ik las penetreerdequote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn vader peerde hem toen ik 10 was, in sommige milieus is dat een beetje jong om seks te hebben
quote:
Willen ze niet zo lang mogelijk zelfstandig wonen dan? Mijn opa's en oma's wonen allemaal nog zelfstandig, eentje wel met wat hulp, maar is toch een stukje onafhankelijkheid wat ze heel dierbaar is.quote:Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt he... ik ben blank maar pa en ma komen straks gewoon bij mij
Weg van jou, vandaar rust in vrede.quote:
Uiteraard, zo lang ze kunnen... Maar wanneer het moet komen ze gewoon bij mij.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Willen ze niet zo lang mogelijk zelfstandig wonen dan? Mijn opa's en oma's wonen allemaal nog zelfstandig, eentje wel met wat hulp, maar is toch een stukje onafhankelijkheid wat ze heel dierbaar is.
hoeft niet ik kan taikwandoquote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga niet in een bunker koffie met je drinken he
Is gewoon cultuurverschilquote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb geen supergoede band met mijn moeder ofzo maar kweenie zou het niet over mn hart krijgen om dr ergens anders te laten verzorgen als ze het zelf nie meer kan
misschien willen ze dat niet eensquote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, zo lang ze kunnen... Maar wanneer het moet komen ze gewoon bij mij.
Financieel gaat het goedquote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je het financieel niet kan opbrengen om je ouders te ondersteunen?
ga maar eens een dag iemand verzorgen dan ben je al een stuk minder lyrischquote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, zo lang ze kunnen... Maar wanneer het moet komen ze gewoon bij mij.
is een tehuis/ thuiszorg/ zelfstandig wonen gratis dan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je het financieel niet kan opbrengen om je ouders te ondersteunen?
Nog maar te spreken over alle energie die je, ws naast je 40 urige werkweek, er nog in moet stoppen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
Al enigszins ervaring mee, dank.quote:Op maandag 5 december 2016 16:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ga maar eens een dag iemand verzorgen dan ben je al een stuk minder lyrisch
om maar wat te noemen iddquote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
nee maar dát komt lekker uit het pensioenspotjequote:Op maandag 5 december 2016 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
is een tehuis/ thuiszorg/ zelfstandig wonen gratis dan?
Ja hallo, niet mijn idee hè... da's de wmo, hebben we allemaal voor gekozenquote:Op maandag 5 december 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog maar te spreken over alle energie die je, ws naast je 40 urige werkweek, er nog in moet stoppen.
ok manquote:Op maandag 5 december 2016 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al enigszins ervaring mee, dank.
Tijd en ruimte zijn dingen die je toch wel dingen die je ook nodig hebt, als je zelf ook een gezin hebt met kinderen die nog thuis wonen dan loop je al snel vast. Om met je vader en/of moeder in huis te gaan zitten waar ze alleen een slaapkamertje hebben en verder naast jou op de bank zitten, leuk hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
Geen 'je moeder is een hoer' opmerkingen? Je wordt mild.quote:
Ahem...quote:Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tijd en ruimte zijn dingen die je toch wel nodig hebt daarvoor inderdaad, als je zelf ook een gezin hebt met kinderen die nog thuis wonen dan loop je al snel vast. Om met je vader en/of moeder in huis te gaan zitten waar ze alleen een slaapkamertje hebben en verder naast jou op de bank zitten, leuk hoor.
valt allemaal nog wel mee als je de vaders kont af moet vegenquote:Op maandag 5 december 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog maar te spreken over alle energie die je, ws naast je 40 urige werkweek, er nog in moet stoppen.
Hooguit degenen met stemrecht.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hallo, niet mijn idee hè... da's de wmo, hebben we allemaal voor gekozen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
wat een gezeik trouwens met tehuis en verzorging en shitsterf gewoon ik wil mijn erfenis
quote:Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tijd en ruimte zijn dingen die je toch wel dingen die je ook nodig hebt, als je zelf ook een gezin hebt met kinderen die nog thuis wonen dan loop je al snel vast. Om met je vader en/of moeder in huis te gaan zitten waar ze alleen een slaapkamertje hebben en verder naast jou op de bank zitten, leuk hoor.
zie niet waarom dat nu relevant isquote:Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen 'je moeder is een hoer' opmerkingen? Je wordt mild.
quote:
quote:
Ja dat is het antwoord op alle vragen. Gewoon je ouwelui alleen maar binnen laten als ze willen slapen en verder zoekt de WMO het maar uit.quote:
das wel weer een ander verhaal imhoquote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef Crip het volgende:
mja is wel easy om te zeggen van rot op en nee totdat je een van je ouders ziet sterven
Dat is nooit relevant, zou je waarschijnlijk ook van je eigen moeder horen.quote:
Volgens de VVD/PvdA wel. Ga daar klagen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat is het antwoord op alle vragen. Gewoon je ouwelui alleen maar binnen laten als ze willen slapen en verder zoekt de WMO het maar uit.
oh mijn vergissing danquote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nooit relevant, zou je waarschijnlijk ook van je eigen moeder horen.
Opvoeding.
ik praat over als ze helemaal niets meer kunnen niet als ze gewoon nog zelf shit kunnen. Is geen ander verhaal.quote:
ditquote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat over als ze helemaal niets meer kunnen niet als ze gewoon nog zelf shit kunnen. Is geen ander verhaal
alsof iemand dat zegtquote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef Crip het volgende:
mja is wel easy om te zeggen van rot op en nee totdat je een van je ouders ziet sterven
Nee, ik stop de mijne wel in een bejaardentehuis.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens de VVD/PvdA wel. Ga daar klagen.
er is hier toch niemand serieus bbyquote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat over als ze helemaal niets meer kunnen niet als ze gewoon nog zelf shit kunnen. Is geen ander verhaal.
en los daarvan nog steeds toepasbaar op commentaar hier.
... ja, die zijn er dus straks niet meer.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik stop de mijne wel in een bejaardentehuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |