SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet in een titel te vangenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Samz is dus als een boek zonder titel.
Geen titel maar een foto.quote:
Jij reist best heel veel Inso.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.bangkokpost.co(...)lared-disaster-areas
hier ben ik over 2-3 weken
hahaha lol
Gewoon vol blijven houdenquote:
De frequentie van lange vluchten begint me een beetje tegen te staan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden![]()
* Fogel heeft zojuist weer eens op de bestelknop geramd.
Reizen naar ZO-Azie is lachwekkend goedkoop.quote:
In Europa is inderdaad heel veel te zien, mensen onderschatten dat nogal eens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De frequentie van lange vluchten begint me een beetje tegen te staan.
Dus na kerst nog even een lange vlucht.
In april met mams naar NYC voor haar verjaardag en dan voorlopig lekker in Europa blijven.
Ook nog genoeg te zien.
Al zal het dan na een jaar ofzo wel weer een keer beginnen te kriebelen
Ja, daar ligt het aan dat je al die landen zietquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reizen naar ZO-Azie is lachwekkend goedkoop.
Echt genot.
O.a. hoor. Ik denk niet dat ik in Azie meer uitgeef dan als ik 2-3 weken naar Zuid-Europa ga.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
Ja, daar ligt het aan dat je al die landen ziet.
Helaas is een lerarensalaris nog veel te laag. Maar men is er over bezig om dat te verhogen. Zal eens tijd worden ook.quote:
Laag is ook relatief, het lastige is dat je op een gegeven moment aan je top zit qua schaal en eigenlijk alleen als directielid nog kan groeien dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helaas is een lerarensalaris nog veel te laag. Maar men is er over bezig om dat te verhogen. Zal eens tijd worden ook.
Nou, boeken die handel!quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel naar Griekenland willen, of Italie.
Ins is stiekem deze man:quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar ligt het aan dat je al die landen ziet.
Wist niet dat jij zo'n rijkaard was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ins is stiekem deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WAT een beledigingAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Scheelt dat ie met pensioen is. SeLang is een reisbaasquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is ook een user in TRV die gaat de hele wereld rond en is vaak minder dan 1k kwijt voor 30+ dagen.
ben jij mod van TRVquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scheelt dat ie met pensioen is. SeLang is een reisbaas
quote:
Misschien kun je een goed woordje voor mij doen.quote:
Zolang hij niks banbaars doet zal dat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je een goed woordje voor mij doen.
Mijn standpunten:
0906 een ban geven van TRV.
Ik moest net poepenquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
Volgens mij zit ik nog vol van gisteren, krijg vandaag niks door m'n keel. Of ik word ziek
Gewoon stouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
Volgens mij zit ik nog vol van gisteren, krijg vandaag niks door m'n keel. Of ik word ziek
Klopt, resije boeken is super goedkoop, erg bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reizen naar ZO-Azie is lachwekkend goedkoop.
Echt genot.
quote:
Ik heb vandaag een chocoladeletter gekregenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb voirge week voor 20¤ chocolade munten gehaald en in een grote schatkist gedaan, zo lijkt het heel spectaculair.
Ik ook! Van de Ikeaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een chocoladeletter gekregen.
Eet zequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ook! Van de Ikea
Heb net toch 2 borden pasta naar binnen lopen duwen inderdaad. Heerlijk! Nu verder eten.
Wat warms... *looks doubtful.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat warms tegen aan houden
Neequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:12 schreef schommelstoel het volgende:
Huur alsjeblieft een privé topic samen
Whyquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:12 schreef schommelstoel het volgende:
Huur alsjeblieft een privé topic samen
Geef maar aan mij. Geef ik 'm wel doorquote:
Nee, ik blijf liever herpes vrijquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever herpes vrij
Sorry I crack myself up all the time
crackhoofdquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever herpes vrij
Sorry I crack myself up all the time
Heuj Divmeister, pas op hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij. Geef ik 'm wel door
Weet waar schommel woont huehue![]()
Hehehequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heuj Divmeister, pas op hoor!
Ik wil nog wel veilig over straat kunnen hier.
Als mensen te zoetsappig doen, doe ik het tegenovergesteldequote:
Er is weinig zoetsappigs aan mijn warme lid op Samzz koude voet hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als mensen te zoetsappig doen, doe ik het tegenovergestelde
Wat chocola en voorvocht en het is vrij zoetsappig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is weinig zoetsappigs aan mijn warme lid op Samzz koude voet hoor.
Ziltig*quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat chocola en voorvocht en het is vrij zoetsappig.
Is dat al zoetsappig... Amai.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als mensen te zoetsappig doen, doe ik het tegenovergestelde
Iiiieeeeeeewlquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Neije, baby wombatquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fennef fox veul meer..
[ afbeelding ]
Slothsquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
Of een baby sloth.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry, ken je nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rondhangen, zoals ik hier al jaeen doe.
Volwassen wombats en sloths zijn ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie snappen dat baby's groot worden? Ik bedoel, ik was ook ooit schattig, maar daar is weinig meer van over
Geeft niet, ben jij waarschijnlijk ook veel te nieuw voor op FOK.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie snappen dat baby's groot worden? Ik bedoel, ik was ook ooit schattig, maar daar is weinig meer van over
Echt niet, schattig wezentjes zijn hetquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volwassen wombats en sloths zijn ook.
Mensenbaby's zijn lelijk.
Goed puntquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Lelijk. En nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet, schattig wezentjes zijn het. Heb jij geen kinderen?
ken je Bankfurt nog of Bastard?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geeft niet, ben jij waarschijnlijk ook veel te nieuw voor op FOK.
Net mensenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed punt
Die kater van mij was ooit ook een schattig beest.
Nu is het een zeikerd die als maar door aandacht wil.
Werk aan de winkel voor Div!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |