Eric Dubay videobook: "200 Proofs Earth not a Globe"quote:In this 90 minute documentary I have compiled and condensed all the most compelling video evidence that we are living on a motionless, flat Earth. Please take the time to do yourself and humanity a favor by watching this most important, mind-blowing and entertaining film!
Moeten is dood maar hij staat er bij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:59 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb er nog 1tje.
Veel mensen herinneren de Empire State Building in Amstelveen op de rand van Amsterdam, maar als je nu kijkt zie helemaal niks, en de maan is doorzichtig.
Deze moet in de OP
Oma is ook dood, zo bedoelde ik het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeten is dood maar hij staat er bij.
Simpel te testenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:04 schreef theguyver het volgende:
'- Het licht van de maan wakkert vlammen van een kampvuur aan'"
que hoe dan?
Originele TS francorex.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:41 schreef ZetaOS het volgende:
Wie van jullie geloofd echt dat de aarde plat is?
"Het licht van de maan is verkoelend" heb ik ook altijd wel een bijzondere hypothese gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:04 schreef theguyver het volgende:
'- Het licht van de maan wakkert vlammen van een kampvuur aan'"
que hoe dan?
Die draad is niet verplaatst maar gemerged. Dus het blijft Francorex topic.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:11 schreef DeMolay het volgende:
dat is het trieste.....franco post hier niet meer terwijl hij dat wel gelooofde...maaaar moest weggezet worden als @gekiie@
pardon engels toetsenboard
nu is er een draad en die word verplaatst....
Gekko![]()
Ik heb geen idee wie je hier bedoeld, jogy is deze topic reeks gestart, en de enige info in die OP was een plaatje en de naam van gekie francorex er onder. Veder niks.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Originele TS francorex.
Mocht het je intresse hebben lees even zijn eerste OP
Ik! nu wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:41 schreef ZetaOS het volgende:
Wie van jullie geloofd echt dat de aarde plat is?
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:26 schreef t4600c het volgende:
Kan geen space fakery topic vinden.
Raketten werken niet in de ruimte.
Bewijsstuk A:
https://www.khanacademy.o(...)pressure-volume-work
Daarin zit een formule hoe je kan berekene hoeveel werk er door een gas word vericht.
Die formule luid: Werk = externe druk * verandering in volume
En omdat de externe druk in een vacuum (de ruimte) NUL is, gas dat word geintroduceert in de ruimte zal NUL werk verichten.
Werk = 0 = 0 (vacuum) * X (Verandering in volume door gas)
En zonder WERK kan er geen ENERGIE en KRACHT zijn, en dus geen BEWEGING van een of andere raket.
Bewijstuk B:
https://books.google.co.u(...)0of%20energy&f=false
Ik zal de relevante text quoten 'Joule zag dat in dit processs (Vrije expansie van gas) het gas geen vorm van mechanische kracht veroorzakte en dus geen mechanisch werk tegen of door het gas.
Conclusie: En raket kan onmogelijk voor WERK zorgen in een VACUUM
Als je dat claimt ga je tegen de fundenmentele wetten van thermodynamica IN.
DAT IS EEN FEIT!
Toodle-pip lozers!
Dat was aan de hand van posts van francorex in 1 van de space topics (fakery meen ik).quote:Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je hier bedoeld, jogy is deze topic reeks gestart, en de enige info in die OP was een plaatje en de naam van gekie francorex er onder. Veder niks.
Mandela effect denk ik.
Gekkie toch, je gebruikt gewoon de verkeerde formule in vacuum.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:26 schreef t4600c het volgende:
Bewijsstuk A:
Daarin zit een formule hoe je kan berekene hoeveel werk er door een gas word vericht.
En omdat de externe druk in een vacuum (de ruimte) NUL is, gas dat word geintroduceert in de ruimte zal NUL werk verichten.
En zonder WERK kan er geen ENERGIE en KRACHT zijn, en dus geen BEWEGING van een of andere raket.
DAT IS EEN FEIT!
Je weet dat de ruimte geen perfect vacuüm is hè. En daarbij gelden er nog een paar natuurkundige wetten... http://www.wetenschapsfor(...)r-in-de-lege-ruimte/quote:Op woensdag 7 december 2016 12:26 schreef t4600c het volgende:
Bewijsstuk A:
Bewijstuk B:
Ik zal de relevante text quoten 'Joule zag dat in dit processs (Vrije expansie van gas) het gas geen vorm van mechanische kracht veroorzakte en dus geen mechanisch werk tegen of door het gas.
DAT IS EEN FEIT!
Toodle-pip lozers!
Je praat wel anders als ik gekozen word als leider van de Platte Aarde Organistatie te Nederland!quote:
Dat heeft hij zelf ook wel door gok ikquote:Op woensdag 7 december 2016 13:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gekkie toch, je gebruikt gewoon de verkeerde formule in vacuum.
Ah, de rond-aarders hadden het al opgegeven zie ik?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / Fakery in Space #6 - Werkelijkheid of illusie?
Het is daar al even stil jaquote:Op woensdag 7 december 2016 13:36 schreef t4600c het volgende:
[..]
Ah, de rond-aarders hadden het al opgegeven zie ik?
Maar goed, schopje omhoog (:
Nu veranderd thermodynamica afhankelijk van je locatie?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf ook wel door gok ik
Jij dénkt dat de aarde plat is.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:01 schreef t4600c het volgende:
We weten allemaal dat de Aarde plat is.
Maar waar komen meteorieten dan van daan?
Sommige theorien leggen uit dat het eigenlijk stukken van de koepel zijn.
Hier is mijn theorie wat meteorieten verklaard:
Meteorieten en cometen zijn gewoon vallende ijspegels van helium en waterstof onder de koepel. Na een tijdje worden ze te zwaar en glijden ze langs de koepel om uiteindelijk af te breken. Zoals ijspegels op daken.
Verder zijn cometen en meteorieten ook materie geëjecteerd van binnenuit Aarde.
Dat zijn de zogeheten cometen en meteorieten.
En tijdens de val worden sommigen zo heet dat ze kernfusie ondergaan tot ze van ijzer zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:01 schreef t4600c het volgende:
We weten allemaal dat de Aarde plat is.
Maar waar komen meteorieten dan van daan?
Sommige theorien leggen uit dat het eigenlijk stukken van de koepel zijn.
Hier is mijn theorie wat meteorieten verklaard:
Meteorieten en cometen zijn gewoon vallende ijspegels van helium en waterstof onder de koepel. Na een tijdje worden ze te zwaar en glijden ze langs de koepel om uiteindelijk af te breken. Zoals ijspegels op daken.
Verder zijn cometen en meteorieten ook materie geëjecteerd van binnenuit Aarde.
Dat zijn de zogeheten cometen en meteorieten.
Nee, die zijn geëjecteerd van binnenuit Aarde en vallen terug op de aardkorst.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En tijdens de val worden sommigen zo heet dat ze kernfusie ondergaan tot ze van ijzer zijn?
Aah vandaar. Waarom hebben ze dan een andere chemische samenstelling? Wel een beetje werken voor je verhaalquote:Op woensdag 7 december 2016 14:19 schreef t4600c het volgende:
[..]
Nee, die zijn geëjecteerd van binnenuit Aarde en vallen terug op de aardkorst.
Soort van vulkaan idee.
Ik snap dat deze materie moelijk te behappen is.. ik geef je wel even de tijd om er over na te denken. Maar jij bent wel slim genoeg om het te snappen denk ik.
Toodle-pip
De ijspegels vormen bij waterstof en helium deposities en groeien met een constante snelheid. Uitendelijk vallen ze dus met een herhalend patroon.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:04 schreef Karstman het volgende:
Maar kometen komen een keer in de zoveel jaar voorbij. Sterker nog je kan exact voorspellen wanneer ze komen. Hoe zit dat dan of hopen de wetenschappers dan dat er op exact dat moment een komeet voorbij komt zodat ze niet afgaan?
Mijn Excusesquote:Op woensdag 7 december 2016 13:32 schreef t4600c het volgende:
[..]
Je praat wel anders als ik gekozen word als leider van de Platte Aarde Organistatie te Nederland!
De chemische samenstelling komt gewoon van binnen aarde.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Aah vandaar. Waarom hebben ze dan een andere chemische samenstelling? Wel een beetje werken voor je verhaal
Dat noem ik niet werken voor je verhaal.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:18 schreef t4600c het volgende:
[..]
De chemische samenstelling komt gewoon van binnen aarde.
Nja wat ik bedoel is pak het eerste deel en lees die maar eens door, dan word je gelijk geneg duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je hier bedoeld, jogy is deze topic reeks gestart, en de enige info in die OP was een plaatje en de naam van gekie francorex er onder. Veder niks.
Mandela effect denk ik.
Topicreeks: Fakery in Spacequote:Op woensdag 7 december 2016 12:26 schreef t4600c het volgende:
Bewijsstuk A:
Bewijstuk B:
DAT IS EEN FEIT!
Toodle-pip lozers!
Er staan vagere dingen op het internet hoorquote:
Dat er nog vagere dingen op internet staan motiveert natuurlijk niet echt om niet de hoop in de mensheid op te geven.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er staan vagere dingen op het internet hoor![]()
Niet gelijk de hoop in de mensheid opgeven
Bedankt NASA trekpoppetjequote:Op donderdag 8 december 2016 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja wat ik bedoel is pak het eerste deel en lees die maar eens door, dan word je gelijk geneg duidelijk.
francorex is de enige flathead tot dusver, verder zijn er wat lurkers (users die lezen maar niet reageren) en daar kunnen er ook wel wat tussen zitten.
[..]
Topicreeks: Fakery in Space
asje
Klopt, de globe is wonderbaarlijk schoonquote:Op donderdag 8 december 2016 23:43 schreef francorex het volgende:
Video compilatie demonstreert de machtige uitgestrekte vlakte die de Aarde is.
Observeer en geniet ! Werkelijk prachtig.![]()
Ben je nog altijd serieus FE?quote:Op donderdag 8 december 2016 23:43 schreef francorex het volgende:
Ach, hij heeft nog steeds geen werkende verklaring voor hoe ik die foto's van een schip aan de horizon kon schieten op een platte aardequote:Op vrijdag 9 december 2016 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben je nog altijd serieus FE?
Jammer dat ik de link vorige keer niet plaatste van de stream vanuit de ruimte.
De camera bungelde los in de ruimte een paar momenten.
Waardoor je de aarde bijna in zijn geheel als bol kon zien.
Dit gebeurde een paar keer omdat de astronaut alle twee de handen nodig had voor werkzaamheden.
Ik zie denk ik niet wat jij -edit, niet schelden-ziet op de beelden.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:43 schreef francorex het volgende:
Of het was de tol van 50 jaar moeten leven met een gigantische leugen..quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:40 schreef theguyver het volgende:
Voormalig astronaut Buzz Aldrin is uit voorzorg geëvacueerd van de Zuidpool, nadat hij daar onwel was geworden. Reisorganisatie White Desert maakte donderdag bekend dat de toestand van de Amerikaan stabiel is en een arts hem behandelt, meldde de BBC.
Of. een aanvraging met gewapende pinguins!
Of tegen de glazen dome gelopen..
Dit is één van de peilers binnen het betoog voor een uitgestrekte vlakte.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:32 schreef Beathoven het volgende:
ff schaamteloos feitje gejat uit GC
vraagje aan de flat earthers. Vuurtorens worden op hoogte gebouwd om ook qua lichtverspreidinh van grote afstand nog zichtbaar te zijn ivm de kromming van de aarde.
hoe past dit gegeven binnen de flat earth "theorie"?
?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:30 schreef francorex het volgende:
Of ze bestaat wel en dan graag een voorbeeld ervan plaatsen in dit topic. ( daar is tot nu toe niemand in geslaagd)
Maja, hoe interpreteer je de wijze van navigeren? Een FE'er zal natuurlijk volhouden dat als je weer op dezelfde plaats uitkomt je gewoon een cirkeltje hebt gevlogen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:32 schreef ems. het volgende:
Voorbeeld:
Vlieg om de aarde, test het zelf.
Tadaa.
Trollen, door steeds dezelfde vraag te herhalen en zelf niets in te brengen tegen de argumenten die worden aangedragen werkt contra productief.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog steeds geen werkende verklaring voor hoe ik die foto's van een schip aan de horizon kon schieten op een platte aarde
Door ambitie te hebben en zelf te gaan vliegen/varenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maja, hoe interpreteer je de wijze van navigeren? Een FE'er zal natuurlijk volhouden dat als je weer op dezelfde plaats uitkomt je gewoon een cirkeltje hebt gevlogen.
Welke observaties in deze video leiden jouw tot de conclusie dat je leeft op een bal?quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, de globe is wonderbaarlijk schoon
Dat is cgiquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:48 schreef francorex het volgende:
[..]
Welke observaties in deze video leiden jouw tot de conclusie dat je leeft op een bal?
[ afbeelding ]
Geloof jij nog steeds dat je leeft op een spinnende bal?quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben je nog altijd serieus FE?
Probeer hem alsnog te plaatsen.quote:Jammer dat ik de link vorige keer niet plaatste van de stream vanuit de ruimte.
Dat is voor jouw een argument dat de Aarde een bol is?quote:De camera bungelde los in de ruimte een paar momenten.
Waardoor je de aarde bijna in zijn geheel als bol kon zien.
Dit gebeurde een paar keer omdat de astronaut alle twee de handen nodig had voor werkzaamheden.
Wat zie jij dan ?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zie denk ik niet wat jij -edit, niet schelden-ziet op de beelden.
Zelf niets inbrengen noemt hij datquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef francorex het volgende:
[..]
Trollen, door steeds dezelfde vraag te herhalen en zelf niets in te brengen tegen de argumenten die worden aangedragen werkt contra productief.
Waarvoor dank !
[ afbeelding ]
een cirkel boven een pizza vliegen, is idd geen bewijs voor globe.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maja, hoe interpreteer je de wijze van navigeren? Een FE'er zal natuurlijk volhouden dat als je weer op dezelfde plaats uitkomt je gewoon een cirkeltje hebt gevlogen.
Je kan dat meten, of je constant beweegt, of stiekem ook iets links of rechts gaatquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:07 schreef Orwell het volgende:
[..]
een cirkel boven een pizza vliegen, is idd geen bewijs voor globe.
"Onderlangs" is een ander verhaal. (immer zuid-, of noordwaarts ) Dat kan niet in een FE model.
Maar dat is dan ook nog nimmer, gedocumenteerd, gedaan..
Het doet wat met een mens...quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:59 schreef Orwell het volgende:
[..]
Of het was de tol van 50 jaar moeten leven met een gigantische leugen..
Earth is big yo.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:48 schreef francorex het volgende:
[..]
Welke observaties in deze video leiden jouw tot de conclusie dat je leeft op een bal?
[ afbeelding ]
wow..pijnlijk..vooral ook voor die echtgenote i guess..quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:11 schreef francorex het volgende:
[..]
Het doet wat met een mens...
[ afbeelding ]
Je plaatje laat dat ook zien.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:48 schreef francorex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel:quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef francorex het volgende:
Wist je dat er geen beelden bestaan van de Aarde in zijn geheel?
Bron?quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:29 schreef francorex het volgende:
"Truth in plane sight:"
Aantal youtube hits voor Flat Eart sinds augustus 2016.
7.400.000 hits![]()
flat earthquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bron?
Enfin, dat je de enige hier bent die platte aarde verdedigt geeft wel aan dat niet elke kijker ook een gelover is.
Zelfde zag je bij de flat earth conferentie: slechts een handjevol mensen kwamen opdagen...
correct.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je plaatje laat dat ook zien.
de horizon wordt niet echt begrepen door mensen. Ook door jou niet.
De horizon is in feite een cirkel om je heen. Daar zul je geen curve in zien, tenzij je zo hoog gaat zitten dat het zichtbare oppervlak van de globee niet langer een cirkel om je heen vormt, maar een cirkel voor je. Net zoals te zien is op je plaatje. De bovenste laat een deel van de horizon zien zoals die om je heen buigt tot een cirkel, het onderste plaatje laat zien hoe door de enorme afstand tussen jou en de aarde deze een cirkel vormt die zich voor je bevindt.
Je staat met lege handen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan dat meten, of je constant beweegt, of stiekem ook iets links of rechts gaat
Het is heel simpel. Navigeren op een bol en navigeren op een plat vlak gaan niet op een gelijke manier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
Je staat met lege handen.
geeft niks.
overkomt de besten.
het zou je sieren dit ten ene male toe te geven.
...Dat de tot dus ver gedocumenteerde so called trips around the earth "geen moer bewijzen" aangaande de zg sferische aarde.
Dat elk van die trips (name any..) met gemak op een flat earth map ge'reproduceerd' kan worden.
toon nu ballen en kom met een case.
of geef je ongelijk toe.
precies, zo is de kortste afstand tussen 2 punten op beide modellen toch een heel andere route.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Navigeren op een bol en navigeren op een plat vlak gaan niet op een gelijke manier.
hahahaquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
precies, zo is de kortste afstand tussen 2 punten op beide modellen toch een heel andere route.
Dat is al eerder aan bod gekomen. Neem 2 punten op de evenaar, bijv. 500 km uit elkaar en bereken de kortste route.
Op de globe is dat 500 km, welke de evenaar volgt, op platte aarde is dat een kortere rechte lijn.
En dan gewoon die trip zelf afleggen en kijken welke route in werkelijkheid het kortst is.
Je hebt gelijk, met deze inkomsten bezoekers wil ik ook geloven dat de wereld plat is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:29 schreef francorex het volgende:
Vergeleken met andere mainstream media onderwerpen, blablabla
Tja, show me the map!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
hahaha
maar geen case kunnen noemen.
"empirische wetenschap" me reet
Tesla had gelijk. en het is sindsdien alleen maar erger geworden:
"Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality." (Nikola Tesla)
show me the curve!
show me the curve!quote:"Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality." (Nikola Tesla)
Ik begin werkelijk te denken dat jij gewoon een troll bent.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:08 schreef francorex het volgende:
[..]
show me the curve!
[ afbeelding ]
Welkom in dit topic, zo gaat het al 23 delen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begin werkelijk te denken dat jij gewoon een troll bent.
Ook posten mensen duidelijk bewijs voor een ronde aarde, dan nog wuif jij het weg en komt zelf met iets aan dat totaal niet klopt en ooit geroepen is door youtube onderzoekertjes.
En het ergste is nog dat je sommige users/post gewoon maar negeert.
Je leeft in een bubbel met een eigen gecreëerde waarheid.
Zonde dat mensen nog de moeite nemen om met jou in discussie te gaan.
Deze is mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:30 schreef francorex het volgende:
[..]
Echter in de praktijk blijken vuurtorens veel verder zichtbaar te zijn dan wat mathematisch mogelijk is.
Vuurtorens blijven zichtbaar terwijl ze in principe onzichtbaar moeten zijn.
Francorex is een Poe, geen troll.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begin werkelijk te denken dat jij gewoon een troll bent.
Ook posten mensen duidelijk bewijs voor een ronde aarde, dan nog wuif jij het weg en komt zelf met iets aan dat totaal niet klopt en ooit geroepen is door youtube onderzoekertjes.
En het ergste is nog dat je sommige users/post gewoon maar negeert.
Je leeft in een bubbel met een eigen gecreëerde waarheid.
Zonde dat mensen nog de moeite nemen om met jou in discussie te gaan.
Blijft lastig om te geloven als je ziet dat zelfs dingen als youtube views als argument wordt gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |