Echt? Het lijkt me zo bagger voor je rug en kun je wel op je zij liggen?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ligt super! Ik wil niet anders meer.
Haha, dat heb ik vandaag gedaan. 8:00quote:Op woensdag 7 december 2016 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik wel houd van uitslapen
.
Ik was rond half zes wakker, toen nog even in slaap gevallen tot half negen. En ik ben nog steeds moe en wat misselijkquote:Op woensdag 7 december 2016 08:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik vandaag gedaan. 8:00![]()
Diclo?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was rond half zes wakker, toen nog even in slaap gevallen tot half negen. En ik ben nog steeds moe en wat misselijk.
Vanmiddag worden mijn schoenen bezorgd en morgen mijn rok en blousje.
Ik denk tquote:Op woensdag 7 december 2016 08:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Diclo?
Spannendfoto's van de bezorger!
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachtenquote:Op woensdag 7 december 2016 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Het lijkt me zo bagger voor je rug en kun je wel op je zij liggen?
Wow.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachten
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachten
Na 4 mokken koffie, liever wat anders graagquote:Op woensdag 7 december 2016 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Goeiemorgen luitjes. Koffie?
Je ligt in een hangmat natuurlijk wel anders, denk dat t doek zich echt vormt en daardoor gelijke druk geeft. Onderzoek wees uit dat mensen in hangmat lekkerder en vaster slapen. Kan ik me wel iets bij indenken.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Goeiemorgen luitjes. Koffie?
Heb even zitten googelen en vond dit: https://www.luilak.nl/kan-je-in-een-hangmat-slapen/quote:Op woensdag 7 december 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ligt in een hangmat natuurlijk wel anders, denk dat t doek zich echt vormt en daardoor gelijke druk geeft. Onderzoek wees uit dat mensen in hangmat lekkerder en vaster slapen. Kan ik me wel iets bij indenken.
Mooi topper!quote:Op woensdag 7 december 2016 12:57 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik ook gevonden idd.
Mijn knie ziet er goed uit.
Met Samzz? Dat wil ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |