Live via foxsports of livestream. Na afloop kun je altijd de hele uitzending torrenten.quote:
fightpass is ook eeb bibliotheek van oude gevechtn en events op ufc.tvquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef Eejit het volgende:
[..]
Live via foxsports of livestream. Na afloop kun je altijd de hele uitzending torrenten.
Ik was heel even blij. Ik heb kpn compleet en fox sport. Blijkt alleen eredivisie voetbal dat ik nooit kijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef Eejit het volgende:
[..]
Live via foxsports of livestream. Na afloop kun je altijd de hele uitzending torrenten.
kan je dat omzetten of ben je niet de contracthoudende?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik was heel even blij. Ik heb kpn compleet en fox sport. Blijkt alleen eredivisie voetbal dat ik nooit kijk
En terecht, moeders doen het huishouden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:14 schreef THEFXR het volgende:
ik heb waterson echt nul media zien doen voor deze headliner.
Jawel dat ben ik wel. fox ere kreeg ik gratis bij kpn compleet. Voor kpn international moet ik 12,50 p/m gaan betalen. Het overwegen waard. Mijn pakket bij kpn gaat dan echt iets van 75 euro worden, toch wel veel. keuzes keuzequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je dat omzetten of ben je niet de contracthoudende?
als je contract langer dan een jaar is, raad ik je aan om te bellen dat bijvb telfort veel goedkoper is, dan krijg je een nieuw jaarcontract met 6 mnd korting.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef zoz het volgende:
[..]
Jawel dat ben ik wel. fox ere kreeg ik gratis bij kpn compleet. Voor kpn international moet ik 12,50 p/m gaan betalen. Het overwegen waard. Mijn pakket bij kpn gaat dan echt iets van 75 euro worden, toch wel veel. keuzes keuze
twitter:bokamotoESPN twitterde op woensdag 14-12-2016 om 03:43:12BREAKING: Holly Holm vs. Germaine de Randamie for the UFC's inaugural featherweight title fight. UFC 208, Feb. 11 in Brooklyn. reageer retweet
twitter:bokamotoESPN twitterde op woensdag 14-12-2016 om 04:27:08Just spoke to Cris Cyborg on the phone. Says she's "sad." "Yesterday, there were no girls in my division. Today, they rush to make a belt." reageer retweet
Beetje vreemde gang van zaken, maar wat een kans voor Germaine. Winst zou wel eens opgepikt kunnen worden door mainstream media.quote:Op woensdag 14 december 2016 05:14 schreef superniger het volgende:
twitter:bokamotoESPN twitterde op woensdag 14-12-2016 om 03:43:12BREAKING: Holly Holm vs. Germaine de Randamie for the UFC's inaugural featherweight title fight. UFC 208, Feb. 11 in Brooklyn. reageer retweet
twitter:bokamotoESPN twitterde op woensdag 14-12-2016 om 04:27:08Just spoke to Cris Cyborg on the phone. Says she's "sad." "Yesterday, there were no girls in my division. Today, they rush to make a belt." reageer retweet
Mwoah businesswise snap ik dit wel. Je hebt dan een champ, die kan je marketen als zijnde een champ en dan komt vervolgens Chris Cyborg die die champ compleet sloopt. Het geeft credibility aan de tegenstander van Cyborg.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemde gang van zaken, maar wat een kans voor Germaine. Winst zou wel eens opgepikt kunnen worden door mainstream media.
Zeker als Holm die champ is. Plus ze wilden het klaarblijkelijk per se op UFC208, en Cyborg gaf zelf aan dat ze het gewicht niet kon halen. Weet niet of dat een onredelijke eis is, maar hoe je het ook wendt of keert: Germaine en Holm willigen hem wel in.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah businesswise snap ik dit wel. Je hebt dan een champ, die kan je marketen als zijnde een champ en dan komt vervolgens Chris Cyborg die die champ compleet sloopt. Het geeft credibility aan de tegenstander van Cyborg.
Cyborg moet niet liegen, 8 weken is ruim de tijd om 145 te halen, wat haar normale gewicht is. Ze heeft twee fights afgeslagen. Dit soort diva gedrag wordt door de UFC niet geaccepteerd. Haar laatste gevecht was btw in Sept, dus er zit dan 5 maanden tussen een gevecht. Sommige vechters hebben dan al twee keer gevochten.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker als Holm die champ is. Plus ze wilden het klaarblijkelijk per se op UFC208, en Cyborg gaf zelf aan dat ze het gewicht niet kon halen. Weet niet of dat een onredelijke eis is, maar hoe je het ook wendt of keert: Germaine en Holm willigen hem wel in.
Ja eens hoor, maar toch komt het vreemd over als iemand die een two fight losing streak met een relatieve nobuddy gaat uitmaken wie de belt wint in een gewichtsklasse die wordt gedomineerd door iemand anders. Maar in dezen valt de UFC wellicht niets te verwijten inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cyborg moet niet liegen, 8 weken is ruim de tijd om 145 te halen, wat haar normale gewicht is. Ze heeft twee fights afgeslagen. Dit soort diva gedrag wordt door de UFC niet geaccepteerd. Haar laatste gevecht was btw in Sept, dus er zit dan 5 maanden tussen een gevecht. Sommige vechters hebben dan al twee keer gevochten
Welke zes namen?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef THEFXR het volgende:
Goldberg wordt in 2017 vervangen en circuleren wel 6 namen van vervangers die naast Joe gaan zitten.
Die belts maken dus helemaal geen kut meer uitquote:Op woensdag 14 december 2016 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cyborg moet niet liegen, 8 weken is ruim de tijd om 145 te halen, wat haar normale gewicht is. Ze heeft twee fights afgeslagen. Dit soort diva gedrag wordt door de UFC niet geaccepteerd. Haar laatste gevecht was btw in Sept, dus er zit dan 5 maanden tussen een gevecht. Sommige vechters hebben dan al twee keer gevochten.
De UFC hoopt dat Ronda en Holly winnen zodat ze een superfight kunnen maken. zodat Ronda twee belts kan winnen. Daarna eens kijken of cyborg nog tegen Ronda wilt. IIG $$$$$$$$$$![]()
Cyborg is ook nog eens Invicta 145 champ, die ze in jan 2016 voor het laatste verdedigd heeft, dus die kan ze dan plannen of opgeven.
Gaat gewoon weer een KO worden net als in 2009.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:27 schreef Klaphark het volgende:
JDS vs Struve, mmafighting.com. Headliner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |