Somebody en Never Let Me Down Again.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strangelove en Master and servant? You naughty dog.
Die, en Black Celebration en Songs of Faith and Devotion en Speak and Spell......quote:
En violator.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die, en Black Celebration en Songs of Faith and Devotion en Speak and Spell......
Ook geniaal iddquote:
Ik heb echt heeelemaal niks met Princequote:
30 jaar te laat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef AirwiN het volgende:
Deze nog omdat ik ze volgend jaar live ga zien.
deze laat ik altijd zien aan mensen als ze haten op Prince. Fucking heldquote:
Terecht, zo'n solo en dan ook nog zo'n showtje neerzetten. Over smaak valt niet te twisten, maar ontkennen dat de man briljant gitaar speelt, kan niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
deze laat ik altijd zien aan mensen als ze haten op Prince. Fucking held
Ik heb deze video al minstens 100x gezien, het blijft genieten. De solo is technisch niet eens bijzonder maar hij doet het met zijn geweldige stijlquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
deze laat ik altijd zien aan mensen als ze haten op Prince. Fucking held
Wel he? Ik denk dat hij persoonlijk voor gezorgd heeft dat ik in de pubertijd kwam dankzij Get Off en Creamquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, zo'n solo en dan ook nog zo'n showtje neerzetten. Over smaak valt niet te twisten, maar ontkennen dat de man briljant gitaar speelt, kan niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie wil wel een meisje daten dat cosplayt als Arcee.
Nigga plsquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Kon ik maar minder mollig worden zonder minder voedsel.
Ze is geen neger.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is geen neger.
Al heeft ze wel een beetje djibouti.
Kussen onder je buik ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn buik voelt erg vol van de pan voedsel van net, nu kan ik niet comfy liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |