sterk zijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nofap lukt me echt niet. altijd als ik verveeld in bed lig gaat het mis
Wollahquote:
Hij is nooit weg geweestquote:Op dinsdag 6 december 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel prettig dat hij weg is. Die act iedere keer
trustequote:
Hee Fushia en girlyquote:Een imam zegt dat bellen moeten gaan rinkelen als jongeren hun 'broeders' en 'zusters' voortdurend voor de voeten werpen dat alles wat ze doen haram is (niet toegestaan volgens de islam). Dan wordt het hoog tijd die wijsneusjes theologisch de les te lezen. Veel is mogelijk binnen de islam.
dit is haramquote:Op dinsdag 6 december 2016 06:58 schreef Chai het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)550aae6b61cac2b196f0
[..]
Hee Fushia en girly
staan wel lijfelijke consequenties op maaaar...quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:33 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie enige wat ik weet is dat veel is mogelijk binnen islam
geil idee, mijn lichaam onderworpen aan de grillen van het opperwezenquote:Op dinsdag 6 december 2016 07:34 schreef zeer het volgende:
[..]
staan wel lijfelijke consequenties op maaaar...
heb je hier geld voor over?quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:40 schreef Drug het volgende:
[..]
geil idee, mijn lichaam onderworpen aan de grillen van het opperwezen
Zo...quote:
hehe saviour of the madquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zo...
Zou graag alle gestoordheid uit haar willen neuken
Zeers zusje is heul geen maagd meer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:17 schreef Drug het volgende:
[..]
meestal offer ik een maagd, maar als het ook met geld kan graag.
Gewoon thuis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Guten morgen! Wo können wir frühstücken?
Scrambled eggs, knakworstjes, broodjes, wat rauwkost. Ik heb wel ff genoeg gegeten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee dat ligt wat gevoelig op mijn maag zo vroeg in de ochtend.
Ja maar ik ben natuurlijk wel een prof. 's ochtends om 7 uur sta ik gewoon weer op alsof er niets is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker dronken geworden gisteren niels
mooiquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Scrambled eggs, knakworstjes, broodjes, wat rauwkost. Ik heb wel ff genoeg gegeten.
Ik vond het eerder supertriest hoe je je gedroeg. Zoek hulp, dit meen ik serieusquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar ik ben natuurlijk wel een prof. 's ochtends om 7 uur sta ik gewoon weer op alsof er niets is gebeurd.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:52 schreef TARDIS. het volgende:
5 december is voorbij en het is tijd voor kerstliedjes
Frassgod, blij dat er vanavond weer CL is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of lijd je aan korsakov dat je dit niet meer weet
IT'S THE MOST WONDERFUL TIMEquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:52 schreef TARDIS. het volgende:
5 december is voorbij en het is tijd voor kerstliedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |