Das de eerstequote:
gezond , geen vleesquote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef StruisVogelt het volgende:
brr wat een vatsig/ranzig ongezond ogend bovenlijf heeft Bas
Nog steeds zelfs! Waarom zit ze in de put dan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog steeds. Die zat enorm in de put.
Vic ziet ook dat het nep is.
zou dat het zijn ?quote:
Dat kussen word ook wel heel intensief gebruikt he. Ze ligt zo vaak op haar nest.quote:
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zelfs! Waarom zit ze in de put dan?
Die heeft ook steeds wat.
Was die groot geschapen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Ebinas het volgende:
Ze wil haar ex schrijven dat het haar pijn heeft gedaan.
Je kan je zelf wel heel snel de put in laten praten zegquote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.
quote:
Ooo ja dan moet je wel de halve dag depressief op bed liggen ja..quote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De man van haar dromen heeft een grapje over haar omvang gemaakt.
Ramona lust wel 30 wolkentoetjes denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ooo ja dan moet je wel de halve dag depressief op bed liggen ja..
Is toch niks aan gelogen? De waarheid is hard.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ramona lust wel 30 wolkentoetjes denk ik
In 1 keer
Ja en ze is 100% voor een tattoe, maar ook 100% niet voor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Je kan je eigen uniek lichaam maken voor wat niet iedereen hept ( gina in de bocht over een tattoo)
Dom lullen is ook een vak apart.quote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en ze is 100% voor een tattoe, maar ook 100% niet voor.
Of een zogenaamde titel aan het einde van het jaarquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Gina hoopt op bonusgeld aan het eind van het jaar.
Nieuw bankie ofsoooo
uhuh
Of een breiclub, stitches with snitchesquote:Op maandag 5 december 2016 17:11 schreef DKUp het volgende:
Kan ze geen huispakkenlijn beginnen genaamd "Snitches for Bitches"....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een breiclub, stitches with snitches
Als ze maar sjuhijnt, snap juh?quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een breiclub, stitches with snitches
Daar is ze echt een top talent in.quote:
een goede motivatie om iets te doen daar vind ik, en als geld haar gelukkig maakt, dan ben ik blij voor haarquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Ebinas het volgende:
Gina hoopt op bonusgeld aan het eind van het jaar.
Nieuw bankie ofsoooo
uhuh
Mevrouw anti huiselijk geweld. Het houdt niet op, niet vanzellufquote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Rowena heeft weer herinneringen aan Purmerend . Met een vriendinnetje in de passage een gruwelijke vechtpartij.
Nou Rowena echt iets om trots op te zijn. Was je er maar uitgestemt vandaag
Het is echt een heel erg lelijke trui.quote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef DKUp het volgende:
"Dope, ik vind hem echt dope, dope....."
fet echt gruwelijk te gek dope fet fet fetquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef DKUp het volgende:
"Dope, ik vind hem echt dope, dope....."
Kan diegene geen aangifte meer doen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Rowena heeft weer herinneringen aan Purmerend . Met een vriendinnetje in de passage een gruwelijke vechtpartij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
FEBO extensions als Row en Jes worden niet weggestuurd, daarom was Rianne al meteen kansloos.quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef IkFok het volgende:
Eens geen idee wat die 2 eigenlijk doen de hele dag.quote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef DKUp het volgende:
Jacco en Karin mogen de volgende exits wel zijn qua niet boeiend zijn
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie moest werken en het gemist heeft .......![]()
[ afbeelding ]
Wie stemt Boyd naar huis ?
[ afbeelding ]
Rianne spreekt de groep toe.
[ afbeelding ]
Rianne wordt getroost door de andere bewoners.
nou hij stemt haar wel naar huis.. dikke vinger voor hemquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.
quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Billy een dagje de poort uit of zo?
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groepquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
En op een plek waar je haar niet verwacht, bij de koelkast.![]()
Sssst .. heb haar nog niet gezienquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij gaat ze voor de groep koken.quote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh jee, ik herinner mij haar schnitzels nog.quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groep
Je geld geven aan diegene die je naar huis stuurt? Zou het eerder aan bendr voeren.quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook vals van Rianne om haar zakgeld in een pot te gooien. Normaal gaat het zakgeld naar de nieuwe die anders niets heeft. Rianne kon ook vals zijn hoor.
Klopt, ik las het net.quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze voor de groep koken.
Heel klein zeker? Want ze eet de helft van wat ze kookt bij de aanrecht al opquote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh jee, ik herinner mij haar schnitzels nog.
Al vanaf dag 1.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
ach nee he, jessie en boyd kunnen het samen vinden
Maar dat is altijd zo geweest volgens mij. Anders heeft de nieuwe geen geld.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je geld geven aan diegene die je naar huis stuurt? Zou het eerder aan bendr voeren.
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.quote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel klein zeker? Want ze eet de helft van wat ze kookt bij de aanrecht al op
Vochtig?quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, die dingen waren zo vochtig dat ze af gedept moesten worden.![]()
als t rookgerei er maar uit isquote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook geen hond die de boodschappen opruimt.
Lol. Ze gaat koken voor de groepquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
wow Gina en koken, zo leert ze het meteen ook, goed dat geld een goede motivatie voor haar kan zijn om veel dingen te doenquote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil UVHJ worden dus gaat ze vanaf heden iedere dag koken voor de groep
ik zie ramona kokenquote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wow Gina en koken, zo leert ze het meteen ook, goed dat geld een goede motivatie voor haar kan zijn om veel dingen te doen
Ligt in bad te chillenquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ramona gaat koken voor de groep.quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wow Gina en koken, zo leert ze het meteen ook, goed dat geld een goede motivatie voor haar kan zijn om veel dingen te doen
Volgens mij is Gina in de gym, zag haar in dat afschuwelijke trainingspak en d'r tuimelbeker de loods uit gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Verder te verrimpelen.quote:
huh Ramona wil volgens mij geen UVHJ worden lijkt mij, of ze moet heel arrogant zijnquote:
Dan geven ze hem maar gewoon zakgeld, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo geweest volgens mij. Anders heeft de nieuwe geen geld.
ook goed, sporten is goed voor haarquote:Op maandag 5 december 2016 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is Gina in de gym, zag haar in dat afschuwelijke trainingspak en d'r tuimelbeker de loods uit gaan.
Hij krijgt het ook gewoon.quote:Op maandag 5 december 2016 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan geven ze hem maar gewoon zakgeld, zo moeilijk is dat niet.
En het gaat ze toch wel weer een hoop geld kosten, een tattoo shop waarvan de investeringen nooit zullen worden terugverdient
Hij zou zijn oren toch niet naar de groep laten hangen, deze man met ballen?quote:
Klopt. De nieuwe krijgt het zakgeld van degene die weg gaat. Is al heel lang zoals ze het doenquote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo geweest volgens mij. Anders heeft de nieuwe geen geld.
Degene die voor Gina komt krijgt niks.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. De nieuwe krijgt het zakgeld van degene die weg gaat. Is al heel lang zoals ze het doen
Nee. Die heeft haar dikke beer volgestopt met poenquote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Degene die voor Gina komt krijgt niks.
Oneerlijk systeem.
Dat heb ik weleens op de chat gelezen, dat ze dat zou doen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Die heeft haar dikke beer volgestopt met poen
Vraag mij af of dat sowieso wel geldt voor iemand die zelf opstapt.quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Degene die voor Gina komt krijgt niks.
Oneerlijk systeem.
Sinds de Luifel met muntjes werkt heeft Gina ineens haar korte zwarte rokje niet meer aan.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens op de chat gelezen, dat ze dat zou doen.
ik zou helemaal niks hoeven van Gina, ik ben voor gratis haar fanquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Die heeft haar dikke beer volgestopt met poen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou helemaal niks hoeven van Gina, ik ben voor gratis haar fan
gewoon volgend jaar Maart of April denk ik, dan is ze de langstzittende utopiaan, ook meteen de langstzittende vrouwelijk utopiaanquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat sowieso wel geldt voor iemand die zelf opstapt.
Meestal duurt het dan een tijdje voordat daar een nieuwe voor in de plaatst komt.
Ik ga er nu even vanuit dat Gina uit zichzelf weggaat, ik zie haar er niet uit gestemd worden.
Want anders?quote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Sinds de Luifel met muntjes werkt heeft Gina ineens haar korte zwarte rokje niet meer aan.
Ook verdacht
ja Gina zou een hele goede vriend aan mij hebben, en als ik daar naartoe zou gaan, naar utopia, zou ik meteen om d'r handtekening vragenquote:
Niet overdrijven die zijn vanmorgen verzorgd, morgen is weer vroeg genoeg.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef StruisVogelt het volgende:
heeft Febo al iemand naar stal gestuurd
ivm het water voor de dieren ???
extra bakken neerzetten enzow
Zou je ook een gedragen slipje van haar kopen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja Gina zou een hele goede vriend aan mij hebben, en als ik daar naartoe zou gaan, naar utopia, zou ik meteen om d'r handtekening vragen
Afgelopen markt kon er weer wel met contant betaald wordenquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Sinds de Luifel met muntjes werkt heeft Gina ineens haar korte zwarte rokje niet meer aan.
Ook verdacht
quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou je ook een gedragen slipje van haar kopen?
quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet overdrijven die zijn vanmorgen verzorgd, morgen is weer vroeg genoeg.
nou wat let jequote:Op maandag 5 december 2016 17:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja Gina zou een hele goede vriend aan mij hebben, en als ik daar naartoe zou gaan, naar utopia, zou ik meteen om d'r handtekening vragen
bevroren water popjequote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al. Romy stond tegen de kraan te meppen, maar die was dichtgevroren. Maakte niet uit zei ze, want de koeien hadden nog zat water.quote:
... en daarna zelf dragen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
nee dat niet, ik zou haar heel graag ook in andere tv-programma's willen zienquote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op maandag 5 december 2016 17:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee dat niet, ik zou haar heel graag ook in andere tv-programma's willen zien
ja knoop in je zakdoek..quote:Op maandag 5 december 2016 17:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
camera-angst, en angst om te stotteren en zoquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef mazaru het volgende:
Boyd gaat zijn shoppie "Tattoo Henkie" noemen
nou ik denk dat zij dat wel kan, presentatrice of zo, in een mooie jurk, heb haar nog nooit echt in een jurk gezienquote:Op maandag 5 december 2016 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik ook.
"Ik vertrek!" bijvoorbeeld
Teletubbies zou ook een goed programma voor haar kunnen zijn.quote:
40000 meter onder de zeespiegelquote:Op maandag 5 december 2016 17:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Teletubbies zou ook een goed programma voor haar kunnen zijn.
ramona is wel traag in de keuken, maar goed dat was cees ookquote:
Heeft hij maar 1 letter soort?quote:
Damn nou heb ik dat deuntje in mijn kop.quote:
dat is gemeen, maar ja Gina is perfect voor kinderprogramma's, of Gina's TV Cafe, sorry Carloquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 17:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Teletubbies zou ook een goed programma voor haar kunnen zijn.
De freggels helemaal haar niveau.quote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is gemeen, maar ja Gina is perfect voor kinderprogramma's, of Gina's TV Cafe, sorry Carlo
Zag ik net nog in de huiskamer, volgens mij brieven naar thuis schrijven.quote:
ja, dit is echt humor over kinderprogramma's kletsen die geschikt zijn voor Ginaquote:Op maandag 5 december 2016 17:49 schreef notturna het volgende:
[..]
De freggels helemaal haar niveau.
Maar wel met een bouillonblokjequote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
wat maakt ram ? gisteren spaghetti en vandaag ?
bouillon is goed, veel zoutquote:Op maandag 5 december 2016 17:51 schreef formule het volgende:
[..]
Maar wel met een bouillonblokjeverder maakt het niet uit
En sinds wanneer is veel zout goed?quote:
Achter gesloten deuren en de sleutel weg gooienquote:Op maandag 5 december 2016 17:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke niet te veel, maar wat zout is wel goed, alleen hun eten te weinig vitaminen vind ikquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En sinds wanneer is veel zout goed?
zout is gezond hoor vooral bij de patatquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En sinds wanneer is veel zout goed?
net zoals Billy, die zat daar toch ook inquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren en de sleutel weg gooien
thnxsquote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zag ik net nog in de huiskamer, volgens mij brieven naar thuis schrijven.
Alleen als je er extra mayo bijneemt hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 17:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
zout is gezond hoor vooral bij de patat![]()
wist je dat niet
Kan boeit me eigenlijk niet. Maar die dwaas moeten ze opsluiten labiel wijf is het.quote:Op maandag 5 december 2016 17:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
net zoals Billy, die zat daar toch ook in
Mooi zegt genoeg dusquote:Op maandag 5 december 2016 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je bedoelt van zondag, dan Jessie
misschien in een kluis met geld lolquote:Op maandag 5 december 2016 17:55 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Kan boeit me eigenlijk niet. Maar die dwaas moeten ze opsluiten labiel wijf is het.
quote:Op maandag 5 december 2016 17:55 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
thnxs
.. had jessie zn naam verkeerd geschreven
kreeg ineens een flasb van een andere
Ehh 4 dagen, ze is nog steeds niet over de roast van Boyd heenquote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef mazaru het volgende:
Jessie zegt iets over het eten.
Ramona gelijk dissen dat sommige mensen wel een toetje willen en dat ze toch niet zegt dat hij het moet eten. Sommige mensen kunnen het wel hebben namelijk!!!
Uitdelen vind ze heerlijk, maar zodra ze een sneer terug krijgt jankt ze de hele dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Mocht ze willen .quote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien in een kluis met geld lol![]()
Gina bedoel ik he
quote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehh 4 dagen, ze is nog steeds niet over de roast van Boyd heen
Was die janksessie van vandaag dan nog over die roast???quote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehh 4 dagen, ze is nog steeds niet over de roast van Boyd heen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle wijven onderaan
quote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Tnx mooi om te zien dat het debieltje steeds verder weg zaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar als je haar daar dan opsluit, met luchtgaten tuurlijk, dan is Gina blij en jij bent ook blij denk ikquote:
quote:
Yepquote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was die janksessie van vandaag dan nog over die roast???
quote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was die janksessie van vandaag dan nog over die roast???
En haar ex had haar gedumpt toen ze was aangekomen.quote:
quote:
Ja deal alleen de sleutel weg gooien.quote:Op maandag 5 december 2016 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar als je haar daar dan opsluit, met luchtgaten tuurlijk, dan is Gina blij en jij bent ook blij denk ik
quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
En haar ex had haar gedumpt toen ze was aangekomen.
Je komt geen 100 kilo in een week aan. Heeft 'ie het nog lang bij haar uitgehouden.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
ze was toen 17quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar heeft ze een trauma aan overgehouden.
Jessiequote:Op maandag 5 december 2016 17:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat de stemmen van rianne krijgen volgede week ?
Ik zou nou niet weten op wie ik zou moeten stemmen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat de stemmen van rianne krijgen volgede week ?
Niet nu hij Rianne heeft weggestemd.quote:
Ik ben verbaasd dat ze een ex heeftquote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je komt geen 100 kilo in een week aan. Heeft 'ie het nog lang bij haar uitgehouden.
En als Jessie deze week weer terug bij die rimpeltrut komt dan gaat hij ook heel veel stemmen aan Boyd verliezenquote:
deal, maar ik bereid jou gewoon alvast voor, voor het geval dat ze UVHJ wordt, niet dat je dan gaat gillen of gaat huilen, ik vind jou sowiezo een komisch iemand, ik hou daar van lekker veel humorquote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Ja deal alleen de sleutel weg gooien.
is het nog uit ??quote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Jessie deze week weer terug bij die rimpeltrut komt dan gaat hij ook heel veel stemmen aan Boyd verliezen
Niet schrikken, ze heeft ook een klitpiercing.quote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ze een ex heeft
zijn ze weer uit elkaar? Dit is ook niet bij te houden.quote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Jessie deze week weer terug bij die rimpeltrut komt dan gaat hij ook heel veel stemmen aan Boyd verliezen
en nog maagdquote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet schrikken, ze heeft ook een klitpiercing.
Oh ik dacht dat het uit was. Ze heeft al twee nachten niet op de boot geslapen en ze kruipt niet meer op hemquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn ze weer uit elkaar? Dit is ook niet bij te houden.
ik heb werkelijk geen idee, ik geloof je zoquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het uit was. Ze heeft al twee nachten niet op de boot geslapen en ze kruipt niet meer op hem
quote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
door dingetje toch ? en drank.. of loop ik achter
Ik hou het ook niet meer bij neequote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet meer bij te houden.
Ja, dacht ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
door dingetje toch ? en drank.. of loop ik achter
Hij op haar nu zeker.quote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het uit was. Ze heeft al twee nachten niet op de boot geslapen en ze kruipt niet meer op hem
quote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef StruisVogelt het volgende:
ff een vraag
met en hoop gezwaai uit de Cos vertrekken
en dan als kloon weer komen Cossen
komt dat
A; we gaan richting feestdagen .. ben zo eenzaam
B ; ik miste jullie , durf mn nick niet meer
C ; lkker belangrijk
.. Boyd zn Prik pistool
lijkt een breukje in het snoertje te hebben BBbzzzzzBBBBBZ
ZZZZBBB wa nahnah BBnagh
bzzzzzzzzzz
Op welke nick doel je?quote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef StruisVogelt het volgende:
ff een vraag
komt dat
C ; lkker belangrijk
.. Boyd zn Prik pistool
ZZZZBBB wa nahnah BBnagh
bzzzzzzzzzz
wie wat waar kloonquote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef StruisVogelt het volgende:
ff een vraag
komt dat
C ; lkker belangrijk
.. Boyd zn Prik pistool
ZZZZBBB wa nahnah BBnagh
bzzzzzzzzzz
Hoogstens de naald denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
sloop je niet zo een tattoo apparaat ?
wie heeft gezwaaid dan? Zoietsquote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef StruisVogelt het volgende:
ff een vraag
komt dat
C ; lkker belangrijk
.. Boyd zn Prik pistool
ZZZZBBB wa nahnah BBnagh
bzzzzzzzzzz
quote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet schrikken, ze heeft ook een klitpiercing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
quote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]ik werd bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]dat is géén klit, StruisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
[..]Toch weer op de spoiler geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker ding
![]()
dat mens is vermoeiendquote:
o wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
Ik hoop het, zijn we ook weer van dat pokken geluid agquote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
sloop je niet zo een tattoo apparaat ?
Wie is de eerste die hij gaat verminken daar?quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, zijn we ook weer van dat pokken geluid ag
Niet weer die tokkiesquote:Op maandag 5 december 2016 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
kleine utopia was ziek .. lag in het zh .en nu wil papa een grote tattoo van Utopia
En in Den Haag zit geen tattooshop?quote:Op maandag 5 december 2016 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
kleine utopia was ziek .. lag in het zh .en nu wil papa een grote tattoo van Utopia
yep.. en zo doordringend gebuzz ookquote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef formule het volgende:
Zijn we van het scheuren af, krijgen we dit
quote:
luchtweginfectie, ze wisten niet of ze het ging halenquote:Op maandag 5 december 2016 18:14 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
yep.. en zo doordringend gebuzz ook
OT
mailtje over Utopia baby ..
er is iets llos??
Het eerste is een stuk hout, maar wie van de Utopianen geen idee daar is hij nog niet mee begonnenquote:Op maandag 5 december 2016 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is de eerste die hij gaat verminken daar?
stuk houtquote:Op maandag 5 december 2016 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het eerste is een stuk hout, maar wie van de Utopianen geen idee daar is hij nog niet mee begonnen
poeh...quote:Op maandag 5 december 2016 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
luchtweginfectie, ze wisten niet of ze het ging halenmaar gaat nu goed
Moeten ze dat kind nog vaker naar die vieze tochtige loods mee nemenquote:Op maandag 5 december 2016 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 5 december 2016 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze dat kind nog vaker naar die vieze tochtige loods mee nemen
hij zou Bats als eerste gaan doenquote:Op maandag 5 december 2016 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is de eerste die hij gaat verminken daar?
Neem dat hummeltje dan ook niet mee Utopia in he, ookal zal bv dat asbest verhaal wel zwaar overtrokken geweest zijn dan nog met die vieze meuk daar.quote:Op maandag 5 december 2016 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eerst vraagt ze aan Bas ''zal ik jou vanavond lekker masseren''quote:
Kan ze die spiegeleieren zelf niet mawssewren?quote:Op maandag 5 december 2016 18:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Eerst vraagt ze aan Bas ''zal ik jou vanavond lekker masseren''
Bas vindt dat geen probleen
Do ''wil je mijn bworsten dan masseren want ik heb zulke pijnlijke bworzten.
Bas ''Heb ik dat dan verdient ?
Do ''Het is een eer dat UVHJ aan mijn bworzen zit
Ons onzekere Dootje, weet nog dat ze pislink op Bas was omdat Carlo en moeders opmerkingetje maakten over bewegende dekens, kan verkeren.quote:Op maandag 5 december 2016 18:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
man man man...ik ben altijd redelijk mild over Do maar ben nu op het eind van het koordje gekomenquote:Op maandag 5 december 2016 18:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Maawrrr toen had ze nog geen toewstemming van haawr ouwdewrs om te neuken.quote:Op maandag 5 december 2016 18:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Ons onzekere Dootje, weet nog dat ze pislink op Bas was omdat Carlo en moeders opmerkingetje maakten over bewegende dekens, kan verkeren.
Nou Rianne is naar huis...zoietsquote:Op maandag 5 december 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
Nog iets bijzonders gemist vandaag of verliep alles zonder horten en stoten?
Oh ja maar zonder noemenswaardig spektakel gedrag van Ruud om Row er niet uit te sturen en zo ?quote:
ik was op m'n werk, heb het niet gezien, alleen de COS meegelezen.. Naar wat ik gelezen heb weinig spektakelquote:Op maandag 5 december 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja maar zonder noemenswaardig spektakel gedrag van Ruud om Row er niet uit te sturen en zo ?
Ok dank je voor deze belangrijke informatie ..quote:Op maandag 5 december 2016 18:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik was op m'n werk, heb het niet gezien, alleen de COS meegelezen.. Naar wat ik gelezen heb weinig spektakel
graag gedaanquote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dank je voor deze belangrijke informatie ..
Jann heeft dr Bed mee ..quote:Op maandag 5 december 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja maar zonder noemenswaardig spektakel gedrag van Ruud om Row er niet uit te sturen en zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |