Daar is ook genoeg voor betaald...quote:Op woensdag 7 december 2016 22:32 schreef peaceman het volgende:
En ook witch doctor en fantastic journey van de staat hebben het gehaald
had het liever andersom gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Cee het volgende:
Pokémon staat er weer in.
Gangnam style is exit.
mwah ik mis ze niet..quote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch wel vreemd dat liedjes als You get what you give, Chelsea dagger en I Follow Rivers maar nooit die lijst inraken
en ook master blaster en strange fruit hebben het gered!quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Homdeck het volgende:
Zombies, Jethro Tull, Four Seasons, Zen, procol harum kortom 60's uit de onderste regionen zijn verdwenen. gelukkig hebben daydream Believer en Tin Soldier het wel overleefd.
Amenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna alles van mijn lijstje heeft het niet gehaald.
Nederland is een afgrijselijk land.
Dat geeft mij een beetje peace, manquote:Op woensdag 7 december 2016 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
en ook master blaster en strange fruit hebben het gered!
Daarmee verdwijnt wel een hoop charme van de lijst.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Homdeck het volgende:
Zombies, Jethro Tull, Four Seasons, Zen, procol harum kortom 60's uit de onderste regionen zijn verdwenen. gelukkig hebben daydream Believer en Tin Soldier het wel overleefd.
dat is niet zo heel erg, toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
This Charming Man is ingeruild voor Bigmouth
Nee, ik heb op Bigmouth gestemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |