quote:Doet me denken aan die Engelse club van halve zolen die steevast daar meedoet aan de parlementsverkiezingen.
Hoeveel zetels denkt u te halen?
Minimaal een paar. We hebben ook allemaal bekende Nederlanders op de lijst staan. Op twee staat Mental Theo, op drie Eric Dikeb van het Pizzalied, op vier Job van De Bus en op vijf en zes De Zware Jongens van feestnummers als Anton aus Tirol.
Die haalt nooit een paar zetels...
quote:Ja dat is ook een gegadigde
Op vrijdag 6 december 2002 12:38 schreef Ronhui het volgende:
t voelt wel als een partij voor Ratelband!
quote:Hoe is die gozer nou miljonair geworden? Erfenis? Of van zichzelf? (lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
Op vrijdag 6 december 2002 12:43 schreef Kaalhei het volgende:
Bovendien komt die getikte van een Vlemmix bij mij uit de buurt, sterker nog elke keer als ik naar de trein loop kom ik langs zijn Soestdijk 2.
quote:Achja, het is wel een ultieme proteststem!
Op vrijdag 6 december 2002 12:38 schreef Kaalhei het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als zij mijn stem krijgen. Liever op deze dwazen stemmen, dan een blanco stem.
quote:Vanzichzelf...hij schijnt nog al een goede (auto-)handelaar geweest te zijn.
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe is die gozer nou miljonair geworden? Erfenis? Of van zichzelf? (lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
quote:Nou, hij heeft mi redelijke concurrentie van Ratelband.
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef Kozzmic het volgende:
Achja, het is wel een ultieme proteststem!
quote:Als hij in de kamer komt, kan hij de dames in de kamer (Halsema) net zo' n vragen gaan stellen als in zn prgramma
Op vrijdag 6 december 2002 12:46 schreef speknek het volgende:
Jaaaa Mental Theo op twee!.
quote:Ik geloof niet dat Ratelband er komt. Bovendien heeft de PvdT al een véél langere staat van dienst.
Op vrijdag 6 december 2002 12:46 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nou, hij heeft mi redelijke concurrentie van Ratelband.
-edit- Hoewel ik die mafketel van een Vlemmix eigenlijk helemaal niet in de kamer wil zien
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 06-12-2002 12:49]
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 06-12-2002 12:50]
quote:"de OV-jaarkaart moet weer de hele week geldig zijn. Studenten zijn de grootste feestvierders, zij moeten altijd veilig thuis kunnen komen."
Op vrijdag 6 december 2002 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
OVkaart weer de hele week geldig. Ik ben om.
quote:Met dat rokje?
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef speknek het volgende:
Hmm naast dat een meisje bij mij in de middelbare school klas de dochter van de staatssecretaris van emancipatiezaken is,
quote:Dan ben je echt een kansloze proleet zeg. Nummer 18 vd PvdT
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef speknek het volgende:
[..] nu op nummer 18 van de Partij van de Toekomst.
quote:die is ook wel mooi idd
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef Kozzmic het volgende:
Verkiezingsleus: "Ga stemmen, desnoods op ons!"
quote:Nee met die roze broek.
Op vrijdag 6 december 2002 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met dat rokje?
quote:Die met dat rokje is de beste vriendin van een werkgroepgenote van me.
Op vrijdag 6 december 2002 12:54 schreef speknek het volgende:[..]
Nee met die roze broek.
quote:Dit debat wordt integraal uitgezonden. Aaah Femke, laat nou even je tieten zien voor de mensen thuis!
Op vrijdag 6 december 2002 12:47 schreef Kaalhei het volgende:
Als hij in de kamer komt, kan hij de dames in de kamer (Halsema) net zo' n vragen gaan stellen als in zn prgramma
Grote versie is hier te halen
quote:Ja, viel mij ook al op...
Op vrijdag 6 december 2002 13:02 schreef dolle_hond het volgende:
hij heet niet eens echt eric dikeb maar eric hoogerheide
Op zijn website staat het nieuws dat hij de politiek in wil nog niet vermeld. Bij Stenders Vroeg kan ik er ook niet zo snel iets over terug vinden.
Weet iemand of Jop nog ergens een website heeft?
Waarom moet elke omhooggevallen middenstander, elke ski-hut uitbater, elke relnicht en elke mislukte zanger tegenwoordig zonodig de politiek in!
quote:Precies! Iedere week schuimparty in de 2e kamer!
Op vrijdag 6 december 2002 12:46 schreef speknek het volgende:
Jaaaa Mental Theo op twee!.
quote:De voorzitter wordt opzij gerot en Theo gaat plaatjes draaien.
Op vrijdag 6 december 2002 14:29 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Precies! Iedere week schuimparty in de 2e kamer!
quote:Partyanimals hadden in hun clip zo'n opblaashamer. Ook leuk voor theo achter het voorzittersding.
Op vrijdag 6 december 2002 14:44 schreef speknek het volgende:[..]
De voorzitter wordt opzij gerot en Theo gaat plaatjes draaien.
Johan Vlemmix
Theo Nabuurs
Erik Dikeb
Arie Kuipers
Fokke Dam
Job Nieuwenhuizen
Jeffrey Meijer
Michiel Eijsbouts
quote:Twaalf banen, dertien loser-ongelukken.
Op vrijdag 6 december 2002 16:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Oh die Erik Dikeb, wat is dat toch een vreselijke vent. Maar waar is die man bekend van? Ik zie m vaak bij dat programma De Jaren (..), en hij komt me zo bekend voor.
Dikeb is het walgelijke vetmolecuul dat de muziek van dode componisten verkacht omdat hij dat 'wel gainug' vindt.
Maar het heeft ook z'n voordelen, als zo'n partij ooit door proteststemmen aan de macht komt zullen er vast en zeker 15 miljoen Nederlanders per direct emigreren, is het hier een stuk minder 'vol'
quote:- Big Diet
Op vrijdag 6 december 2002 16:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Oh die Erik Dikeb, wat is dat toch een vreselijke vent. Maar waar is die man bekend van? Ik zie m vaak bij dat programma De Jaren (..), en hij komt me zo bekend voor.
quote:Inderdaaaaad.. nu herriner ik me het weer. Smakeloze kerel.
Op vrijdag 6 december 2002 16:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
- Big Diet
quote:- Opheffing sluitingstijden horeca
Op vrijdag 6 december 2002 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
OVkaart weer de hele week geldig. Ik ben om.
quote:Handelen in auto's, onroerend goed.
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe is die gozer nou miljonair geworden? Erfenis? Of van zichzelf? (lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
quote:http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=21203
Op vrijdag 6 december 2002 13:34 schreef Kozzmic het volgende:Weet iemand of Jop nog ergens een website heeft?
http://www.clarich.nl/download.php?site=5&file=Animation.gif
quote:is al geprobeerd
Op vrijdag 6 december 2002 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
Johan is nog wel geinig, maar die Eric Dikeb mogen ze verbannen
quote:Ik kan wel janken als ik dat zo lees.
Hoeveel zetels denkt u te halen?
Minimaal een paar. We hebben ook allemaal bekende Nederlanders op de lijst staan. Op twee staat Mental Theo, op drie Eric Dikeb van het Pizzalied, op vier Job van De Bus en op vijf en zes De Zware Jongens van feestnummers als Anton aus Tirol.
quote:Zie ook... http://www.ministervanfeest.nl/kandidaten/content_kandidaten.php
Jovink in de 2e kamer!
(bron jovink.nl)Goed nieuws voor diegenen die nog niet weten wat ze op 22 januari 2003 moeten gaan stemmen bij de verkiezingen van de 2e kamer van de Staten Generaal. Trouwens ook goed nieuws voor diegenen die het al wel weten, die zijn nu namelijk nog ruim op tijd om hun mening bij stellen.
Maneger Nijman en gitarist Gorro hebben zich aangesloten bij de PvdT (Partij van de Toekomst) onder lijsttrekkerschap van aarts-positieveling Johan Vlemmix. En dat is niet alles! Ze hebben zich ook meteen maar verkiesbaar gesteld. Ze staan op de 7e en de 8e plaats van lijst PvdT. Je zult de namen André Nijman en Richard Jansen dus straks in elk stemhokje van Nederland aantreffen.
Jij gaat natuurlijk op een van de twee vrienden stemmen. Maar! Je gaat natuurlijk niet zomaar wat stemmen, politiek is immers een serieuze zaak. Lees daarom eerst onderstaande partijprogramma door en kom tot de conclusie dat jij ook PvdT gaat stemmen. En bedenk: elke stem op Maneger of Gorro is er eentje minder op partijen die slechte dingen met andere mensen voor hebben! Dat wil jij toch niet? Laat je stem gelden!
quote:Welnee je stemt gewoon op een ander dan Jop c.s. en denkt vervolgens dat je niet mijlenver boven de rest van de stemmers staat.
Op woensdag 18 december 2002 00:13 schreef G1Ace het volgende:
Dit kan toch niet?
gaat bergafwaarts met het politiek hier in Nederland zo
quote:Laat die vent lekker in rome blijven met dat gelul van hem.
Op woensdag 18 december 2002 02:24 schreef Stranger het volgende:
Nou, mijn stem hebben ze.. we willen het die arme Johan niet nog eens aan doen dat ie weer een voetreis naar rome moet maken he/
Mediageil mannetje
quote:Die kerel heeft ook die lolobal uitgeovonden. voor de leken onder ons. dat was een bal ter grote van een voetbal met een ring erom heen, ala saturnus. daar kon je dan op gaan staan en een beetje gaan staan te springen, was een rage 10 jaar geleden.
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
quote:
FeestzakenDe verkiezingsdag wordt een nationale feestdag Volksfeest Carnaval wordt een landelijk feest De oprichting van carnavalsverenigingen wordt
gesubsidieerdDe festiviteiten van de bestaande feestdagen worden uitgebreid (vijf mei wordt een nationale feestdag) Nationale Handschuddag Stimuleren subsidieaanvragen stads,- en dorpsfeesten De 65-plussers mogen één keer per jaar, gesubsidieerd, op reis Landelijke 65-plus-dag: alle 65-plussers mogen gratis reizen, naar musea of bijvoorbeeld de bioscoop Media
Publieke radio - en televisieomroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden (hierdoor wordt de Nederlandse economie weer versterkt) Meer aandacht voor positieve nieuwsfeiten in de media Bedrijfsleven
Elk bedrijf wordt gestimuleerd tweemaal per jaar een personeelsfeest te organiseren (teambuilding en plezier in het werk worden hierdoor bevorderd) Waar mogelijk, meer vrolijke muziek tijdens het werk Stimuleren van ontspanningsmomenten tijdens de werkweek (dit werkt minder stress in de hand, waardoor er minder uitval door ziekte zal zijn) Plezier moet je maken en delen!! Horeca
Opheffing sluitingstijden horeca Accijnzen op alcoholische drank verlagen De horeca aanspreken op de prijsverhogingen sinds de komst van de euro. Uitgaan moet weer aantrekkelijker worden. Verkeer
Het fileprobleem kan voor een deel worden teruggebracht, maar niet worden opgelost. Het in de file staan kan wel leuker gemaakt worden door op knooppunten ludieke optredens te organiseren.Bij grote feestevenementen worden extra busdiensten ingezet, die de feestgangers gratis of tegen gereduceerd tarief heen en terug vervoeren Verlichting op auto s wordt toegestaan, mits de kleuren rood en blauw ontbreken en het niet gevaarlijk is voor de medeweggebruikersOpenbaar Vervoer in de nachtelijke uren verbeteren Zorg
Initiatieven van de clini-clowns en aanverwante artiesten worden gestimuleerd en toegejuicht Extra steun voor zorginstellingen, met meer feestelijke activiteiten. Er moet een artiestenlijst komen, die optreden in zorginstellingen, waarbij de overheid de kosten betaald. Het condoom in het ziekenfonds Integratie
Tijdens de inburgeringcursus wordt het zingen van Nederlandse liederen bevorderd (om zo ook het leren een feest te maken) Op de basisschool al beginnen met het kennismaken met andere culturen (bv beginnen met culturele vieringen en feestdagen). Onderwijs
Stimuleer het organiseren van festiviteiten onder studenten en verschaf richtlijnen op het gebied van veiligheid (drank, drugs, sex) De OV-jaarkaart moet weer de hele week geldig zijn. Studenten
zijn de grootste feestvierders, zij moeten altijd veilig thuis kunnen komen.de studiefinanciering hoeft niet terug betaald te worden meer en betere huisvesting voor studenten (campussysteem) invoering warme maaltijden op basisscholen (doordat de ouders voor het merendeel tweeverdieners zijn, leren leerlingen op deze manier wat een goede maaltijd is, zij leren communicatieve vaardigheden en tafelmanieren) het stimuleren van projecten waarin leerlingen van de middelbare scholen leren samenwerken met verschillende nationaliteiten (dit door b.v. culturele festiviteiten op te zetten) Stimuleren van creativiteit en fantasie. Binnen het huidige onderwijssysteem is daar veelal te weinig tijd en geld voor. Creativiteit en fantasie moeten de aandacht krijgen die ze verdienen. Het is onmisbaar in de vorming van een kind tot een flexibele volwassene met een brede kijk op de wereld. Jeugdzaken
Meer jongerenwerkers instellen en meer locaties beschikbaar stellen Meer subsidie voor festiviteiten Aandacht voor de gevolgen van partydrugs en blowen, zodat feesten weer veilig wordt [*]Aanmoedigen van initiatieven op het gebied van creativiteit (jongerentheaters, muziek, organisatie van festivals door jongeren) Ouderen
Stimuleren van activiteiten/festiviteiten voor ouderen, door ouderen of jeugd Het bij elkaar brengen van jeugd en ouderen door een nationale verhalen dag. Jongeren kunnen (onder de noemer CKV via school) gaan luisteren naar verhalen over vroeger of zelf verzonnen verhalen door ouderen (in bejaarden,- en verzorgingstehuizen). Stimuleren van expressievormen/mogelijkheden voor ouderen (theater en zang etc) Onze ideeën belachelijk? Als de nadruk op lach ligt, vinden wij het prima!!
quote:Après-ski?
Publieke radio - en televisieomroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden (hierdoor wordt de Nederlandse economie weer versterkt)
!!!
quote:OMG
Op vrijdag 6 december 2002 12:36 schreef QBZZ het volgende:
Uit de Metro van vandaag, in een interview met "lijstterekker" Johan Flemmings van de Partij van de Toekomst:
[..]Doet me denken aan die Engelse club van halve zolen die steevast daar meedoet aan de parlementsverkiezingen.
quote:Allemaal ontzettend domme rukkers, daar stemt geen mens op.... (Behalve domme rukkers..) Als je dan zonodig een proteststem wil plaatsen stem dan blanco....
Op vrijdag 6 december 2002 15:21 schreef Cybart het volgende:
het aantal mensen uit de media op die lijst die ik zo 1-2-3 herken:Johan Vlemmix
Theo Nabuurs
Erik Dikeb
Arie Kuipers
Fokke Dam
Job Nieuwenhuizen
Jeffrey Meijer
Michiel Eijsbouts
Schoenmaker blijf toch bij je leest!!!!!!8)7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |