Das de eerstequote:
gezond , geen vleesquote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef StruisVogelt het volgende:
brr wat een vatsig/ranzig ongezond ogend bovenlijf heeft Bas
Nog steeds zelfs! Waarom zit ze in de put dan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog steeds. Die zat enorm in de put.
Vic ziet ook dat het nep is.
zou dat het zijn ?quote:
Dat kussen word ook wel heel intensief gebruikt he. Ze ligt zo vaak op haar nest.quote:
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zelfs! Waarom zit ze in de put dan?
Die heeft ook steeds wat.
Was die groot geschapen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Ebinas het volgende:
Ze wil haar ex schrijven dat het haar pijn heeft gedaan.
Je kan je zelf wel heel snel de put in laten praten zegquote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.
quote:
Ooo ja dan moet je wel de halve dag depressief op bed liggen ja..quote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.
Ramona lust wel 30 wolkentoetjes denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ooo ja dan moet je wel de halve dag depressief op bed liggen ja..
Is toch niks aan gelogen? De waarheid is hard.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ramona lust wel 30 wolkentoetjes denk ik
In 1 keer
Ja en ze is 100% voor een tattoe, maar ook 100% niet voor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Je kan je eigen uniek lichaam maken voor wat niet iedereen hept ( gina in de bocht over een tattoo)
Dom lullen is ook een vak apart.quote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en ze is 100% voor een tattoe, maar ook 100% niet voor.
Of een zogenaamde titel aan het einde van het jaarquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Gina hoopt op bonusgeld aan het eind van het jaar.
Nieuw bankie ofsoooo
uhuh
Of een breiclub, stitches with snitchesquote:Op maandag 5 december 2016 17:11 schreef DKUp het volgende:
Kan ze geen huispakkenlijn beginnen genaamd "Snitches for Bitches"....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een breiclub, stitches with snitches
Als ze maar sjuhijnt, snap juh?quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een breiclub, stitches with snitches
Daar is ze echt een top talent in.quote:
een goede motivatie om iets te doen daar vind ik, en als geld haar gelukkig maakt, dan ben ik blij voor haarquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Gina hoopt op bonusgeld aan het eind van het jaar.
Nieuw bankie ofsoooo
uhuh
Mevrouw anti huiselijk geweld. Het houdt niet op, niet vanzellufquote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Rowena heeft weer herinneringen aan Purmerend . Met een vriendinnetje in de passage een gruwelijke vechtpartij.
Nou Rowena echt iets om trots op te zijn. Was je er maar uitgestemt vandaag
Het is echt een heel erg lelijke trui.quote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef DKUp het volgende:
"Dope, ik vind hem echt dope, dope....."
fet echt gruwelijk te gek dope fet fet fetquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef DKUp het volgende:
"Dope, ik vind hem echt dope, dope....."
Kan diegene geen aangifte meer doen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Rowena heeft weer herinneringen aan Purmerend . Met een vriendinnetje in de passage een gruwelijke vechtpartij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
FEBO extensions als Row en Jes worden niet weggestuurd, daarom was Rianne al meteen kansloos.quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Eens geen idee wat die 2 eigenlijk doen de hele dag.quote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef DKUp het volgende:
Jacco en Karin mogen de volgende exits wel zijn qua niet boeiend zijn
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie moest werken en het gemist heeft .......![]()
[ afbeelding ]
Wie stemt Boyd naar huis ?
[ afbeelding ]
Rianne spreekt de groep toe.
[ afbeelding ]
Rianne wordt getroost door de andere bewoners.
nou hij stemt haar wel naar huis.. dikke vinger voor hemquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.
quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Billy een dagje de poort uit of zo?
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groepquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
En op een plek waar je haar niet verwacht, bij de koelkast.![]()
Sssst .. heb haar nog niet gezienquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Billy een dagje de poort uit of zo?
Volgens mij gaat ze voor de groep koken.quote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh jee, ik herinner mij haar schnitzels nog.quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groep
Je geld geven aan diegene die je naar huis stuurt? Zou het eerder aan bendr voeren.quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.
Klopt, ik las het net.quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze voor de groep koken.
Heel klein zeker? Want ze eet de helft van wat ze kookt bij de aanrecht al opquote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh jee, ik herinner mij haar schnitzels nog.
Al vanaf dag 1.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
ach nee he, jessie en boyd kunnen het samen vinden
Maar dat is altijd zo geweest volgens mij. Anders heeft de nieuwe geen geld.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je geld geven aan diegene die je naar huis stuurt? Zou het eerder aan bendr voeren.
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.quote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel klein zeker? Want ze eet de helft van wat ze kookt bij de aanrecht al op
Vochtig?quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.![]()
als t rookgerei er maar uit isquote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook geen hond die de boodschappen opruimt.
Lol. Ze gaat koken voor de groepquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
wow Gina en koken, zo leert ze het meteen ook, goed dat geld een goede motivatie voor haar kan zijn om veel dingen te doenquote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groep
ik zie ramona kokenquote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wow Gina en koken, zo leert ze het meteen ook, goed dat geld een goede motivatie voor haar kan zijn om veel dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |