SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
Hahahaha issie zo klein joh?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
JA DAAG. BEN IK NOU HET VROUWTJE VANWEGE DIE 15CM VERSCHIL???? tssss
hoi vriendquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef Divje het volgende:
Goedenavond heren en dames van het goede leven
Swingersdream hier in groningenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:28 schreef DeMolay het volgende:
Ik ben Dislectysch....waar kan ik maten naaien![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapse brother from een other motherquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook wat anders doen.
Tot morgen.
*boks*quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Slaapse brother from een other mother
Ik ben er over 4.5 uur..loop via strandquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:43 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat slapen.
Ik ga ook!
Moet je nog een eindje zwemmen ook denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben er over 4.5 uur..loop via strand
Joh die hangmat van mij kan zo kou zijn die paar meter door noordzee overleef ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je nog een eindje zwemmen ook denk ik.
Je kan zoveel doen met tomaten. Door de pasta bijv. Bij elke pasta komen tomaten te pas. Het is bovendien nog supergezond ook. En het schijnt een slanksmaker te zijn vanwege de kalium die tomaten bevatten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef DeMolay het volgende:
ik heb een kist tomaten gekocht op de markt......heb teveeeeeeel
1 euro
goulash
ChilieCon Crane
moet nu maar tomaten soep worden
DiKKe
Dag Scrumgod, tot morgenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook wat anders doen.
Tot morgen.
Truste Samzquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:43 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat slapen.
Ik ga ook!
Ik twijfel een beetje over wat hier staat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh die hangmat van mij kan zo kou zijn die paar meter door noordzee overleef ik wel.
Joh samen is dar ding altijd warm. En knus.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over wat hier staat.
Een hangmat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh samen is dar ding altijd warm. En knus.
Ligt dat lekkerquote:
Jij bent vroegquote:Op woensdag 7 december 2016 05:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt dat lekker? Verbazing alom
.
Slecht geslapen hier. Mijn kuitspier doet pijn.
Ja, standaard wakker tussen half zes en zes. Net nog even geslapen, molletje hielp. Het een diclo gepakt en nu maar even eten.quote:
Ligt super! Ik wil niet anders meer.quote:Op woensdag 7 december 2016 05:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt dat lekker? Verbazing alom
.
Slecht geslapen hier. Mijn kuitspier doet pijn.
Mede-Vroege-Vogelquote:Op woensdag 7 december 2016 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, standaard wakker tussen half zes en zes. Net nog even geslapen, molletje hielp. Het een diclo gepakt en nu maar even eten.
Goodmorning.
Echt? Het lijkt me zo bagger voor je rug en kun je wel op je zij liggen?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ligt super! Ik wil niet anders meer.
Haha, dat heb ik vandaag gedaan. 8:00quote:Op woensdag 7 december 2016 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik wel houd van uitslapen
.
Ik was rond half zes wakker, toen nog even in slaap gevallen tot half negen. En ik ben nog steeds moe en wat misselijkquote:Op woensdag 7 december 2016 08:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik vandaag gedaan. 8:00![]()
Diclo?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was rond half zes wakker, toen nog even in slaap gevallen tot half negen. En ik ben nog steeds moe en wat misselijk.
Vanmiddag worden mijn schoenen bezorgd en morgen mijn rok en blousje.
Ik denk tquote:Op woensdag 7 december 2016 08:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Diclo?
Spannendfoto's van de bezorger!
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachtenquote:Op woensdag 7 december 2016 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Het lijkt me zo bagger voor je rug en kun je wel op je zij liggen?
Wow.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachten
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jazeker. Door je gewicht trek je het doek recht dus lig je ook recht. Geen rugklachten
Na 4 mokken koffie, liever wat anders graagquote:Op woensdag 7 december 2016 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Goeiemorgen luitjes. Koffie?
Je ligt in een hangmat natuurlijk wel anders, denk dat t doek zich echt vormt en daardoor gelijke druk geeft. Onderzoek wees uit dat mensen in hangmat lekkerder en vaster slapen. Kan ik me wel iets bij indenken.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Een stevige matras lijkt me op den duur beter maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Goeiemorgen luitjes. Koffie?
Heb even zitten googelen en vond dit: https://www.luilak.nl/kan-je-in-een-hangmat-slapen/quote:Op woensdag 7 december 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ligt in een hangmat natuurlijk wel anders, denk dat t doek zich echt vormt en daardoor gelijke druk geeft. Onderzoek wees uit dat mensen in hangmat lekkerder en vaster slapen. Kan ik me wel iets bij indenken.
Mooi topper!quote:Op woensdag 7 december 2016 12:57 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik ook gevonden idd.
Mijn knie ziet er goed uit.
Met Samzz? Dat wil ik ookquote:
Dat kan ik dus echt niet hequote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet he
Mss dat die meiden daarom denken dat ik niet geïnteresseerd ben
Ik mis de DM met je telefoonnrquote:
Daar heb jij als vegan kattenliefhebber geen last van natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2016 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zoals sommige "mannelijke" FOK'ers posten als er vrouwen zijn in een topic, heb ik het idee dat ze als wolven op vlees afstormen alsof ze nooit te eten krijgen
Samzz is gewoon tof.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zoals sommige "mannelijke" FOK'ers posten als er vrouwen zijn in een topic, heb ik het idee dat ze als wolven op vlees afstormen alsof ze nooit te eten krijgen
Een paar? Toe maar!quote:Op woensdag 7 december 2016 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Samzz is gewoon tof.
Maar ik ben dichterbij huis een paar dates aan het regelen, is veel handiger
Een koffiedate (al drinkt ze dat niet) en een bierdatequote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 15:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een koffiedate (al drinkt ze dat niet) en een bierdate
Vrijgezel zijn is leuk
Kattenliefhebber?quote:Op woensdag 7 december 2016 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb jij als vegan kattenliefhebber geen last van natuurlijk
Ik vind het helemaal prima zo. Beetje aanklooien, bevalt me wel. Het leven is op andere vlakken al serieus genoeg. Misschien dat ik over een poos wel weer wat vasts wil maar dat zie ik dan wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ben het vrijgezel zijn wel zat.
Mja, jij komt net uit een langdurige relatie. Mijn langste relatie duurde iets meer dan 2 jaar of zo.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima zo. Beetje aanklooien, bevalt me wel. Het leven is op andere vlakken al serieus genoeg. Misschien dat ik over een poos wel weer wat vasts wil maar dat zie ik dan wel.
Hier een prachtig nummer voor jequote:Op woensdag 7 december 2016 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ben het vrijgezel zijn wel zat.
Relaties zijn ook niet alles.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, jij komt net uit een langdurige relatie. Mijn langste relatie duurde iets meer dan 2 jaar of zo.
Kan ik mr voorstellen...quote:Op woensdag 7 december 2016 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Relaties zijn ook niet alles.
Had gister een vriend op bezoek die na 19 jaar weer vrijgezel is. Heb hem nog nooit zo blij gezien
Hoe meer je het wil en hoe meer je zoekt, hoe verder het van je vandaan blijftquote:Op woensdag 7 december 2016 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik mr voorstellen...
Toch wil ik graag iets met iemand opbouwen, mijn leven delen, geluk en verdriet, leuke dingen doen, samen in slaap vallen...
Sja.
Ik heb juist besloten niet te zoeken en gewoon te genieten want ik ben er idd wel achter dat dat gewoon niet werkt en dat alleen zijn ook niet erg isquote:Op woensdag 7 december 2016 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe meer je het wil en hoe meer je zoekt, hoe verder het van je vandaan blijft
Wie weet is zo'n persoon al dichterbij dan je denkt.
Precies, je hebt het zo leuk zoals jij je het zelf maaktquote:Op woensdag 7 december 2016 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist besloten niet te zoeken en gewoon te genieten want ik ben er idd wel achter dat dat gewoon niet werkt en dat alleen zijn ook niet erg is.
Daarom. Ik ben gelukkig, hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, je hebt het zo leuk zoals jij je het zelf maakt
Vrienden die dat tegen jou melden?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben gelukkig, hoor.
Ik heb een mooi huis, leuk werk, mijn honden, genoeg vrienden en vriendinnen.
Alleen afgelopen week even op t feit gedrukt dat ik alleen ben. En dat is niet altijd leuk.
Nee, het feit dat ik alleen ben. Alles alleen moet doen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vrienden die dat tegen jou melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |