met volle overgave een duel aan zien gaan, altijd maar halfslachtig. Zo pijnlijkquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Alleen die kans voor Siem was redelijk groot, alleen kwam hij iets te laat aansjokken.
Go Ahead amice, Go Ahead.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit weekend hopelijk opnieuw tegen ADO.
Och god jouw UIquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Alleen die kans voor Siem was redelijk groot, alleen kwam hij iets te laat aansjokken.
Wat wil je ook met één long.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Siem niet een keer met volle overgave een duel aan zien gaan, altijd maar halfslachtig. Zo pijnlijk
Het meest schrijnende vond ik het hersenloze naar voren stormen zonder gebruik van middenveld. Voorzetten, voorzetten en voorzetten tegen muren. Dat werkte ook zo lekker tegen Atlético.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Siem niet een keer met volle overgave een duel aan zien gaan, altijd maar halfslachtig. Zo pijnlijk
Eehh, jawelquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Had geen reet uitgemaakt Luuk, als Rostov had verloren van Bayern.
Vooral met één PSV'er in de zestien met voor de rest acht Rostovianenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik het hersenloze naar voren stormen zonder gebruik van middenveld. Voorzetten, voorzetten en voorzetten tegen muren. Dat werkte ook zo lekker tegen Atlético.
Rechterrijtjequote:Op dinsdag 6 december 2016 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
In welke league speelt PSV na de winter?
Jupiler League.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
In welke league speelt PSV na de winter?
En dan was PSV dus 3e geworden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Had Rostov hetzelfde gespeeld met hetzelfde resultaat.
Precies.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Had Rostov hetzelfde gespeeld met hetzelfde resultaat.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een walgelijk slechte wedstrijd. PSV speelt ook gewoon erbarmelijk. Nul idee. Vreselijke passmaps. Ajacied422 en ik kotsen hiervan.
Het is vroeg 1 april bij jouquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV naait het Nederlands voetbal. Het is te hopen dat Ajax gewoon weer kampioen wordt voortaan, altijd goed voor een overwinning. Bijvoorbeeld ook in een poule met de kampioen van Duitsland, Engeland en Spanje.
wat is dat zooitje daar in het midden voorin?quote:
Ajax mag eerst in de EL wel eens goed presterenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV naait het Nederlands voetbal. Het is te hopen dat Ajax gewoon weer kampioen wordt voortaan, altijd goed voor een overwinning. Bijvoorbeeld ook in een poule met de kampioen van Duitsland, Engeland en Spanje.
Vooral geen lef om via het middenveld te voetballen wat juist heel belangrijk is tegen zo'n elftal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat de veldbezetting van geen kanten klopt
Zag ik ook weinig tegen Roda.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral geen lef om via het middenveld te voetballen wat juist heel belangrijk is tegen zo'n elftal.
Zo zonde want ze kunnen opzich best aardige voetballers opstellen op het middenveld.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral geen lef om via het middenveld te voetballen wat juist heel belangrijk is tegen zo'n elftal.
Achterin matige voetballers, maar nog steeds kunnen ze wel een intentie etaleren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zonde want ze kunnen opzich best aardige voetballers opstellen op het middenveld.
Desnoods zet je iemand uit de jeugd er neer die wel aardig kan opbouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achterin matige voetballers, maar nog steeds kunnen ze wel een intentie etaleren.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik denk dat Cocu en de Boer een goed trainingsduo zouden vormen. Lekker veel balbezit...
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin. We floten Cocu uit vanwege wisselbeleid. Helemaal niet vanwege Siem.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Collide het volgende:
De winterstop is nog niet begonnen en PSV is al voor alles uitgeschakeld.
Voor het kampioenschap gaan ze nog wel meedoen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Collide het volgende:
De winterstop is nog niet begonnen en PSV is al voor alles uitgeschakeld.
Dan zul je toch tegen Ajax moeten winnen (of gelijkspelen).quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap gaan ze nog wel meedoen hoor.
Welnee, Ajax en Feyenoord gaan ook nog genoeg verspelen na de winterstop.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:05 schreef Collide het volgende:
[..]
Dan zul je toch tegen Ajax moeten winnen (of gelijkspelen).
Maandag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de loting voor de achtste finales eigenlijk?
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het alom geroemde Basel ook gewoon uitgeschakeld
Een gat van negen punten bij de winterstop zou wel extreem zijn. Dan moet PSV een heel goede tweede seizoenshelft draaien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, Ajax en Feyenoord gaan ook nog genoeg verspelen na de winterstop.
"Ajax moet een voorbeeld aan BASEL NEMEN!111"quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het alom geroemde Basel ook gewoon uitgeschakeld
Als Feyenoord ook de EL niet haalt en een rustigere speelprogramma krijgt denk ik dat dit best gaat meevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, Ajax en Feyenoord gaan ook nog genoeg verspelen na de winterstop.
Het zou kunnen als Cocu zijn denkwijze gaat aanpassen en met een leuke aankoop in de winter.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gat van negen punten bij de winterstop zou wel extreem zijn. Dan moet PSV een heel goede tweede seizoenshelft draaien.
Muah ik vind Feyenoord voetballend niet zo heel sterk, dus die gaan nog tegen genoeg puntverlies oplopen als het balletje net niet goed valt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Collide het volgende:
[..]
Als Feyenoord ook de EL niet haalt en een rustigere speelprogramma krijgt denk ik dat dit best gaat meevallen.
nee dan RB Salzburgquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
"Ajax moet een voorbeeld aan BASEL NEMEN!111"
Alleen maar gekk met FFP, schulden van hier tot Tokyo, oude kut ploeg, nauwelijks prestaties in Europa (meer).
duidelijke taal lijkt mijtwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 22:55:29Iets van een ploeg met internationale trekjes is in Nederland te bouwen, heeft #Cocu getoond. Meer niet, moet hij nu ervaren.#PSV #psvros reageer retweet
Henk zit vuistdiep in de reet van Cocu.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:12 schreef Evertjan het volgende:
duidelijke taal lijkt mijtwitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 22:55:29Iets van een ploeg met internationale trekjes is in Nederland te bouwen, heeft #Cocu getoond. Meer niet, moet hij nu ervaren.#PSV #psvros reageer retweet
Met een competente keeper hadden ze daar gewonnen. Karius kan niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kloppgod![]()
Al was dat dit weekend wel wat chanant met Liverpool
Dat is niveau Marsman ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een competente keeper hadden ze daar gewonnen. Karius kan niet.
iets mooier dan die van psv.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iets mooier dan die van psv.
wel een wat dun lijntje van Gomes naar Suarez
Dit is de eerste fatsoenlijke passmap van Barcelona dit seizoen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iets mooier dan die van psv.
wel een wat dun lijntje van Gomes naar Suarez
Zou L. Enrique het licht hebben gezien? Of komt het door onze bleke vriendquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dit is de eerste fatsoenlijke passmap van Barcelona dit seizoen.
Iniesta is het verschilquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou L. Enrique het licht hebben gezien? Of komt het door onze bleke vriend
Cillessen effect.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dit is de eerste fatsoenlijke passmap van Barcelona dit seizoen.
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 23:22:04Robert Maaskant analyseert de Europese deceptie van PSV. https://t.co/o3tSBwUKeD reageer retweet
Dat wist zelfs de potjes tegen Molden te overtreffen in humorgehalten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Celtic - Ajax was echt een genotspot vorig seizoen
Sanogo zijn schot staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat wist zelfs de potjes tegen Molden te overtreffen in humorgehalten.
Die kon hij ook op 5 man afleggen ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanogo zijn schot staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.
Staande voetquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Brammess het volgende:
Als ik Gerbrands was had ik mijn conclusies getrokken.
Wie moeten ze halen als opvolger? Pastoor?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Brammess het volgende:
Als ik Gerbrands was had ik mijn conclusies getrokken.
Zullen wel Langeler doorschuiven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten ze halen als opvolger? Pastoor?
Lijkt me ook wel iemand die bij een topclub snel toegeeft aan realisme.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zullen wel Langeler doorschuiven.
We weten allemaal dat Arsenal Bayern weer gaat loten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar de achtste finales.
Eerst even loting afwachten, ik heb geen zin in de zoveelste keer Arsenal-Bayernquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar de achtste finales.
nu sport aids maar bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het terugkijken op nu sport
Zo dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Hoop dat Copenhagen doorgaat. Tyfus Portugees voetbal.
Piep piepquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom durven ze PSV niet af te maken?
Dat zal bij VI wel gebeuren mag ik hopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlandse clubs kunnen in Europa niks fout doen, dat elftal kan net zo goed de holocaust opnieuw plegen en Ronald de Boer zal toch wel een nuance proberen te vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen in Europa niks fout doen, dat elftal kan net zo goed de holocaust opnieuw plegen en Ronald de Boer zal toch wel een nuance proberen te vinden.
Levende legende.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willems staat al klaar
Echt hemeltergend bizar voetbal gezien en alle pundits op TV wenen vrolijk mee met de PSV'ers.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen in Europa niks fout doen, dat elftal kan net zo goed de holocaust opnieuw plegen en Ronald de Boer zal toch wel een nuance proberen te vinden.
Die excuusjes zijn ook van hoog niveau. Naar hun kunnen gepresteerdquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt hemeltergend bizar voetbal gezien en alle pundits op TV wenen vrolijk mee met de PSV'ers.
FOX en RTL7 doen dit nog beterquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die excuusjes zijn ook van hoog niveau. Naar hun kunnen gepresteerd
RTL heeft dan ook het beste analyse team. Kenneth Perez kan beter maar naar Engeland gaan ofzo, enige die er wat van begrijpt bij FOX.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX en RTL7 doen dit nog beter
Morgen weer genieten van een galavoorstelling van Jong Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mij weer kapot geergerd deze avond.
Waarom ben ik sportliefhebber?
Die vertoning van PSV had net zoveel te maken met sport als formule 1 en wielrennen.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mij weer kapot geergerd deze avond.
Waarom ben ik sportliefhebber?
Darters leveren een betere prestatie....quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vertoning van PSV had net zoveel te maken met sport als formule 1 en wielrennen.
0,0 dus.
Dwijlquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Hoer op bij de arbitrage, je hebt het zelf slecht gedaan, spreek je coach eens aan als je durft..
Ofja, Luuk, stel jezelf maar op non-actief, slappe dwijl.
"Hoe het niet moet"quote:Op woensdag 7 december 2016 08:39 schreef Bugno het volgende:
Deze al voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
Elke trainer van een team die deze passing maps produceert dient gelijk op straat gekeild te worden
Die aanvalquote:Op woensdag 7 december 2016 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Hoe het niet moet"
Door Philip Cocu.
Met leren schrijven in groep 3 krijg je een 9 voor zo'n prachtige Uquote:Op woensdag 7 december 2016 08:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die aanval
De ontbrekende lijntjes van Pröpper en Rammelaar naar voren
Die gigantische stip van Moreno
quote:Op woensdag 7 december 2016 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met leren schrijven in groep 3 krijg je een 9 voor zo'n prachtige U
Dit is denk ik nog erger dan elftallen van Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:39 schreef Bugno het volgende:
Deze al voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
Elke trainer van een team die deze passing maps produceert dient gelijk op straat gekeild te worden
Want de heerschappij van ons aller Ajax gaat nu wel kriebelen? Nog voorstellen wie dan de boel moet leiden?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat cocu 2x kampioen is geworden, nu weer tijd voor een echte trainer bij psv
Iemand die wel een normale tactiek kan bedenken lijkt me een goed begin.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Want de heerschappij van ons aller Ajax gaat nu wel kriebelen? Nog voorstellen wie dan de boel moet leiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |