sterk zijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nofap lukt me echt niet. altijd als ik verveeld in bed lig gaat het mis
Wollahquote:
Hij is nooit weg geweestquote:Op dinsdag 6 december 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel prettig dat hij weg is. Die act iedere keer
trustequote:
Hee Fushia en girlyquote:Een imam zegt dat bellen moeten gaan rinkelen als jongeren hun 'broeders' en 'zusters' voortdurend voor de voeten werpen dat alles wat ze doen haram is (niet toegestaan volgens de islam). Dan wordt het hoog tijd die wijsneusjes theologisch de les te lezen. Veel is mogelijk binnen de islam.
dit is haramquote:Op dinsdag 6 december 2016 06:58 schreef Chai het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)550aae6b61cac2b196f0
[..]
Hee Fushia en girly
staan wel lijfelijke consequenties op maaaar...quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:33 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie enige wat ik weet is dat veel is mogelijk binnen islam
geil idee, mijn lichaam onderworpen aan de grillen van het opperwezenquote:Op dinsdag 6 december 2016 07:34 schreef zeer het volgende:
[..]
staan wel lijfelijke consequenties op maaaar...
heb je hier geld voor over?quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:40 schreef Drug het volgende:
[..]
geil idee, mijn lichaam onderworpen aan de grillen van het opperwezen
Zo...quote:
hehe saviour of the madquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zo...
Zou graag alle gestoordheid uit haar willen neuken
Zeers zusje is heul geen maagd meer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:17 schreef Drug het volgende:
[..]
meestal offer ik een maagd, maar als het ook met geld kan graag.
Gewoon thuis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Guten morgen! Wo können wir frühstücken?
Scrambled eggs, knakworstjes, broodjes, wat rauwkost. Ik heb wel ff genoeg gegeten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee dat ligt wat gevoelig op mijn maag zo vroeg in de ochtend.
Ja maar ik ben natuurlijk wel een prof. 's ochtends om 7 uur sta ik gewoon weer op alsof er niets is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker dronken geworden gisteren niels
mooiquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Scrambled eggs, knakworstjes, broodjes, wat rauwkost. Ik heb wel ff genoeg gegeten.
Ik vond het eerder supertriest hoe je je gedroeg. Zoek hulp, dit meen ik serieusquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar ik ben natuurlijk wel een prof. 's ochtends om 7 uur sta ik gewoon weer op alsof er niets is gebeurd.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:52 schreef TARDIS. het volgende:
5 december is voorbij en het is tijd voor kerstliedjes
Frassgod, blij dat er vanavond weer CL is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of lijd je aan korsakov dat je dit niet meer weet
IT'S THE MOST WONDERFUL TIMEquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:52 schreef TARDIS. het volgende:
niks aan vanavond. Tenzij je psv wil zien verliezenquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frassgod, blij dat er vanavond weer CL is.
jingle bell jingle bell jingle all the wayyyyy iedereen kan voetballen behalve Willem II heeejjjjjquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME EEN STUKJE
Denk dat Rostov lekker de bus parkeert.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
niks aan vanavond. Tenzij je psv wil zien verliezen
Ze doen niks andersquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Rostov lekker de bus parkeert.
weer 8 maanden zonder zwarte zeurpiet sylvanaquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:52 schreef TARDIS. het volgende:
Zeg dat maar niet te hardquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
weer 8 maanden zonder zwarte zeurpiet sylvana
Nee hoor. Ze wordt in maart de eerste vrouwelijke premier van ons land.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
weer 8 maanden zonder zwarte zeurpiet sylvana
quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze wordt in maart de eerste vrouwelijke premier van ons land.
Is er ook, zo niet, bij deze, voegt namelijk niks toe aan de discussie en zorgt er alleen maar voor dat het verder off topic gaat, voor zover dat kan in een SC.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:14 schreef Chai het volgende:
Denk dat er ook nog een keer een verbod komt op het meldden van TR's.
Echt?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er ook, zo niet, bij deze, voegt namelijk niks toe aan de discussie en zorgt er alleen maar voor dat het verder off topic gaat, voor zover dat kan in een SC.
Wat een nonsens. Waarom mag je dat niet melden en waarom bepaal jij dat? Wat is dit voor censuur?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er ook, zo niet, bij deze, voegt namelijk niks toe aan de discussie en zorgt er alleen maar voor dat het verder off topic gaat, voor zover dat kan in een SC.
Dan ga je dat lekker in het Feedback navragen wat het beleid is. Wat mij betreft is het net zo storend als het roepen om een slotje of als een ban.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Waarom mag je dat niet melden en waarom bepaal jij dat? Wat is dit voor censuur?
Wat mij betreft is jouw mening niet meteen regel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker in het Feedback navragen wat het beleid is. Wat mij betreft is het net zo storend als het roepen om een slotje of als een ban.
Dan trek je een FA aan zijn mouw als je het niet met mij eens bent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij betreft is jouw mening niet meteen regel.
Jezusquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan trek je een FA aan zijn mouw als je het niet met mij eens bent.
Zo deed Mark Rutte het ook, moet nog steeds mijn 1000 euro van hem ontvangenquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:38 schreef xcachet het volgende:
Ik word ook mod. En dan maak ik allerlei regeltjes omdat ik vind dat die er moeten zijn. En als de rest het daar niet mee eens is dan moeten ze maar bij de administratie gaan zeuren. Pas als zij mij er dan op aanspreken pas ik mijn regeltjes aan.
Ja. Voor sorry kopen we niks.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo deed Mark Rutte het ook, moet nog steeds mijn 1000 euro van hem ontvangen
Rust maar Noelquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:38 schreef xcachet het volgende:
Ik word ook mod. En dan maak ik allerlei regeltjes omdat ik vind dat die er moeten zijn. En als de rest het daar niet mee eens is dan moeten ze maar bij de administratie gaan zeuren. Pas als zij mij er dan op aanspreken pas ik mijn regeltjes aan.
jezus fucking christ je zit hier al dagen zuur als fuck te doen en het weg te schilderen als trollen, gaat het nog goed kind?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zet je toch lekker een Tr als je denkt dat ik Noel ben
Waar moest je zo vroeg heen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
arme autootje had moeten met starten vanochtendkon ook gelijk ff 15 minuten gaan krabben in die kut kou.
tot zo ver mijn vrolijkheid deze ochtend. Ben je het er niet mee eens? zeg dan TR... oh wacht
pulken? aaien mag, kroelen mag maar pulken liever nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
[..]
hey baardman, mag ik aan je baard pulken?
Dit had ik ook allemaal en ik ben nog nooit zo vrolijk geweest als vandaag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
arme autootje had moeten met starten vanochtendkon ook gelijk ff 15 minuten gaan krabben in die kut kou.
tot zo ver mijn vrolijkheid deze ochtend. Ben je het er niet mee eens? zeg dan TR... oh wacht
Okay, ik aai en kroel wel. Vind ik rustgevend om bij mannen te doen altijdquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
pulken? aaien mag, kroelen mag maar pulken liever niet
is ook voor de man rustgevendquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Okay, ik aai en kroel wel. Vind ik rustgevend om bij mannen te doen altijd
Ok haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 6 december 2016 10:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit had ik ook allemaal en ik ben nog nooit zo vrolijk geweest als vandaag.
Jij hebt je fiets gekrabd? Gekke jongen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit had ik ook allemaal en ik ben nog nooit zo vrolijk geweest als vandaag.
ja beetje afleiding doet wonderen als je anders maar door blijft denkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt binnen 5 min weg als ik daarmee begin en ik lig
klopt en baarden zijn gwn lifequote:Op dinsdag 6 december 2016 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beetje afleiding doet wonderen als je anders maar door blijft denken
Ik kreeg gisteren een lekke bandquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt je fiets gekrabd? Gekke jongen.
wat de vakquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
we hebben binnenkort pyjamadag op werk ;s
Kon niet, ik had sinterklaasfeest, dus ik plak hem vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Die plak je dan toch gelijk met een bandenplakset?
Zeker, heb het gelijk even gedeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
SEX / Revolutionaire Sekstoys voor MANNEN!
Iemand nog ideeën?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
SEX / Revolutionaire Sekstoys voor MANNEN!
Iemand nog ideeën?
is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
Maar waarom komen vrouwen met ideeën voor mannen
ik weet toch ook wat sommige mannen lekker vindenquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
wat voor bed partners heb jijquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
Hey Cripquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet toch ook wat sommige mannen lekker vinden
Manlijke.quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet niet hoe ik jouw idee moet interpreterenquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet toch ook wat sommige mannen lekker vinden
anderhalve maand later? Neequote:Op dinsdag 6 december 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansie, ga jij je verjaardag nog goed vieren?
hoe weet je dat? kan een hoop gebeuren in 6 maandenquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een halfjaar word ik 31.
die is al lang in gang gezet, na 25 begint het vervalquote:De aftakeling is dan wel in gang gezet.
Hoeft niet persé, maar veel mannen krijgen wel een pens vlak na hun 30e.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een halfjaar word ik 31. De aftakeling is dan wel in gang gezet.
27 t/m 31 zijn je beste jaren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe weet je dat? kan een hoop gebeuren in 6 maanden
[..]
die is al lang in gang gezet, na 25 begint het verval
Kicke toch zo'n afdakje boven je penis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, maar veel mannen krijgen wel een pens vlak na hun 30e.
Ah, goed om te wetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
27 t/m 31 zijn je beste jaren.
Daar is nog iets aan te doen. Je kop in verval ook wel, maar dat zijn wel wat rigoreuzere maatregelen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eens. Witloftaart is ook heerlijkmquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Witlofstamppot is lekker. #ultiemetatta
Zullen we dan samen gaan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij klaar is met verbouwen geeft hij een keiharde housewarming heb ik gehoord.
weeg ze eens en kijk naar de kilo prijs bij losse witlofquote:
Ik hoop dat de Jobcoach een baan voor je heeft!!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
HPLC hoop dat jouw slot kapot vriest
Ik wikkel ze meestal in in Schwarzwalder Schinken. 5 minuten in de oven, plakjes brie er over en nog een paar minuten terug in de oven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Witlofstamppot is lekker. #ultiemetatta
moet ik het uittekenen fzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Manlijke.
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet niet hoe ik jouw idee moet interpreteren
Ik verklap nog niet wat we gaan doen, maar je hoeft geen kleding aan te trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij klaar is met verbouwen geeft hij een keiharde housewarming heb ik gehoord.
Ah kutquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Jobcoach een baan voor je heeft!!!
Haha, ik win
quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:08 schreef LittleLady het volgende:
Okee nu kunnen we allemaal zeggen dat de vrouwen veeleisend zijn, maar als ik op badoo langs de mannen ga dan vind ik het niet zo gek dat mannen niet zo vaak worden aangesproken, op de gemiddelde foto zie je een psychopatisch grijnzende man met een compleet vergeeld gebit en een zonnebril met een vis in zijn hand, met kleding waarvan ik mij afvraag waar ze die winkel ooit hebben gevonden, helemaal een afknapper op elke foto bier erbij.
Of ze hebben een foto waarbij de ex of vrouw/vriendin is weggeknipt of ook zo afgrijzelijk, van die via de spiegel selfie's waarbij ze nogal scheel kijken.
Dan is't te hopen dat die van mij verdwijnt vlak na m`n 30e.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Exactquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarja het is net als bij de voetbal, als 10.000 supporters zingen dat Sylvie de hoer van Amsterdam is dan moet dat wel zo zijn.
Meneer Wang heeft vanmorgen aan Ado laten weten dat hij de ado supporters afgelopen zondag niet zo kon waarderen.quote:
Niet voor mannen met een vis in hun hand gaan.quote:
Die verdwijnt niet Braddie. Daarvoor moet je iets doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan is't te hopen dat die van mij verdwijnt vlak na m`n 30e.
Hi
Ha
Ho
Jajaja dat weet ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die verdwijnt niet Braddie. Daarvoor moet je iets doen.
leuke woordspeling ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]_!!
Al die alcoholisten op FOK!.Heb nog liever bob.
Mijn kutje ruikt naar bloemetjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet voor mannen met een vis in hun hand gaan.Die zijn die lucht tenminste al gewend.
Ik geloof dit. Maar van die hevig gebruikte kutten die stinken.quote:
De ene junk die de andere eenquote:
He bahquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geloof dit. Maar van die hevig gebruikte kutten die stinken.
Ja, je kan niet van het eten afblijven junkquote:
Junk is een woord voor iemand die ernstig is verslaafd aan harddrugs(of eten), waarbij de verslaving zichtbare sporen in het uiterlijk van de persoon heeft achtergelaten (bijvoorbeeld verwaarloosd uiterlijk, vermagerd, dik).quote:
Goed zo, ik mijn lul ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
He bah
Heb respect voor mijn kut, gebruik hem niet hevig.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ernstig verslaafd valt dan wel weer mee, maar ik hou er wel van.
quote:
Het kan erger ja, maar dat is bijna altijd wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ernstig verslaafd valt dan wel weer mee, maar ik hou er wel van.
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het kan erger ja, maar dat is bijna altijd wel.
Wat een amateurquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik heb éindelijk bericht terug over m`n oude gitaar die ik naar de reparateur bracht.
Hij had hem nog niet opgehaald bij het bedrijf, waar 'ie al 2 maanden ligt
Nu gaat 'ie er aan beginnen, hopelijk is dat kreng snel klaar.
Oehlalaquote:
Oke, Niels.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tis dinsdag dus maar weer eens acclimatiseren met deze aloude bubbel- ganzenlever combo om de zonnige middag door te komen. Geen ijs want tis koud genoeg buiten.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee want Nederland mijn Vaderland bestaat niet meer
Lol propaganda van de linkse kerkquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik wilde laatst een boek over ons Vaderland lezen en toen kwam ik op dit uit:
[ afbeelding ]
Echt, hoe kan een Turkse man nou schrijven over ons geliefde land? Zijn loyaliteit ligt elders, niet hier.
Godverdomme het moet niet gekker worden in ons land, zijn Nederland is niet mijn Nederlandquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik wilde laatst een boek over ons Vaderland lezen en toen kwam ik op dit uit:
[ afbeelding ]
Echt, hoe kan een Turkse man nou schrijven over ons geliefde land? Zijn loyaliteit ligt elders, niet hier.
bubbeltje en ganzenlever; Niels kan alleen een schultenbrau betalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las zonnige middag, ijs en buiten
kwam door de users die erin zatenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is echt lang open al.
Waarom post je Niels zijn koelkast?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben ook klaar voor de kerst.
[ afbeelding ]
Nooit dat jouw vrouw daar mee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Doe normaal joh domboquote:
Goeie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom post je Niels zijn koelkast?
Die boom heeft net zoveel ballen als jij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof zij wat te vertellen heeft hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit dat jouw vrouw daar mee akkoord gaat.
Echt he.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die boom heeft net zoveel ballen als jij.
Dat zeggen alle mannenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof zij wat te vertellen heeft hier.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:12 schreef Kurovski het volgende:
Industrieel ontwerpers... Allemaal ophangen.
Dit is een indirecte doodsverwensing naar industrieel ontwerper in spé, xcachet. TR!quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:12 schreef Kurovski het volgende:
Industrieel ontwerpers... Allemaal ophangen.
Altijd gekut met het openmaken van huishoudelijke apparaten.quote:
Laat je ze dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Altijd gekut met het openmaken van huishoudelijke apparaten.
Ben je motorisch gestoord of zo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Altijd gekut met het openmaken van huishoudelijke apparaten.
Gevalletje snoer van de stofzuiger die niet meer geheel uitrolt.quote:
Je moet ook een kruisschroevendraaier met PH45,0 kop hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gevalletje snoer van de stofzuiger die niet meer geheel uitrolt.
Ok, Torxschroevendraaiers, check, heb ik;
Extra korte schroevendraaier met PH2 kop. Check, heb ik;
Extra lange schroevendraaier met PH2 kop. Nee. Had ik wel ooit.
Als er bij mij iets kapot gaat, al is het simpel te fixen dan koop ik gewoon nieuw. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gevalletje snoer van de stofzuiger die niet meer geheel uitrolt.
Ok, Torxschroevendraaiers, check, heb ik;
Extra korte schroevendraaier met PH2 kop. Check, heb ik;
Extra lange schroevendraaier met PH2 kop. Nee. Had ik wel ooit.
Einde oefening is het dan.
PH3 is het hoogst dacht ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moet ook een kruisschroevendraaier met PH45,0 kop hebben.
rtquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als er bij mij iets kapot gaat, al is het simpel te fixen dan koop ik gewoon nieuw. Zo rol ik.
Flauwe kul. Waarom vervangen als het te maken valt?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als er bij mij iets kapot gaat, al is het simpel te fixen dan koop ik gewoon nieuw. Zo rol ik.
Omdat te lui om daar moeite voor te ondernemen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Flauwe kul. Waarom vervangen als het te maken valt?
Milieuvervuilerquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat te lui om daar moeite voor te ondernemen.
dit iddquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar het geld om het complete ding te vervangen moet je ook voor werken dus zul je er sowieso iets voor moeten doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gay.quote:
Vind die band wel redelijk.quote:
quote:
Maak eigenlijk alleen m'n fiets altijd zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben ook gewoon bewust het moeilijker gemaakt om dingen zelf te fixen zodat je al dan niet het naar reparateur (werkverschaffing) moet brengen of nieuwe koopt (goed voor economie).
Lekker banden plakkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak eigenlijk alleen m'n fiets altijd zelf.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Ouders misbruikte kleuters slaan pedofiel dood
Dit seizoen was dan ook veel kutter dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Frass. Rundfunk stopt er mee na dit seizoen.
dood slaan is wel heel extreem. Maar castratie had wel gemogenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Ouders misbruikte kleuters slaan pedofiel dood
Whutquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Frass. Rundfunk stopt er mee na dit seizoen.
1quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WhutHoevevel afleveringen komen er nog
Er waren wel een paar goede afleveringen vond ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit seizoen was dan ook veel kutter dan vorig seizoen.
Die 2 jongens die dit hebben bedacht (en de 2 hoofdrolspelers) gaan weer het theater in.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd waarom nou weer, zoveel zal het toch niet kosten om het te produceren
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze zeiden ook in een radioprogramma: We hebben liever dat mensen denken "was er nog maar meer" dan "wanneer kappen die jongens hier nou eens mee".
Staat hier toch boven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
www.google.nlquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat rundfuck is ofzo iets. Nooit van gehoord.
neequote:Op dinsdag 6 december 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeert ze de melkproductie op gang te brengen?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja! Dat gebeurde net in mijn Black Mirror-aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. innam
Welke aflevering is dit danquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Wou dat ik de plaats van de rare robot innam
Wat een rare serie is het toch.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Wou dat ik de plaats van de rare robot innam
Vies oud.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, is vast stomquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zal het onthouden voor onze datequote:Op dinsdag 6 december 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
[..]
soms wil ik dat mannen dit doen en dan staan ze alleen awkward pff
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rundfunk is een topprogramma, je moet alleen wel intro overslaan want dat is aids voor je ogen
ja jij mag mn boobs wel gewoon grijpenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
zal het onthouden voor onze date![]()
#geengrap
ok cool #zinin #voorvochtopwekkendquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja jij mag mn boobs wel gewoon grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |