Of je stelt je de fuck aan. Fatty.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Kon ik maar minder mollig worden zonder minder voedsel.
Vlieg morgen half 12 lokale tijd. Over 21 uur dus. Dan donderdagochtend NL-tijd op schipholquote:
Natuurlijk stel ik me aan. Dat hoort op FOK!.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je stelt je de fuck aan. Fatty.
Nog snel wat shoppen danquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vlieg morgen half 12 lokale tijd. Over 21 uur dus. Dan donderdagochtend NL-tijd op schiphol
Niks mis met rondingen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ik me aan. Dat hoort op FOK!.
Er zitten hier wel fatty's, maar zij hoort daar niet bijquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je stelt je de fuck aan. Fatty.
dat gaan we dan ook doenquote:
Mollig?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Kon ik maar minder mollig worden zonder minder voedsel.
Op een aanstellerige manier zeggen dat iemand zich aanstelt. Dan ben je echt de koning der fokkers.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ik me aan. Dat hoort op FOK!.
Als een walrus. Of een bultrugwalvis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:53 schreef Faxie het volgende:
Als je vet bent heb je het toch snel warmer?
Het waren geen transformers op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op een aanstellerige manier zeggen dat iemand zich aanstelt. Dan ben je echt de koning der fokkers.
Een zeekoequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een walrus. Of een bultrugwalvis.
Gay gangbang in de planning?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Keelpijn maar een ontzettend drukke leuke week en weekend voor de boeg hebben waar ik mijn keel heel hard nodig zal hebben![]()
Even negeren die keelpijn als een echte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |