quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ins is stiekem deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WAT een beledigingAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Scheelt dat ie met pensioen is. SeLang is een reisbaasquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is ook een user in TRV die gaat de hele wereld rond en is vaak minder dan 1k kwijt voor 30+ dagen.
ben jij mod van TRVquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scheelt dat ie met pensioen is. SeLang is een reisbaas
quote:
Misschien kun je een goed woordje voor mij doen.quote:
Zolang hij niks banbaars doet zal dat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je een goed woordje voor mij doen.
Mijn standpunten:
0906 een ban geven van TRV.
Ik moest net poepenquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
Volgens mij zit ik nog vol van gisteren, krijg vandaag niks door m'n keel. Of ik word ziek
Gewoon stouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
Volgens mij zit ik nog vol van gisteren, krijg vandaag niks door m'n keel. Of ik word ziek
Klopt, resije boeken is super goedkoop, erg bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reizen naar ZO-Azie is lachwekkend goedkoop.
Echt genot.
quote:
Ik heb vandaag een chocoladeletter gekregenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb voirge week voor 20¤ chocolade munten gehaald en in een grote schatkist gedaan, zo lijkt het heel spectaculair.
Ik ook! Van de Ikeaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een chocoladeletter gekregen.
Eet zequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ook! Van de Ikea
Heb net toch 2 borden pasta naar binnen lopen duwen inderdaad. Heerlijk! Nu verder eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |