Wat voor panne dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:08 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Tweederde van deze treinen staan aan de kant wegens panne. Er zijn trajecten waar helemaal geen trein meer rijdt. Op de route van Chemnitz via Riesa naar Elsterwerda, weet de MRB zelfs geen vervangend busvervoer te regelen
http://www.mdr.de/sachsen(...)-zugverkehr-100.html
quote:
Wielstellen (is dat de juiste NL vertaling?) vallen stukjes uit ofzoquote:Vor allem die Radsätze machen Schwierigkeiten, von Ausbröckelungen ist die Rede
En als je een reis plant die vertrekt op spoor 1-2 op Schiphol dan staat er bij welke letterborden de trein stopt.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:02 schreef b2py het volgende:
Update rsplnnr xtr, nu ook melding welke kant het perron is!
Draaistellen.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Wielstellen (is dat de juiste NL vertaling?) vallen stukjes uit ofzo
Dit zijn Ausbröckelungen
[ afbeelding ]
Dat is toch een Drehgestell?quote:
Draaistellen slopen de rails?quote:Op woensdag 7 december 2016 15:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Wielstellen (is dat de juiste NL vertaling?) vallen stukjes uit ofzo
Dit zijn Ausbröckelungen
[ afbeelding ]
Zo, die kan zich qua pH-gehalte meten met Arriën Kruyt van Rover, die zich ook al zo positief uitliet over Utrecht CS.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:27 schreef Peter het volgende:
Maarten van Rossum over Utrecht Centraal
Hij kan ook brommen maar is aak wel net iets diplomatieker dan onze eigen brombeer hier..
Hij kan het contrast met Winsum niet meer aan denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Goverman het volgende:
Pier Eringa (Utrecht is al spoorhoofdstad van Nederland en moet dat ook van Europa worden)
Kan het niet vinden...quote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef ReisT het volgende:
Het was wel even zoeken, tot bleek dat ik daarvoor op de mysterieuze twee driehoekjes moest tikken.
Nu heb ik gelijk de drukte-informatie teruggevonden, die zag ik al een tijdje niet meer in de app.
Als dat betekent dat die poortjes weer verdwijnen ben ik voor.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Goverman het volgende:
[..]
Pier Eringa (Utrecht is al spoorhoofdstad van Nederland en moet dat ook van Europa worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |