'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Je zegt het verkeerd -> 7 van de 10 keer werkt het altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
als ik hup PSV zeg dan wint PSV altijd 7 van de 10 keer.
dus bij deze HUP PSV
Wowquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit bagger zeg, ik kijk nog liever naar Ajax.
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit bagger zeg, ik kijk nog liever naar Ajax.
gaat om de boodschapquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd -> 7 van de 10 keer werkt het altijd.
Eens, ja. En ook een prima presentator. Best ironisch zoals hij al aangaf dat er op het 'communistische' deel wel gewoon gefilmd mag worden en op Amerikaans gebied niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was best prima kijkvermaak vond ik ja
Je bent wat geobsedeerdquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
PsvCL zit dit onder het genot van een Marokkaanse thee ook wel een kopje nichtenvocht genoemd te bekijken.
Heb ik toevallig net gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een boodschap moet je ook kunnen overbrengen.
Oh het was Luuk, man man manquote:
Sowieso mag ik hem wel, niks mis mee. En inderdaad wel frappant dat die Cubanen daar toch iets makkelijker in zijn al leek het nou bepaald geen open huisquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens, ja. En ook een prima presentator. Best ironisch zoals hij al aangaf dat er op het 'communistische' deel wel gewoon gefilmd mag worden en op Amerikaans gebied niet.
Sowieso afhankelijk zijn van De Jong dan gaat er al wat misquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef Caland het volgende:
De Jong die vanaf rechtsbuiten een voorzet moet geven op Zinchenko
Dan gaat er iets mis.
Siem.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft een Messi nodig om door de muur heen te komen
PSV heeft een tegenstander nodig die ook wilt voetballenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft een Messi nodig om door de muur heen te komen
Nee, dat sowieso. Hij is ook best ver gekomen, zeker op het eind. Had dat niet verwacht hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso mag ik hem wel, niks mis mee. En inderdaad wel frappant dat die Cubanen daar toch iets makkelijker in zijn al leek het nou bepaald geen open huis
Aad de Mosquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Nieuwe trainer van PSV zeg het maar jongens
Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Purrel Frankelquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Van Bommel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Moeten nu iets opportunistischer gaan spelenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV heeft een tegenstander nodig die ook wilt voetballen
mark van bommelquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Het nichtje van Van Gerwen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Faberquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Allebei pakken. Dubbele XP weekend.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het was het zusje van dafne Ouwe dibbes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je dus ook nog een coach die het allemaal wel prima vindtquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:15 schreef Coco98 het volgende:
Nu weet ik hoe Tagliano zich voelt met kijken naar Ajax de afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
die pot boeit niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb enkele honderden kantjes geprint en broodjes hamburger gegetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:17 schreef Bugno het volgende:
Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt?
Werd gisteren iemand aangereden voor mijn schoolquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:17 schreef Bugno het volgende:
Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt?
En Sigthorsson die er dertig gaat maken in de competitiequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan heb je dus ook nog een coach die het allemaal wel prima vindt
En een Gudelj die het van 40 meter vrolijk blijft proberen en ondertussen wordt vergeleken met Iniesta en consorten
Waarom is dat leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Werd gisteren iemand aangereden voor mijn school
Niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM vindt zichzelf altijd erg grappig.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Bergwijn was toch zo'n immens groot talent?
Net als Depayquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Als je het echt wil weten: dat wordt Ten Hag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
De nieuwe Depay jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
Of Nigel Hasselbainkquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn is een beetje van het niveau Ebecillio/Lukoki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stonden ze twee weken terug ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ben jij de broer van Badder?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef Bugno het volgende:
Weten jullie trouwens dat ik ooit op het veld heb gestaan en aangetreden heb tegen een team met de eerdergenoemde N. Hasselbaink, maar ook coryfeen als Maceo Rigters, Donovan Slijngard en de oudere broer van Fabian Sporkslede?
Als Rostof scoort ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als PSV vlak voor rust scoort delen ze een behoorlijke tikkie uit.
En nu ben je een wielrenner?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef Bugno het volgende:
Weten jullie trouwens dat ik ooit op het veld heb gestaan en aangetreden heb tegen een team met de eerdergenoemde N. Hasselbaink, maar ook coryfeen als Maceo Rigters, Donovan Slijngard en de oudere broer van Fabian Sporkslede?
Dat is niks vergeleken met Baddertje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef Bugno het volgende:
Dat zou kunnen, aangezien ik niet weet wie Badder in het dagelijks leven is én tevens niet feit of mijn broer al dan niet op Fok!-actief is. Ik moet je derhalve het antwoord schuldig blijven. Al zou ik het kna vinden als mijn broer dermate overtuigend een debieltje zou neer kunnen zettenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Badder?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kna?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, aangezien ik niet weet wie Badder in het dagelijks leven is én tevens niet feit of mijn broer al dan niet op Fok!-actief is. Ik moet je derhalve het antwoord schuldig blijven. Al zou ik het kna vinden als mijn broer dermate overtuigend een debieltje zou neer kunnen zetten
Baddertje heeft ook al een aardige dartscarriere.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met Baddertje.
pquote:
zet hem op een pquote:
Ik vind dit wat trippyquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier.
[ afbeelding ]
(hij bewoog wel net zn hoofd)
Ik heb laatst op de Utrechtse pleintjes een balletje getrapt met een speler van Oranje onder 15.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef Bugno het volgende:
Pedo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst op de Utrechtse pleintjes een balletje getrapt met een speler van Oranje onder 15.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]https://twitter.com/ChampionsLeague/status/806232271531413505SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst op de Utrechtse pleintjes een balletje getrapt met een speler van Oranje onder 15.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/ChampionsLeague/status/806232271531413505
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]Nu heb ik trek in shoarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik had niet verwacht dat iemand opgewekt kon worden van 42 minuten deze aids.quote:
Wanneer danquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft nog een fatsoenlijke kans weten te creëren
Dat klinkt als jou als je een vrouw probeert te versieren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft nog een fatsoenlijke kans weten te creëren
Prima zin, niks mis meequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klinkt als jou als je een vrouw probeert te versieren.
Aldus iemand die regelmatig rollenspellen speelt met z'n moeder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ssstquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die regelmatig rollenspellen speelt met z'n moeder.
Sow dan. Pak je spullen maar GGMM.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg het hem Davyquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Goed nieuws jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PaxballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wc-rollen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die regelmatig rollenspellen speelt met z'n moeder.
Goed nieuws jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tegengoalquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is wel de koning van de 0-0.
Goed nieuws jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat al klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een slechte zinquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
En dan negeer je brakke Nederlands maar even.
quote:
Je moet ergens om juichen he.quote:
Ik zie Rostov nog geen kampioen worden in Rusland nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zien we de toekomstige kampioen nu aan het werk?
Halal spektakel in zijn geval.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaa psvcl Ouwe berggeit. Lekker aan het genieten van dit spektakel?
in de toekomst welquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zien we de toekomstige kampioen nu aan het werk?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
Echt voor schut /bronsonmodusoffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
nee manquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaa psvcl Ouwe berggeit. Lekker aan het genieten van dit spektakel?
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 21:32:08Mijn hemel, hier is geen doorkomen aan. #psvros reageer retweet
Zit in de familie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer blijft controlerend aidsvoetbal verdedigen
Deed me denken aan Barcelona.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je een liter chloor in je ogen gooit terwijl er een fakkel in je reet wordt gedouwd
Oogverblindend met enorm peper in de reet?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je een liter chloor in je ogen gooit terwijl er een fakkel in je reet wordt gedouwd
1-0quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou het nog goed komen ouwe reus ?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV dit wint neem ik op 1 januari een maand lang een Ajax UI.
Dan ga je zeker op wintersport ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV dit wint neem ik op 1 januari een maand lang een Ajax UI.
Nee, ik heb mijn vaste december UI's, daar wijk ik niet van af als een echte FOK!ker annex autist.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je zeker op wintersport ofzo
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn vaste december UI's, daar wijk ik niet van af als een echte FOK!ker annex autist.
Ik heb een nieuwe UI voor jequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde Tina Turner.
Dit was het beste moment van deze POT
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn vaste december UI's, daar wijk ik niet van af als een echte FOK!ker annex autist.
Ik was strootsint en atzepiet al vergetenquote:
Narsingh is stukken beter inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:50 schreef Brammess het volgende:
Bergwijn is echt tenenkrommend slecht
Ik heb gezegd dat het een Depay 2 wordt, overschat dravertje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:50 schreef Brammess het volgende:
Bergwijn is echt tenenkrommend slecht
Maar dat is al overquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was strootsint en atzepiet al vergeten
Ja, precies.quote:
oldenburgeraidsquote:
Is dat niet met het vierkantje?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze bij PSV weten hoe je een goede pass geeft?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Brammess het volgende:
Ik heb liever Turron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Goeie woordgrapquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haxball
Waz keepte, maar hij waz (xD) niet in staat mijn bal te houden.
Ik snap oprecht niet waarom die man altijd dit soort wedstrijden krijgt, maar goed ik begrijp sowieso dat sfeertje dat alles maar leuk en geweldig moet zijn nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oldenburgeraids
hij was alleen leuk bij die 5-3 Nederland - Hongarije
Gratis kleine franse fritjes genotquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef NoNickOne het volgende:
MIJN gOD WAAR SZIT IK NAAR TE KIJKEN DOE MIJ MAAR SNEL MCDONALDS GR
Allebei van hetzelfde niveau, dus dat past wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef NoNickOne het volgende:
Wat ben jij nou weer voor idiootquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef NoNickOne het volgende:
Wat ben je prikkelbaar vandaag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leo Oldenburger duik eens een vulkaan in ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |