quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Little Rickie...
Gecoverd door Darts...
Kriebelen? Nee joh, gewoon keihard nnnnneutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kriebel je eerst jouw First Lady en ga je dan draaien
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kriebelen? Nee joh, gewoon keihard nnnnneutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.
Je moet gewoon zeggen dat je speciaal voor haar een paar nummertjes draaitquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meestal kriebelt het vrijdag- of zaterdagavond als ik een borreltje op heb en nog niet wil gaan slapen. En als het mag van de First Lady
Dan gaat mijn show een veel te hoog zwijmelgehalte krijgen. Met John Legend en Katy Perry en zoquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je speciaal voor haar een paar nummertjes draait
Mietjequote:Op dinsdag 6 december 2016 20:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan gaat mijn show een veel te hoog zwijmelgehalte krijgen. Met John Legend en Katy Perry en zo
Klef koppeltje. Zo luvvieduvvie dat mensen kotsneigingen krijgen. Wij zijn het.quote:
Af en toe een zwijmelliedje / rustpuntje in de show is toegestaanquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan gaat mijn show een veel te hoog zwijmelgehalte krijgen. Met John Legend en Katy Perry en zo
Mogen wij wel meeluisteren ?quote:
* Elfletterig heeft ineens een idee voor een themashow gekregen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |